Gå til innhold

Tenner på at menn i 50-70-brfrukter kvinner i 20-åra.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenner på at menn i 50-70-brfrukter kvinner i 20-åra. Flere som gjør det? Er det noen av dere her som ble befruktet i 20-årene av en eldre mann?

Anonymkode: a7397...34a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

befrukter*

Skrevet

Ble gravid med en mann i slutten av 40 årene da jeg var i slutten av 20 årene. Tok ikke lang tid fra vi begynte ligge sammen til jeg ble gravid. Endte i abort, siden han var gift.

Anonymkode: 8725e...03e

• Liker 4
Skrevet

Jeg tenner på tanken om at 50-70-åringen tar vare på avkommet sitt.

Dreier alt i livet ditt seg om hva som skjer nedentil?

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Jeg tenner på at menn i 50-70-brfrukter kvinner i 20-åra. Flere som gjør det? Er det noen av dere her som ble befruktet i 20-årene av en eldre mann?

Men du driter i dama sin orgasme? 

Anonymkode: a49ee...5ce

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Synes det er deilig at dama får orgasme. Jeg er veldig opptatt av kvinnens nytelse.

Skrevet

TS her, litt mer om meg: Jeg er 36 år og dama vil ha barn nå. Jeg tenker at endel av meg har lyst til å stifte familie, men en annen del har lyst til å vente til jeg blir 50-70 og så stifte familie med en mye yngre dame.

Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

TS her, litt mer om meg: Jeg er 36 år og dama vil ha barn nå. Jeg tenker at endel av meg har lyst til å stifte familie, men en annen del har lyst til å vente til jeg blir 50-70 og så stifte familie med en mye yngre dame.

Du høres mindre oppegående ut. Hold deg nå for deg selv og ikke spre de merkelige greiene dine til andre.

• Liker 17
Skrevet
15 minutter siden, visp said:

Du høres mindre oppegående ut. Hold deg nå for deg selv og ikke spre de merkelige greiene dine til andre.

Hva om du lar være å shame andres seksualitet? 

Anonymkode: 34c18...733

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva om du lar være å shame andres seksualitet? 

Anonymkode: 34c18...733

TS sin seksualitet inkluderer å sette barn til verden. Ikke bare det, men så sent i livet at de må klare seg ganske mange år uten en far. Dette bør være skambelagt. Noe så jævlig tåpelig.

Hele verden skal dreie seg rundt TS sin ejakulasjon; herregud!

• Liker 16
Skrevet
visp skrev (29 minutter siden):

TS sin seksualitet inkluderer å sette barn til verden. Ikke bare det, men så sent i livet at de må klare seg ganske mange år uten en far. Dette bør være skambelagt. Noe så jævlig tåpelig.

Men husk at hvis jeg får barn sent i livet vil jeg ha spart opp så mye at barna vil klare seg bra. Dessuten vil de ha en ung mor som de vil ha mesteparten av livet.

Er det flere som tenner på at eldre menn og yngre kvinner kan møtes på tvers av generasjoner, og så kan det oppstå en befruktning i den unge og fruktbare dama?

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men husk at hvis jeg får barn sent i livet vil jeg ha spart opp så mye at barna vil klare seg bra. Dessuten vil de ha en ung mor som de vil ha mesteparten av livet.

Er det flere som tenner på at eldre menn og yngre kvinner kan møtes på tvers av generasjoner, og så kan det oppstå en befruktning i den unge og fruktbare dama?

Men orgasmen din er jo over 9 mnd før det kommer en unge til verden.

Må konsekvensene være så store? Dagen etter har du lyst på en orgasme til og da befrukter du nestemann da eller?

Det blir mange unger å holde styr på, men selvfølgelig er det ikke du som bidrar annet enn med noen kroner. Noe så SINNSYKT egoistisk.

• Liker 6
Skrevet

Tenner veldig på dette, jeg er selv 24, men har en fantasi der jeg og kjæresten ikke kan få barn grunnet  dysfunksjon , og vi avtaler at en 65 år gammel mann skal ha sex med meg og vi har sex mens kjæresten ser på, han bindes og tvinges til å se på, såkalt cuckold, og den gamle mannen puster og peser og holder på til han blir rød som en tomat i ansiktet, før han kommer inne i meg.

Helt absurd egentlig, men deilig og pirrende. 

Anonymkode: fbf57...cfa

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tenner veldig på dette, jeg er selv 24, men har en fantasi der jeg og kjæresten ikke kan få barn grunnet  dysfunksjon , og vi avtaler at en 65 år gammel mann skal ha sex med meg og vi har sex mens kjæresten ser på, han bindes og tvinges til å se på, såkalt cuckold, og den gamle mannen puster og peser og holder på til han blir rød som en tomat i ansiktet, før han kommer inne i meg.

Helt absurd egentlig, men deilig og pirrende. 

Anonymkode: fbf57...cfa

Hvorfor ikke bare la deg befrukte av en eldre mann? Hvis dette er deilig for deg så ikke la noe holde deg tilbake!

• Liker 2
Skrevet

Dette må være noe av det tristeste jeg har kommet over hva angår seksuell preferanse. Fy faen så sørgelig

Anonymkode: 26cef...62d

• Liker 5
Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg tenker at du er kanskje mer opptatt av ett øyeblikks ekstase enn av oppveksten til avkommet ditt.

En helt OK seksuell fantasi, men å leve det ut har store konsekvenser for andres liv.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.12.2020 den 18.44):

Det viktigste er mannens orgasme.

Anonymkode: 24357...cf0

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Mest sannsynlig er det ingen damer i 20-årene som vil ha deg når du er 50-70.

Anonymkode: aab9f...bd7

• Liker 4
Skrevet
visp skrev (15 timer siden):

Enig med deg. Dette er bare til å 🤮av.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det viktigste er mannens orgasme.

Anonymkode: 24357...cf0

Den er ikke viktig i det hele tatt,

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...