AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #1 Skrevet 5. desember 2020 Jeg glemte å kjøpe en ny pakke med nuvaring etter siste menstruasjon, og jeg valgte derfor å gå uten - og vente til neste menstruasjon før jeg satte inn en ny. Sist jeg hadde samleie var rundt den 20. oktober (er i et avstandsforhold). Jeg fikk mensen etter dette - omtrent en uke etter. Jeg blødde ikke like mye som jeg vanligvis gjør - men tenkte ikke så mye over det. Jeg ble innlagt på sykehuset pga voldsomme magesmerter under menstruasjonen. De sjekket alt, tok graviditetstester og greier - og alt så bra ut. Jeg ble utskrevet dagen etterpå, og følte meg mye bedre. Nå sitter jeg her en måned etter og har ikke fått mensen enda. Jeg har hjemmeeksamen hele neste uke, og jeg ønsker å fokusere på den - så jeg har bestemt meg for å ikke tenke på det, og bare legge det fra meg til jeg eventuelt er ferdig.. Men - kan jeg være gravid selv om testene på sykehuset var negative?? (Tok testene den 6. og 7. november) Altså - at de ble tatt for tidlig eventuelt? Anonymkode: d5dd4...3dc
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #2 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg glemte å kjøpe en ny pakke med nuvaring etter siste menstruasjon, og jeg valgte derfor å gå uten - og vente til neste menstruasjon før jeg satte inn en ny. Sist jeg hadde samleie var rundt den 20. oktober (er i et avstandsforhold). Jeg fikk mensen etter dette - omtrent en uke etter. Jeg blødde ikke like mye som jeg vanligvis gjør - men tenkte ikke så mye over det. Jeg ble innlagt på sykehuset pga voldsomme magesmerter under menstruasjonen. De sjekket alt, tok graviditetstester og greier - og alt så bra ut. Jeg ble utskrevet dagen etterpå, og følte meg mye bedre. Nå sitter jeg her en måned etter og har ikke fått mensen enda. Jeg har hjemmeeksamen hele neste uke, og jeg ønsker å fokusere på den - så jeg har bestemt meg for å ikke tenke på det, og bare legge det fra meg til jeg eventuelt er ferdig.. Men - kan jeg være gravid selv om testene på sykehuset var negative?? (Tok testene den 6. og 7. november) Altså - at de ble tatt for tidlig eventuelt? Anonymkode: d5dd4...3dc Ver at det har skjedd i programmet «I didn’t know I was pregnant». Men vet ikke hvor vanlig det er. Anonymkode: cf9a9...ceb
Gidavmeg Skrevet 5. desember 2020 #3 Skrevet 5. desember 2020 Du kan alltid være gravid selv om testen er negativ. Test på nytt
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #4 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg glemte å kjøpe en ny pakke med nuvaring etter siste menstruasjon, og jeg valgte derfor å gå uten - og vente til neste menstruasjon før jeg satte inn en ny. Sist jeg hadde samleie var rundt den 20. oktober (er i et avstandsforhold). Jeg fikk mensen etter dette - omtrent en uke etter. Jeg blødde ikke like mye som jeg vanligvis gjør - men tenkte ikke så mye over det. Jeg ble innlagt på sykehuset pga voldsomme magesmerter under menstruasjonen. De sjekket alt, tok graviditetstester og greier - og alt så bra ut. Jeg ble utskrevet dagen etterpå, og følte meg mye bedre. Nå sitter jeg her en måned etter og har ikke fått mensen enda. Jeg har hjemmeeksamen hele neste uke, og jeg ønsker å fokusere på den - så jeg har bestemt meg for å ikke tenke på det, og bare legge det fra meg til jeg eventuelt er ferdig.. Men - kan jeg være gravid selv om testene på sykehuset var negative?? (Tok testene den 6. og 7. november) Altså - at de ble tatt for tidlig eventuelt? Anonymkode: d5dd4...3dc Det KAN skje selvsagt, avhengig av når din eggløsning var. Det enkleste er selvsagt å ta en ny graviditetstest. Om du venter en uke går nok det fint. Anonymkode: 74cd3...d7c 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #5 Skrevet 5. desember 2020 Graviditetstestene vi bruker på sykehuset er helt vanlige strimmeltester, altså ikke noe mer avansert eller følsomme enn den gjengse testen på markedet. Det kan godt ha vært for tidlig (med mindre de målte HCG i blodprøve selvfølgelig og den også var negativ). Anonymkode: 5b86c...d2e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå