Gå til innhold

Noe jeg har lurt på lenge, er det ingen på kg som har jobb???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ingen her på kg som har jobb?? Det er alltid fart her inne, begynner og tro at alle på kg sitter på nav eller har trygd?? 

Anonymkode: 1a6ff...dd5

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hørt om turnus? 

Anonymkode: e667a...e52

• Liker 30
Skrevet

De som skriver mest i helga, da? Tegn på trygd?

Selv jobber jeg på kontor, dvs hjemmekontor, og skriver så mye på KG som jeg selv vil.

Anonymkode: 749ec...95f

• Liker 13
Skrevet

Har skrevet på KG på jobb mange ganger :) 

Anonymkode: c8e92...175

• Liker 15
Skrevet

Hvordan har du klart å overse de tusenvis av trådene om folk som snakker om jobben sin?? 

Anonymkode: c1218...8be

• Liker 29
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvordan har du klart å overse de tusenvis av trådene om folk som snakker om jobben sin?? 

👏🏻

Anonymkode: 18efd...bcf

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Er det ingen her på kg som har jobb?? Det er alltid fart her inne, begynner og tro at alle på kg sitter på nav eller har trygd?? 

Fullt mulig å jobbe mye og samtidig ha KG som hobby.

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Mye trolololo her inne, derfor kan de dikte opp mye rare historier for å lage litt trololololo

• Liker 2
Skrevet

Det er noen unntak, men de fleste her går på NAV ja.

Anonymkode: 18bb6...b63

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

den der har jeg også lurt på enkelte ganger. :nissegutt:             

folk har jo tydeligvis mer enn nok tid til å diskutere rosabloggere og annet søppel i det uendelige. Eller sitte i alle de "hundre og ørten" forskjellige telle-trådene her på forumet..               

Anonymkode: fa3a3...ab5

• Liker 4
Skrevet

Permittert. Så sånn sett går jeg på NAV

Anonymkode: 4ca27...e68

• Liker 1
Gjest theTitanic
Skrevet

Nå vet du hvordan folk får tiden til å gå på kontoret..    

Skrevet

Tror det er en del studenter med mye egenstudie og dermed tid til å være her på dagtid også. 

Anonymkode: f7b5c...575

• Liker 5
Skrevet
I Grosny skrev (7 minutter siden):

Fullt mulig å jobbe mye og samtidig ha KG som hobby.

"Ja, hva driver du med på fritida kompis? Jeg trener mye og liker å spille instrument."

"Hobbyen min er KG."

Anonymkode: e8ee5...48d

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Jeg har vært naver i ett år nå. Trives utmerket. 

Anonymkode: c72d9...30f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Hørt om fri? Ferie? Turnus? Dødtid på jobb? Er du også arbeidsledig, siden du henger på Norges største forum? 

Anonymkode: 3a401...5a7

• Liker 10
Gjest Willasmo
Skrevet

Men jøsses, det er da mange her. Jeg jobber turnus på fulltid. Du da? Influenser som ikke fungerer i vanlig jobb? 

Skrevet

Det er nok begge deler her inne. Er freelancer selv så til tider jobber jeg ekstremt mye og andre ganger lite. 

Anonymkode: e2277...8db

• Liker 2
Skrevet

Har to mastergrader, lederstilling i det private næringsliv, og jobber ca 300 overtidstimer i året. 

Har samtidig gode muligheter for hjemmekontor (litt for gode i disse tider), fleksitid, og ingen barn. Så lenge jeg følger opp medarbeidere og kunder, leverer som forventet, er det absolutt ingen som bryr seg om hvor jeg jobber, og når jeg jobber.

Liker å debattere, samt høre ulike meninger og livshistorier. Så en tur innom KG her og der er god avkobling. 

Bruker 0-30 minutter på KG hver dag. 

TV tid er imidlertid 0-1 time om dagen. Selv i dag, Lørdag, har jeg jobbet tre timer, vasket hus, trent i to timer, laget god lunsj, og tatt noen telefoner. Har da likevel rikelig med tid til å slappe av litt med KG. 

Anonymkode: dc307...8db

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg har vært naver i ett år nå. Trives utmerket. 

Anonymkode: c72d9...30f

Fullt forståelig.

Anonymkode: 61712...faa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...