AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #1 Skrevet 5. desember 2020 Noen som har hørt om dette? Eller bruker dette merket? Er det virkelig så bra som folk vil ha det til? Altså det finnes ikke EN eneste negativ komentar, folk roser det opp i skyene. Dette er første produkt jeg har lest om som ikke har noe negativ kritikk men bare positiv. https://decrusto.no/?fbclid=IwAR2HYau7dHJtbuj9rTUROLQ8W2ZTpr0S-K_Ivl1YGZih3_5uxkRlsh6w7yc Anonymkode: ad61b...767
Blingblingtahei Skrevet 6. desember 2020 #3 Skrevet 6. desember 2020 Virker ikke som det er så mange som har brukt noen produkter fra decrusto her.. Selv har jeg ingen erfaring så ingenting å komme med 😜
Roci Skrevet 7. desember 2020 #4 Skrevet 7. desember 2020 Jeg har sjekket ingredienslisten på noen av produktene deres, og det er ikke noe "revolusjonerende" eller magisk ved dem, men kort og godt gode fuktighetsgivende og fuktighetsbevarende ingredienser. Det finnes foreløpig ingen krem eller serum som kan tilføre huden oksygen, så den påstanden om alle fordelene ved "aktivt oksygen" er det all grunn til å ta med en klype salt. Kollagen kan heller ikke tilføres huden gjennom hudpleieprodukter, men er en god fuktighetsbevarende ingrediens i kremer og serum. Betaglukan er et såkalt polysakkarid som forekommer naturlig i bl.a. havre, sopp og gjær. Det har gode fuktighetsgivende egenskaper, er antiinflammatorisk og er et antioksidant, dvs at det har beskyttende egenskaper. Alt i alt er ikke dette dårlige produkter, men de inneholder heller ikke dokumenterte akive "anti-age" ingredienser som c-vitamin, retinoider og AHA/BHA, så vidt jeg kan finne ut.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #5 Skrevet 7. desember 2020 Roci skrev (6 timer siden): Jeg har sjekket ingredienslisten på noen av produktene deres, og det er ikke noe "revolusjonerende" eller magisk ved dem, men kort og godt gode fuktighetsgivende og fuktighetsbevarende ingredienser. Det finnes foreløpig ingen krem eller serum som kan tilføre huden oksygen, så den påstanden om alle fordelene ved "aktivt oksygen" er det all grunn til å ta med en klype salt. Kollagen kan heller ikke tilføres huden gjennom hudpleieprodukter, men er en god fuktighetsbevarende ingrediens i kremer og serum. Betaglukan er et såkalt polysakkarid som forekommer naturlig i bl.a. havre, sopp og gjær. Det har gode fuktighetsgivende egenskaper, er antiinflammatorisk og er et antioksidant, dvs at det har beskyttende egenskaper. Alt i alt er ikke dette dårlige produkter, men de inneholder heller ikke dokumenterte akive "anti-age" ingredienser som c-vitamin, retinoider og AHA/BHA, så vidt jeg kan finne ut. Takk så mye for et utfyllende svar❤️ Jeg ventet på din komentar fordi jeg vet at kan mye om hudpleie så takk skal du ha 👍 Men kan jeg stille deg et spm? Jeg bruker ingen kremer i ansiktet, altså ingenting. Sminker meg veldig sjeldent også. Kunne dette vært noe for meg, tror du? Jeg har ingen problem hud, verken tørr eller oljete, vet ikke om jeg bruker riktige ord men, du skjønner sikkert. Disse to; altså serumet og kremen, er det noe jeg kunne brukt? Anonymkode: ad61b...767
Roci Skrevet 7. desember 2020 #6 Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takk så mye for et utfyllende svar❤️ Jeg ventet på din komentar fordi jeg vet at kan mye om hudpleie så takk skal du ha 👍 Men kan jeg stille deg et spm? Jeg bruker ingen kremer i ansiktet, altså ingenting. Sminker meg veldig sjeldent også. Kunne dette vært noe for meg, tror du? Jeg har ingen problem hud, verken tørr eller oljete, vet ikke om jeg bruker riktige ord men, du skjønner sikkert. Disse to; altså serumet og kremen, er det noe jeg kunne brukt? Anonymkode: ad61b...767 Takk for tilliten🙂 Hvis du ikke har noen hudproblemer, trenger du i grunnen ikke annet enn en god fuktighetskrem til kalde dager vinterstid, og solbeskyttelse i sommerhalvåret. Det kommer jo også an på hva du forventer at disse produktene skal gjøre for huden din - de inneholder som sagt ikke noen aktive virkestoffer utover å gi mye fuktighet. Men det er jo bare å prøve, hvis du har lyst til det🙂
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #7 Skrevet 7. desember 2020 Roci skrev (27 minutter siden): Takk for tilliten🙂 Hvis du ikke har noen hudproblemer, trenger du i grunnen ikke annet enn en god fuktighetskrem til kalde dager vinterstid, og solbeskyttelse i sommerhalvåret. Det kommer jo også an på hva du forventer at disse produktene skal gjøre for huden din - de inneholder som sagt ikke noen aktive virkestoffer utover å gi mye fuktighet. Men det er jo bare å prøve, hvis du har lyst til det🙂 Jeg må ærlig innrømme at jeg aldri har brukt noe krem i ansiktet så jeg vet ikke hva jeg skal bruke og om jeg i det hele tatt burde. Nærmer meg 40 årene og har noen rynker her og der, men de plager meg ikke egentlig. Jeg er som jeg er. Så når det er sagt så er jeg ikke sikker på hva jeg forventer av disse produktene jeg linket til. Ser bare at folk skriver bare positivt og at det er vidunder kremer. 😯🤔 Vet liksom ikke hva jeg trenger. Kom på nå at jeg har noen ganger prøvd å bruke krem i ansiktet, det er vel noen år siden men husker at jeg ikke likte den følelsen av krem i ansiktet. Hver gang jeg tok meg i ansiktet så føltes den seig eller noe ala det, soveputen ble fortere fett og håret også.. Når jeg ikke har krem så kjennes huden myk ut, om du forstår hva jeg mener? Men alle rundt meg snakker om kremer de bruker, hvor de kjøper, hva de gjør med huden og jeg bare 😳🙈Så usikker egentlig på om det er noen vits for meg å prøve disse, billige er de heller ikke. Har ikke lyst å gå i hudpleiesalong under denne pandemien. Anonymkode: ad61b...767
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #8 Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg må ærlig innrømme at jeg aldri har brukt noe krem i ansiktet så jeg vet ikke hva jeg skal bruke og om jeg i det hele tatt burde. Nærmer meg 40 årene og har noen rynker her og der, men de plager meg ikke egentlig. Jeg er som jeg er. Så når det er sagt så er jeg ikke sikker på hva jeg forventer av disse produktene jeg linket til. Ser bare at folk skriver bare positivt og at det er vidunder kremer. 😯🤔 Vet liksom ikke hva jeg trenger. Kom på nå at jeg har noen ganger prøvd å bruke krem i ansiktet, det er vel noen år siden men husker at jeg ikke likte den følelsen av krem i ansiktet. Hver gang jeg tok meg i ansiktet så føltes den seig eller noe ala det, soveputen ble fortere fett og håret også.. Når jeg ikke har krem så kjennes huden myk ut, om du forstår hva jeg mener? Men alle rundt meg snakker om kremer de bruker, hvor de kjøper, hva de gjør med huden og jeg bare 😳🙈Så usikker egentlig på om det er noen vits for meg å prøve disse, billige er de heller ikke. Har ikke lyst å gå i hudpleiesalong under denne pandemien. Anonymkode: ad61b...767 Alle har ulik hud, du har tydelig vis normal, og den ordner seg selv. Derfor skal man ikke bare gjøre som alle andre. Jeg har veldig tørr hud med hormonell acne, det er mye mer styr😉 Anonymkode: 4afc6...d62 1
Roci Skrevet 8. desember 2020 #9 Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg må ærlig innrømme at jeg aldri har brukt noe krem i ansiktet så jeg vet ikke hva jeg skal bruke og om jeg i det hele tatt burde. Nærmer meg 40 årene og har noen rynker her og der, men de plager meg ikke egentlig. Jeg er som jeg er. Så når det er sagt så er jeg ikke sikker på hva jeg forventer av disse produktene jeg linket til. Ser bare at folk skriver bare positivt og at det er vidunder kremer. 😯🤔 Vet liksom ikke hva jeg trenger. Kom på nå at jeg har noen ganger prøvd å bruke krem i ansiktet, det er vel noen år siden men husker at jeg ikke likte den følelsen av krem i ansiktet. Hver gang jeg tok meg i ansiktet så føltes den seig eller noe ala det, soveputen ble fortere fett og håret også.. Når jeg ikke har krem så kjennes huden myk ut, om du forstår hva jeg mener? Men alle rundt meg snakker om kremer de bruker, hvor de kjøper, hva de gjør med huden og jeg bare 😳🙈Så usikker egentlig på om det er noen vits for meg å prøve disse, billige er de heller ikke. Har ikke lyst å gå i hudpleiesalong under denne pandemien. Anonymkode: ad61b...767 Hvis huden kjennes myk ut, som du sier, så tror jeg faktisk at du bare skal la den være, du er velsignet med en sterk, sunn og normal hud som regulerer seg selv. Jeg vil imidlertid foreslå solkrem om sommeren, det er fornuftig uansett, da den beskytter mot solskader og solbrenthet som øker kreftfaren. Den bør uansett vaskes av før sengetid, og du kan velge en som ikke er klissete. Jeg vil tro at den kremen du prøvde sist, var for fet for din hud og at du derfor fikk følelsen av å være "seig" i ansiktet og at hodepute og hår ble fortere fett. Som nevnt, hvis du i løpet av vinteren opplever av huden kjennes litt "strammere" eller ikke like myk (mange får tørrere hud pga kulde og tørr inneluft som "suger" fukt fra huden), så kan du prøve med en lett fuktighetskrem f.eks. fra apotek.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #10 Skrevet 8. desember 2020 Roci skrev (1 minutt siden): Hvis huden kjennes myk ut, som du sier, så tror jeg faktisk at du bare skal la den være, du er velsignet med en sterk, sunn og normal hud som regulerer seg selv. Jeg vil imidlertid foreslå solkrem om sommeren, det er fornuftig uansett, da den beskytter mot solskader og solbrenthet som øker kreftfaren. Den bør uansett vaskes av før sengetid, og du kan velge en som ikke er klissete. Jeg vil tro at den kremen du prøvde sist, var for fet for din hud og at du derfor fikk følelsen av å være "seig" i ansiktet og at hodepute og hår ble fortere fett. Som nevnt, hvis du i løpet av vinteren opplever av huden kjennes litt "strammere" eller ikke like myk (mange får tørrere hud pga kulde og tørr inneluft som "suger" fukt fra huden), så kan du prøve med en lett fuktighetskrem f.eks. fra apotek. Jeg bruker solkrem i ansiktet om sommeren, det har jeg alltid gjort. Bruker ikke den om vinteren. Den kremen jeg prøvde husker ikke jeg navnet på, men jeg husker den var for normal hud og jeg brukte den morgen og kveld. Jeg følte meg tett i nesa alltid når jeg brukte den og følte at jeg hadde noe i ansiktet hele tiden. Det eneste jeg pleier å gjøre er å splashe den med vann om morgenen og thats it. Om vinteren er huden min lik, verken tørr eller noe. Men jeg pleier å gå mye tur om vinteren og ansiktet kjennes kald ut, så det hadde ikke vært dumt å bruke noe i ansiktet.? Men spm er hva og hvilken krem, da jeg virkelig ikke har peiling. Anonymkode: ad61b...767
Roci Skrevet 8. desember 2020 #11 Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg bruker solkrem i ansiktet om sommeren, det har jeg alltid gjort. Bruker ikke den om vinteren. Den kremen jeg prøvde husker ikke jeg navnet på, men jeg husker den var for normal hud og jeg brukte den morgen og kveld. Jeg følte meg tett i nesa alltid når jeg brukte den og følte at jeg hadde noe i ansiktet hele tiden. Det eneste jeg pleier å gjøre er å splashe den med vann om morgenen og thats it. Om vinteren er huden min lik, verken tørr eller noe. Men jeg pleier å gå mye tur om vinteren og ansiktet kjennes kald ut, så det hadde ikke vært dumt å bruke noe i ansiktet.? Men spm er hva og hvilken krem, da jeg virkelig ikke har peiling. Anonymkode: ad61b...767 Flott! Det kan jo hende at den kremen du brukte, inneholdt parfyme eller noe du reagerte på. Ingen kremer er likt sammensatt, og det finnes kremer med og uten parfyme osv. For turer om vinteren vil jeg faktisk anbefale en såkalt kuldekrem/barrierekrem. Disse kremen er litt tykke og danner en beskyttende hinne på huden som hindrer fuktighetstap fra huden. En slik krem vil nok oppleves som litt klissete og seig, men du kan jo rett og slett vaske den av når du er kommet inn igjen. F.eks. denne: https://www.boots.no/product/sebamed-kuldekrem-75-ml-produkt903411
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #12 Skrevet 8. desember 2020 Roci skrev (2 timer siden): Flott! Det kan jo hende at den kremen du brukte, inneholdt parfyme eller noe du reagerte på. Ingen kremer er likt sammensatt, og det finnes kremer med og uten parfyme osv. For turer om vinteren vil jeg faktisk anbefale en såkalt kuldekrem/barrierekrem. Disse kremen er litt tykke og danner en beskyttende hinne på huden som hindrer fuktighetstap fra huden. En slik krem vil nok oppleves som litt klissete og seig, men du kan jo rett og slett vaske den av når du er kommet inn igjen. F.eks. denne: https://www.boots.no/product/sebamed-kuldekrem-75-ml-produkt903411 Supert!👏🏼 Tusen hjertelig takk for god info og veiledning pluss anbefaling av krem. ❤️🌹 Anonymkode: ad61b...767
Roci Skrevet 8. desember 2020 #13 Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Supert!👏🏼 Tusen hjertelig takk for god info og veiledning pluss anbefaling av krem. ❤️🌹 Anonymkode: ad61b...767 Bare hyggelig 🙂 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå