AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #1 Del Skrevet 5. desember 2020 Hei! Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre og håper på hjelp. Dette er min første måned med letrozol. Vanligvis har jeg sen eggløsning (dag 15-18), men det glemte jeg å si til gynekologen. Han ba meg sette eggløsningssprøyte på dag 12 i syklus, som var i går. Men jeg gjorde det ikke, fordi jeg tenkte at jeg ville vente med sprøyta til jeg fikk eggløsningslim senere i syklus (tar grapefruktkjerne ekstrakt nettopp fordi jeg nesten ikke får elslim). Må leste jeg at letrozol faktisk stimulerer til eggløsning, altså at den kan komme tidligere enn normalt. Så jeg antar at jeg burde tatt sprøyta i går. Bør jeg ta eggløsningssprøyte i dag, selv om eggløsning kanskje allerede har vært? Iallfall kan det virke slik på eggløsningstesten jeg tok i dag, da streken var nærmest usynlig, men det er veldig usikkert om eggløsning har vært eller ikke. Gjør jeg noe galt om jeg tar sprøyta for sent? Anonymkode: a2dbd...03d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #2 Del Skrevet 5. desember 2020 Først å fremst fordtår jeg ikke hvorfor du ikke bare hører på legen... for det andre har jeg ikke peiling på om du kan sette den i dag Anonymkode: 96ed2...a5b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 5. desember 2020 #3 Del Skrevet 5. desember 2020 Har du ikke blitt fulgt opp med ultralyd? Har legen bare gitt deg en dag å sette sprøyten på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 5. desember 2020 #4 Del Skrevet 5. desember 2020 Neutral90 skrev (1 time siden): Har du ikke blitt fulgt opp med ultralyd? Har legen bare gitt deg en dag å sette sprøyten på? Det samme tenker jeg. Det er jo etter UL når legen har tittet der at de skal foreslå dag du skal sette sprøyten. Jeg var på UL CD14, legen så modent egg og det sa EL-testen som var positiv også samme dag. Da ville han at jeg skulle sette sprøyten samme kveld. Har du tatt EL-test? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #5 Del Skrevet 5. desember 2020 Neutral90 skrev (1 time siden): Har du ikke blitt fulgt opp med ultralyd? Har legen bare gitt deg en dag å sette sprøyten på? Det er ikke alle steder de følger opp med ultralyd... Anonymkode: f59b1...11e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 5. desember 2020 #6 Del Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Det er ikke alle steder de følger opp med ultralyd... Anonymkode: f59b1...11e Det burde det være om hun skal bruke ovitrelle. Den er jo for å slippe egg, men vil jo være bortkastet om egget ikke er modent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå