AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #1 Skrevet 5. desember 2020 Min mann har fått låne mobil av broren midlertidig siden hans er ødelagt. Så idag satt vi på hans tlf og så på marketplace på fb. Og det kommer opp meldinger på Instagram. Av en dame. Jeg klikket ved uhell på de og så det var broren sin Instsgram og meldinger mellom han og en dame som ikke er konen hans.. min mann skulle jobbe med broren idag og jeg leste at det var flørting og hjertet på gang og de sendte bilde av hverandre. Og hun skrev "kommer innom med noen klær idag"... Jeg vet konen er ute med barna og min mann skulle jo hjelpe han idag. Så jeg tok dette opp øyeblikkelig med min mann. Han sa bare at vi ikke skulle blande oss i. Jeg sa at han MÅ snakke med broren dette er ikke greit og av respekt til konen. Han sa ingenting. Men nå reagerer jeg på at hun kommer til han mens han er med min mann eller hva? Jeg sa at jeg håper faen meg han jobber idag med broren og kommer hjem i ettermiddag ellers blir det bråk. Dette er ikke greit. Hva hadde dere gjort? Føler jeg vet ikke mye om forholdet mellom broren og konen men vi kommer overens. Anonymkode: 994ee...fc2 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #2 Skrevet 5. desember 2020 Jeg hadde reist hjem til han med et «ærend» når den andre damen er hjemme hos han. Og tatt bildebevis. Anonymkode: 2b888...0f8 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #3 Skrevet 5. desember 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg hadde reist hjem til han med et «ærend» når den andre damen er hjemme hos han. Og tatt bildebevis. Anonymkode: 2b888...0f8 Jeg har ikke mulighet til det Anonymkode: 994ee...fc2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #4 Skrevet 5. desember 2020 17 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg hadde reist hjem til han med et «ærend» når den andre damen er hjemme hos han. Og tatt bildebevis. Anonymkode: 2b888...0f8 Dessuten vet jeg når min mann er hjemme hos han for da har han internett forbindelse. Det har han ikke hatt siden han dro fra huset Anonymkode: 994ee...fc2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #5 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Min mann har fått låne mobil av broren midlertidig siden hans er ødelagt. Så idag satt vi på hans tlf og så på marketplace på fb. Og det kommer opp meldinger på Instagram. Av en dame. Jeg klikket ved uhell på de og så det var broren sin Instsgram og meldinger mellom han og en dame som ikke er konen hans.. min mann skulle jobbe med broren idag og jeg leste at det var flørting og hjertet på gang og de sendte bilde av hverandre. Og hun skrev "kommer innom med noen klær idag"... Jeg vet konen er ute med barna og min mann skulle jo hjelpe han idag. Så jeg tok dette opp øyeblikkelig med min mann. Han sa bare at vi ikke skulle blande oss i. Jeg sa at han MÅ snakke med broren dette er ikke greit og av respekt til konen. Han sa ingenting. Men nå reagerer jeg på at hun kommer til han mens han er med min mann eller hva? Jeg sa at jeg håper faen meg han jobber idag med broren og kommer hjem i ettermiddag ellers blir det bråk. Dette er ikke greit. Hva hadde dere gjort? Føler jeg vet ikke mye om forholdet mellom broren og konen men vi kommer overens. Anonymkode: 994ee...fc2 Har vært i samme situasjon. Blandet meg ikke, men fikk et spørsmål av kjæresten hans en stund senere. Når jeg blir spurt, så lyver jeg ikke, så da sa jeg det som det var. Jeg angrer på at jeg ikke tok praten med svoger med en gang. Enten sier du det eller så sier jeg det, ferdig. Anonymkode: 493c0...a79 2
Cuntzilla Skrevet 5. desember 2020 #6 Skrevet 5. desember 2020 Klikket ved et uhell du liksom.. Var mye du uheldigvis leste der. Jeg hadde ikke blandet meg. Hvis du absolutt må, så ta det med han først. Hør historien, og si at han må fortelle det til kona, hvis ikke kommer du til å gjøre det. 7
knulleGuden666 Skrevet 5. desember 2020 #7 Skrevet 5. desember 2020 Ikke bland deg i andres saker med mindre du får direkte spørsmål fra hu 6
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #8 Skrevet 5. desember 2020 Just now, Cuntzilla said: Klikket ved et uhell du liksom.. Var mye du uheldigvis leste der. Jeg hadde ikke blandet meg. Hvis du absolutt må, så ta det med han først. Hør historien, og si at han må fortelle det til kona, hvis ikke kommer du til å gjøre det. Ja jeg leste litt mer enn jeg burde men først trodde jeg det var til min mann ... Ble litt satt ut. Men fortalte min mann dette og han bare lot meg ha mobilen og brydde ikke seg så voldsomt mye men han sa han leser aldri meldingene...... Jeg blir uvel av å tenke på om broren faktisk møter hun her damen mens han er med min mann? Hvordan tenkte hun levere klærne idag da? Min mann vet at broren er utro. Anonymkode: 994ee...fc2
Cuntzilla Skrevet 5. desember 2020 #9 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja jeg leste litt mer enn jeg burde men først trodde jeg det var til min mann ... Ble litt satt ut. Men fortalte min mann dette og han bare lot meg ha mobilen og brydde ikke seg så voldsomt mye men han sa han leser aldri meldingene...... Jeg blir uvel av å tenke på om broren faktisk møter hun her damen mens han er med min mann? Hvordan tenkte hun levere klærne idag da? Min mann vet at broren er utro. Anonymkode: 994ee...fc2 Jeg henger ikke helt med her. Hun skal vel bare kjøre innom og levere noen klær, da? Din mann har sikkert visst det lenge. Dersom min søster var utro mot sin mann, så hadde jeg verken sladret til hennes mann eller vært ufin mot hennes elsker eller nektet å møte denne. Blod er tykkere enn vann. 4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #10 Skrevet 5. desember 2020 Er så i mot den holdningen om å ikke blande seg i andres saker! Jeg ble bedratt av eksmannen min over en lang periode, og selv om sviket selvagt var det vondeste var det verste (og mest ydmykende) det å vite at flere har visst om det mens jeg har gått der intetanende. Ts, jeg hadde stilt ultimatumet, enten sier han det selv ellers gjør du det. Anonymkode: ac4a5...2cb 8
Hannah80 Skrevet 5. desember 2020 #11 Skrevet 5. desember 2020 Dette hadde jeg virkelig ikke blandet meg opp i. 4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #12 Skrevet 5. desember 2020 Ingen fordel for TS å si noe som helst. Er bare å glemme det. Ødelegger bare for seg selv og mannens forhold til broren. Skjønner ikke at TS vurderer det engang. Anonymkode: ac24e...a80 4
Cuntzilla Skrevet 5. desember 2020 #13 Skrevet 5. desember 2020 (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er så i mot den holdningen om å ikke blande seg i andres saker! Jeg ble bedratt av eksmannen min over en lang periode, og selv om sviket selvagt var det vondeste var det verste (og mest ydmykende) det å vite at flere har visst om det mens jeg har gått der intetanende. Ts, jeg hadde stilt ultimatumet, enten sier han det selv ellers gjør du det. Anonymkode: ac4a5...2cb Man bør ikke alltid bruke seg selv som mål for alle andre mennesker. Det er kanskje ikke alle som egentlig vil vite. Eller som vet allerede, og ikke trenger å høre det fra andre og føle seg dømt som blir i ekteskapet. Dersom man ikke kjenner paret i det hele tatt mener jeg iallfall man skal være litt forsiktig med å slippe en potensielt katastrofal bombe midt i samlivet deres, hvem er du til å bestemme at det må skje og hvilken måte det skal skje på. Endret 5. desember 2020 av Cuntzilla 7
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #14 Skrevet 5. desember 2020 13 minutter siden, Cuntzilla said: Jeg henger ikke helt med her. Hun skal vel bare kjøre innom og levere noen klær, da? Din mann har sikkert visst det lenge. Dersom min søster var utro mot sin mann, så hadde jeg verken sladret til hennes mann eller vært ufin mot hennes elsker eller nektet å møte denne. Blod er tykkere enn vann. Jo men det virker jo som han har andre planer enn å "jobbe"... Og at mannen min må være med de tåler jeg ikke tanken på. Jeg håper at min mann ikke lyver til meg nå og faktisk jobber med han. Anonymkode: 994ee...fc2 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #15 Skrevet 5. desember 2020 Jeg hadde snakket med broren selv. Du så disse meldingene, nå får han avslutte om du skal kunne holde det for deg selv. Hans valg. Anonymkode: 898c0...396 2
Cuntzilla Skrevet 5. desember 2020 #16 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jo men det virker jo som han har andre planer enn å "jobbe"... Og at mannen min må være med de tåler jeg ikke tanken på. Jeg håper at min mann ikke lyver til meg nå og faktisk jobber med han. Anonymkode: 994ee...fc2 Sånn ja. Det kan jo være han bruker din mann som alibi. Skjønner du blir sint da, når det betyr at du også blir løyet til her. Men det kan jo også være at hun bare skal komme innom med noen klær, da. Altså at de faktisk jobber sammen som han har sagt, men at hun bare svinger innom for å levere noe greier.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #17 Skrevet 5. desember 2020 3 minutter siden, Cuntzilla said: Sånn ja. Det kan jo være han bruker din mann som alibi. Skjønner du blir sint da, når det betyr at du også blir løyet til her. Men det kan jo også være at hun bare skal komme innom med noen klær, da. Altså at de faktisk jobber sammen som han har sagt, men at hun bare svinger innom for å levere noe greier. Hun skrev hun var "høy" idag tidlig. Som hun hadde røykt. Vet nå broren røyker og. Så ja kanskje "klær" da betyr noe annet?! Nå tenker jeg masse og vil ikke beskylde min mann for noe jeg ikke vet sikkert men får bare dårlig magefølelse på dette.... Anonymkode: 994ee...fc2 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #18 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja jeg leste litt mer enn jeg burde men først trodde jeg det var til min mann ... Ble litt satt ut. Men fortalte min mann dette og han bare lot meg ha mobilen og brydde ikke seg så voldsomt mye men han sa han leser aldri meldingene...... Jeg blir uvel av å tenke på om broren faktisk møter hun her damen mens han er med min mann? Hvordan tenkte hun levere klærne idag da? Min mann vet at broren er utro. Anonymkode: 994ee...fc2 Det at mannen din vet det er nesten verre. Da vet du hans holdning til det. Anonymkode: 493c0...a79 5
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #19 Skrevet 5. desember 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Det at mannen din vet det er nesten verre. Da vet du hans holdning til det. Anonymkode: 493c0...a79 Jeg vet jo og men tør ikke si noe til hun? Anonymkode: 994ee...fc2
Hannah80 Skrevet 5. desember 2020 #20 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det at mannen din vet det er nesten verre. Da vet du hans holdning til det. Anonymkode: 493c0...a79 Han er vel lojal mot broren sin. Det hadde jeg også vært, selv om jeg syns det er forkastelig å være utro. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå