Gå til innhold

Lukter du på de sure sokkene dine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden det har dukket opp så mange interessante spørsmål her nå som ble foreslått i en annen tråd, tenkte jeg at jeg kunne bidra til enda en fascinerende diskusjon med disse tre spørsmålene:

1. Lukter du på de sure sokkene dine?

2. Pleier du å se på toalettpapiret etter å ha brukt det i den unevnelige åpningen der bak?

3. Tror du aliens fra det ytre rom finner dette forumet interessant dersom de har tilgang til Internett?

Anonymkode: e6995...5c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Siden det har dukket opp så mange interessante spørsmål her nå som ble foreslått i en annen tråd, tenkte jeg at jeg kunne bidra til enda en fascinerende diskusjon med disse tre spørsmålene:

1. Lukter du på de sure sokkene dine?

2. Pleier du å se på toalettpapiret etter å ha brukt det i den unevnelige åpningen der bak?

3. Tror du aliens fra det ytre rom finner dette forumet interessant dersom de har tilgang til Internett?

Nei, ja, nei. 

Anonymkode: 11dbf...8bf

Skrevet

Nei, ja (må jo tørke til papiret er rent), ja.

Anonymkode: c0af6...835

Skrevet

Jeg har ikke sure sokker, men bytter hver dag for det.  Ja ser selvsagt på papiret når jeg tørker meg bak, hvordan skal man ellers se om det er rent?    Alle mennesker gjør vel det. 

Anonymkode: 682d5...eec

Skrevet

Ikke siden jeg bytta til Sketchers! :spy:

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har ikke sure sokker, men bytter hver dag for det.  Ja ser selvsagt på papiret når jeg tørker meg bak, hvordan skal man ellers se om det er rent?    Alle mennesker gjør vel det. 

Anonymkode: 682d5...eec

Jeg gjør det ikke - men så dusjer jeg rett etterpå, da.

Interessant å se at det er litt uenighet vedrørende aliens - for hvis noen fra en annen planet ønsket å bli kjent med menneskene og deres intime vaner før man invanderte jorden, tror jeg neppe de finner et mer egnet sted enn KG. :tongue:

Skrevet

Ikke muligheten for det, bruker fotdeo

Ja, for å sikre at åstedet er restefritt

Altfor urealistisk spørsmål, jeg spyr

Anonymkode: 3d22c...57b

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

1. Har ikke sure sokker.

2. Ja, må jo se om jeg har fått vekk all dritten.

3. :ninja:

• 3 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Ja, lukter på sokkene, hvis det bare er litt tåfis er det litt godt å lukte på dem. Ikke bestandig, men kan bli litt kåt av sokker og deres lukt, så har onanert med en og annen sokk i fjeset i mitt liv. 

Ja, må jo sjekke når man er ferdig. 

Nei. 

Anonymkode: 7cc6d...af4

• 2 uker senere...
Skrevet

Bruker ikke sokker kun nylonstrømper/strømpebukser, lukter på de for å se om jeg kan bruke dem en dag til før vask, har med holdbarhet å gjøre.

Ja ser på papir

siste spm ? hææ

Gjest TheCatLady
Skrevet

1. Nei, jeg skifter sokker hver dag eller etter at jeg har svettet. Trenger ikke å lukte på det når jeg har en rutine på det. 

2. Ja, må jo se om alt er borte. 

3. Hm, jeg er usikker på om de hadde synes det hadde vært særlig interessant, men man vet jo aldri :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...