AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #1 Skrevet 5. desember 2020 hører gjerne fra dere med kreative yrker; grafisk design, webdesing, illustrasjon mm. er syk og har lite å velge mellom, men er svært kreativ har en del hobbier. men er ikke spesielt teknisk av meg; er dette yrker som kan læres helt fra bunn? og finnes det gode kurs, evt et årsstudie på nett noen vil anbefale? takker for evt svar🙏 Anonymkode: 43194...79b
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #2 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): hører gjerne fra dere med kreative yrker; grafisk design, webdesing, illustrasjon mm. er syk og har lite å velge mellom, men er svært kreativ har en del hobbier. men er ikke spesielt teknisk av meg; er dette yrker som kan læres helt fra bunn? og finnes det gode kurs, evt et årsstudie på nett noen vil anbefale? takker for evt svar🙏 Anonymkode: 43194...79b Jeg er også syk, men har lært meg woocommerse (nettbutikk i wordpress) på egenhånd. Har fått en svært fleksibel hjemmekontorjobb i en bedrift pga dette 😃 Anonymkode: aecbf...9c2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #3 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg er også syk, men har lært meg woocommerse (nettbutikk i wordpress) på egenhånd. Har fått en svært fleksibel hjemmekontorjobb i en bedrift pga dette 😃 Anonymkode: aecbf...9c2 aldri hørt om woocommerse🙈så flott da! er det vanskelig? så du administrerer nettbutikken til en bedrift? Anonymkode: 43194...79b
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #4 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 timer siden): aldri hørt om woocommerse🙈så flott da! er det vanskelig? så du administrerer nettbutikken til en bedrift? Anonymkode: 43194...79b Woocommerse er wordpress sin e-commerse (netthandel). Jeg lager og videreutvikler nettbutikken ja. Pluss annonser og litt andre oppgaver. Anonymkode: aecbf...9c2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #5 Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Woocommerse er wordpress sin e-commerse (netthandel). Jeg lager og videreutvikler nettbutikken ja. Pluss annonser og litt andre oppgaver. Anonymkode: aecbf...9c2 kan jeg spørre hvor du tok kurs i dette, og om det var vanskelig å lære seg? kunne tenkt meg noen enkle kurs(uten programmering) der jeg kunne lært mer om å sette opp nettbutikk, drive nettbutikk, webdesign og markedsføring på nett. har hverken motivasjon eller økonomi til 3-årig BA(som ville tatt meg 6 år). bor heller ikke sentralt, så må finne enkle kurs på nett☺️ Anonymkode: 43194...79b
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #6 Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): kan jeg spørre hvor du tok kurs i dette, og om det var vanskelig å lære seg? kunne tenkt meg noen enkle kurs(uten programmering) der jeg kunne lært mer om å sette opp nettbutikk, drive nettbutikk, webdesign og markedsføring på nett. har hverken motivasjon eller økonomi til 3-årig BA(som ville tatt meg 6 år). bor heller ikke sentralt, så må finne enkle kurs på nett☺️ Anonymkode: 43194...79b Jeg har ikke tatt noe kurs. Learning by doing. Lært mye av ulike nettsider og youtube. Sett opp en nettbutikk i wordpress og lær underveis! Jeg har alltid hatt interesse for dette da, og lærte meg html på egen hånd den gangen man satte opp nettsider på den måten. Nå trenger man ikke kunne koding for å lage nettside/nettbutikk i wordpress, men jeg ser jo at det er en fordel for meg at jeg fortsatt kan litt om det. Jeg har Visuell Kommunikasjon og utdannelse innen adminstrasjon og ledelse fra tidligere, og noe relevant arbeidserfaring før jeg ble syk (men mer innen administrasjon enn web). Jeg brukte nettverket mitt og fikk jobb hos en butikk som også skal starte nettbutikk. Jeg fikk fast, fleksibel jobb hos de (ingen problem for de at jeg har en sykdom som gjør at jeg ikke kan jobbe faste tidspunkt) - men ellers var planen å tlby å lage nettsider og nettbutikker for ulike firmaer. Veldig lærerikt og gøy! Anonymkode: aecbf...9c2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #7 Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Jeg har ikke tatt noe kurs. Learning by doing. Lært mye av ulike nettsider og youtube. Sett opp en nettbutikk i wordpress og lær underveis! Jeg har alltid hatt interesse for dette da, og lærte meg html på egen hånd den gangen man satte opp nettsider på den måten. Nå trenger man ikke kunne koding for å lage nettside/nettbutikk i wordpress, men jeg ser jo at det er en fordel for meg at jeg fortsatt kan litt om det. Jeg har Visuell Kommunikasjon og utdannelse innen adminstrasjon og ledelse fra tidligere, og noe relevant arbeidserfaring før jeg ble syk (men mer innen administrasjon enn web). Jeg brukte nettverket mitt og fikk jobb hos en butikk som også skal starte nettbutikk. Jeg fikk fast, fleksibel jobb hos de (ingen problem for de at jeg har en sykdom som gjør at jeg ikke kan jobbe faste tidspunkt) - men ellers var planen å tlby å lage nettsider og nettbutikker for ulike firmaer. Veldig lærerikt og gøy! Anonymkode: aecbf...9c2 takk for svar. det høres ut som en fin jobb☺️jeg har en del utdannelse innen administrasjon, men er blottet for digitale skills🤭haha. men interesserer meg for kreative yrker, og håper det fremdeles er mulig å lære litt. har så mye smerter og søvnvansker at det umuliggjør ganske mange utdannelser og yrker. må ofte ligge i sengen og skrive, pga smerter😏som igjen fører til enda mer smerter...🙈 og må ha jobb på tilsvarende premisser som du har😀høres veldig bra ut!👏👏 Anonymkode: 43194...79b
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #8 Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): takk for svar. det høres ut som en fin jobb☺️jeg har en del utdannelse innen administrasjon, men er blottet for digitale skills🤭haha. men interesserer meg for kreative yrker, og håper det fremdeles er mulig å lære litt. har så mye smerter og søvnvansker at det umuliggjør ganske mange utdannelser og yrker. må ofte ligge i sengen og skrive, pga smerter😏som igjen fører til enda mer smerter...🙈 og må ha jobb på tilsvarende premisser som du har😀høres veldig bra ut!👏👏 Anonymkode: 43194...79b Ja, det er en drømmejobb 👏🏻😃 Jeg jobber av og til liggende i sengen.. og av og til drar jeg innom kontoret. Må legge til at jeg også ble bedre av sykdommen jeg er uføretrygdet for først, men var fortsatt ikke frisk nok til å søke «vanlig» jobb noe sted. Så har vært veldig heldig som fant en arbeidsgiver som legger til rette for meg også. Anonymkode: aecbf...9c2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #9 Skrevet 6. desember 2020 Lykke til i alle fall! 👏🏻 Kan jeg så kan du! 😃 Anonymkode: aecbf...9c2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #10 Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Lykke til i alle fall! 👏🏻 Kan jeg så kan du! 😃 Anonymkode: aecbf...9c2 tusen takk💜skal gjøre et forsøk ihvertfall!! Anonymkode: 43194...79b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå