Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min greide å kjøpe Milo tøymykner da jeg skulle ha vanlig Milo og nå lurer jeg på hva jeg skal bruke den på da jeg føler tøymykner til ullklær er noe unødvendig tull. 😅 Kan jeg bruke den i stedet for vanlig Milo eller kanskje til tøymykner til andre klær? Vil jo ikke kaste den heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
K@tt skrev (7 minutter siden):

Mannen min greide å kjøpe Milo tøymykner da jeg skulle ha vanlig Milo og nå lurer jeg på hva jeg skal bruke den på da jeg føler tøymykner til ullklær er noe unødvendig tull. 😅 Kan jeg bruke den i stedet for vanlig Milo eller kanskje til tøymykner til andre klær? Vil jo ikke kaste den heller.

Selvsagt ikke, det er tøymykner, ikke vaskemiddel. 

Og selvsagt kan du bruke den som tøymykner til andre klær. :)  Poenget med eget vaskemiddel for ull er at ulla ikke tåler enzymer som det gjerne er i andre vaskemidler. Men ull tåler vanlig tøymykner helt fint, så jeg tviler på at det er noen særlig forskjell på Milo tøymykner og annen tøymykner. Uansett kan tøymyknerne brukes om hverandre. :) 

Anonymkode: 2104b...7cb

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Selvsagt ikke, det er tøymykner, ikke vaskemiddel. 

Og selvsagt kan du bruke den som tøymykner til andre klær. :)  Poenget med eget vaskemiddel for ull er at ulla ikke tåler enzymer som det gjerne er i andre vaskemidler. Men ull tåler vanlig tøymykner helt fint, så jeg tviler på at det er noen særlig forskjell på Milo tøymykner og annen tøymykner. Uansett kan tøymyknerne brukes om hverandre. :) 

Anonymkode: 2104b...7cb

Takker! Da blir det Milo tøymykner til "vanlige" klær framover. :) 

Skrevet

Lever den inn igjen.

Anonymkode: 3b4bf...fbb

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Lever den inn igjen.

Herregud, det er jo ikke noe problem å bruke den som vanlig skyllemiddel.

Anonymkode: eb359...811

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Herregud, det er jo ikke noe problem å bruke den som vanlig skyllemiddel.

Anonymkode: eb359...811

Men når man har fått tøyet rent, hvorfor skal man fylle det med kjemikalier? Ingen trenger tøymykner.

Anonymkode: 619ab...f9c

• Liker 1
Skrevet

Men når man har fått tøyet rent, hvorfor skal man fylle det med kjemikalier? Ingen trenger tøymykner.

Jeg er enig med deg når det gjelder tøymykner, men dersom ts bruker tøymykner til vanlig kan hun like godt bruke den fra Milo.

Anonymkode: f65dd...80c

Skrevet

Det er mye man ikke trenger, men skulle du sett, det kjøpes og brukes allikevel. 

Anonymkode: 276f3...b2a

• Liker 1
Skrevet

Vil tro at tøymykner for ull inneholder ullfett. Jeg hadde ikke brukt det på vanlige klær. 

Anonymkode: 50993...680

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.12.2020 den 22.16):

Lever den inn igjen.

For seint, jeg har brukt av den. 🤔

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...