Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på å søke på jobber og har bestemt meg å søke utenfor Oslo fordi jeg har lyst til å flytte byen. Burde jeg nevne i søknaden at jeg er villig til å flytte for den perfekte stillingen? 

Anonymkode: d106c...826

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker at det sier seg selv at du er villig til å flytte siden du søker på stillingen. 

Anonymkode: 457bf...93a

• Liker 2
Skrevet

Det er vel sikkert bare positivt det, så lenge du kan pendler inntil du gjør det. 

Anonymkode: 340a8...3d5

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tenker at det sier seg selv at du er villig til å flytte siden du søker på stillingen. 

Det finnes mange pendlere der ute. 

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Det finnes mange pendlere der ute. 

Spiller det noen rolle for jobben om han bor i Oslo eller ikke, da? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er vel sikkert bare positivt det, så lenge du kan pendler inntil du gjør det. 

Det blir uaktuelt å pendle til Trondheim, men det går an å lei via Airbnb i første omgang 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det blir uaktuelt å pendle til Trondheim, men det går an å lei via Airbnb i første omgang 

OK, men om du søker jobber burde det hop selvfølgelig være en selvfølge at du stiller opp når du skal jobbe.

Skrevet

Synes at du er villig til å flytte om stillingen er perfekt for deg, blir altfor løst. Arbeidsgiver er jo avhenge av at du stiller opp uavhengig av om du mener stillingen er perfekt eller ei. 

Skrevet
O.G. skrev (6 minutter siden):

Nei, det høres desperat ut.

Nå har jeg veldig lyst på stillingen fordi de jobber med en felt jeg virkelig brenner for, så ja, jeg er desperat 🤪

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Nå har jeg veldig lyst på stillingen fordi de jobber med en felt jeg virkelig brenner for, så ja, jeg er desperat 🤪

Da burde du heller fokusere på å formidle din motivasjon og kompetanse, og hva du kan bidra med i bedriften. Ikke at du er villig til å flytte

• Liker 3
Skrevet

En arbeidsgiver bryr seg kanskje ikke så mye om hvor du bor, men at du møter på jobb til rett tid. Bor du i Oslo og søker i Trondheim, så vil kanskje arbeidsgiver spørre om du har flytteplaner. Eller så kan du evt. skrive at du er på vei å flytte dit og så denne spennende stillingen som du føler passer perfekt for deg.

Anonymkode: a2a82...a79

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...