Gå til innhold

Hvorfor er det så lange trådtitler på akkurat dette forumet? I alle de andre tilstreber man å være kortfattet, men her virker det som om man

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som trådtittelen prøver å si - blir vi taletrengte når vi får komme med skråblikk og generaliseringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vi har så mye å si og det er vanskelig å fatte seg i korthet, og derfor blir det lange Dag Solstad setninger som aldri tar slutt før de etter hvert tar slutt.

Endret av Kågebruker
  • Liker 2
Skrevet
Pringle skrev (26 minutter siden):

Som trådtittelen prøver å si - blir vi taletrengte når vi får komme med skråblikk og generaliseringer?

Du har jo ikke akkurat en kort trådtittel selv da 😂😂

Skrevet

Den er faktisk makset totalt ut 😂

Skrevet

Fordi det er så enormt mange tråder, og for å få normale svar er det greit å signalisere hva den handler om.

Anonymkode: 5c43a...498

Skrevet

Lol🙌

Anonymkode: 4969c...f42

Skrevet

Det har heldigvis roet seg en del.

I hine hårde dager, da det var lov å lage ubegrenset med fjasete dagbøker per bruker, var det tilsynelatende moteriktig å ha så lange titler som mulig. I tillegg skulle alle ordene i tittelen begynne på samme bokstav.

Aldrende Alltid Anonyme AnonymBrukers Adelige, Atypiske, Alltid Avslappende Aprikosdagbok!

Det ble full oppstandelse og ramaskrik da KG rensket opp i rekkene. Jeg på min side frydet meg 

Anonymkode: 48820...667

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...