AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #2 Skrevet 5. desember 2020 Mange herrens år da, men jeg skulle bare fortelle om en tekst jeg hadde lest i pensumboken. Anonymkode: 529bf...83d 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #4 Skrevet 7. desember 2020 Jeg måtte sammenligne/forklare hvordan det britiske og amerikanske rettssystemet er bygget opp. Og om britisk og amerikans politikk. På den uforberedte delen fikk jeg en avisartikkel jeg måtte utdype, også komme med litt egene tanker rundt tema. Til slutt fikk jeg spørsmål om hvem som var britisk statsminister. Anonymkode: 4d72a...4ad
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #5 Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg måtte sammenligne/forklare hvordan det britiske og amerikanske rettssystemet er bygget opp. Og om britisk og amerikans politikk. På den uforberedte delen fikk jeg en avisartikkel jeg måtte utdype, også komme med litt egene tanker rundt tema. Til slutt fikk jeg spørsmål om hvem som var britisk statsminister. Anonymkode: 4d72a...4ad For en krevende oppgave 🙈 Anonymkode: bc03d...12f
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #6 Skrevet 7. desember 2020 Litteratur som hadde påvirket meg, rasisme og 2 ulike problemstillinger i engelskspråklige land. Anonymkode: 108c5...832
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #7 Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (20 timer siden): For en krevende oppgave 🙈 Anonymkode: bc03d...12f Ja😂 Hadde ganske høy puls for å si det sånn. Anonymkode: 4d72a...4ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå