Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var sammen med ei dame i to år, kom ut av skapet, da jeg møtte henne. Vi hadde det fint sammen til tross for at det var et avstandsforhold, og at jeg gjorde nesten all "jobben" med å reise til henne, og legge til rette for at vi skulle få til å treffes mest mulig. Jeg hjalp henne med mye hjemme hos henne, men hun ville sjelden besøke meg, og hjalp meg aldri med noe. Plutselig slo hun opp på messenger, og jeg skjønte, og skjønner fortsatt ingenting. Det har vært, og er fortsatt grusomt vondt. Er det normalt å slå opp på messenger når man er 50 år? Tenker at det er veldig umodent og lite omsorgsfullt. Likevel har bare lyst til at det skal ordne seg, selv om jeg forsåvidt skjønner at dette ikke er bra for meg.

Anonymkode: 5b9fa...70a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er feigt. Finn deg ei som behandler deg som du fortjener.

• Liker 4
Skrevet

Jeg tenker at måten hun slo opp på ikke er hovedproblemet her, men hva slags kjæreste hun har vært for deg. Det høres ikke ut til å ha vært et velbalansert forhold hvor begge parter legger inn en innsats. 

Du sier at du har hjulpet henne mye; mener du økonomisk i tillegg?

• Liker 5
Skrevet

Nei ikke økonomisk, men praktisk med beising, ordning av ting i hus og ute. Jeg trengte hjelp en gang jeg skulle flytte, men hun tilbydde seg ikke å hjelpe. Så å slå opp på messenger er innafor? Jeg vet fortsatt ikke grunnen fordi hun avviser meg når jeg prøver å ta kontakt. 

Skrevet

Nei, det er overhodet ikke normalt.  

• Liker 2
Skrevet
Rypa1 skrev (2 minutter siden):

Nei ikke økonomisk, men praktisk med beising, ordning av ting i hus og ute. Jeg trengte hjelp en gang jeg skulle flytte, men hun tilbydde seg ikke å hjelpe. Så å slå opp på messenger er innafor? Jeg vet fortsatt ikke grunnen fordi hun avviser meg når jeg prøver å ta kontakt. 

Skrev hun ingenting i meldingen, bortsett fra at hun gjorde det slutt? Det er i så fall iskaldt. Etter to år, så burde man hoste opp en forklaring. 

• Liker 1
Skrevet

Nei, bare at det var best sånn...

Skrevet

Hun har brukt deg, latt deg gjøre all jobben, å slått opp på en av de feigeste måtene som finnes. Det her er virkelig ikke et forhold som er sunt. 

Anonymkode: c528d...81d

• Liker 2
Skrevet

Det er feigt på alle måter, men kan kanskje hjelpe deg til å se at denne personen ikke var bra for deg  

Skrevet

Merkelig oppførsel ja. Tror nok du har unngått en kule her, så best å bare fortsette veien din videre uten å gi henne så mye mer omtanke. Det fins kvinner der ute som ikke oppfører seg så teit.

Skrevet

Feig og slem måte å avslutte et forhold som trolig heller ikke var bra for deg.

Håper du finner ei du fortjener, og som fortjener deg!

• Liker 2
Skrevet

Takk for støtte på at dette ikke var greit. Det var en ekstremt vond måte å bli dumpa på😪. Selv om det sikkert er vanskelig å si det face to face, så bør man ha såpass respekt for den andre at man er trygg på at den klarer seg etterpå, tenker jeg. Og det vet man jo ikke når man sender messenger. Hadde skjønt det hvis hun var 12 år... Men en 50 åring som gjør sånt kan vel ikke være spesielt moden?

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

...en 50 åring som gjør sånt kan vel ikke være spesielt moden?

Det er unnvikende og feigt. 

Anonymkode: cf181...f9d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...