AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #1 Skrevet 5. desember 2020 Hvis du ble født på nytt, og måtte velge mellom å være dum eller stygg, hva ville du valgt? Anonymkode: cfb36...1d7
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #2 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvis du ble født på nytt, og måtte velge mellom å være dum eller stygg, hva ville du valgt? Anonymkode: cfb36...1d7 Tror faktisk dum. I den verden vi lever i nå kommer man veldig langt om man har utseende med deg. Dessverre... Anonymkode: ca2b4...11a 5
SoWhat? Skrevet 5. desember 2020 #3 Skrevet 5. desember 2020 Stygg. Jeg vet dog ikke hvordan stygg ser ut med det forbehold. Men dum er tristeste jeg vet. Hm 3
knulleGuden666 Skrevet 5. desember 2020 #5 Skrevet 5. desember 2020 Dum såklart, jeg må ha utseende med meg så jeg får ligget rundt med vakre jenter
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #6 Skrevet 5. desember 2020 Sorry, haha. Hvis jeg måtte velge ville jeg helst vært stygg. Jeg syns det er verst å være dum. Kanskje jeg er dum. Haha Anonymkode: 1248f...678 3
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #7 Skrevet 5. desember 2020 Kanskje dum. Har allerede adhd, er ikke dum men føler meg ikke alltid flink nok. Synes uansett ikke man skal se ned på folk som er litt dummere. De kan være snillere enn de smarteste uansett. Anonymkode: c8df0...759 1
KillerKitty Skrevet 5. desember 2020 #8 Skrevet 5. desember 2020 Shit, den var vanskelig! Men tror jeg ville gått for dum. 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #9 Skrevet 5. desember 2020 Ts her - jeg ville helt klart foretrukket dum fremfor stygg om jeg hadde blitt født igjen i Norge. Hadde jeg blitt født i et u-land tror jeg kanskje intelligens hadde vært viktigere. Anonymkode: cfb36...1d7 2
Jegern Puahate Skrevet 5. desember 2020 #10 Skrevet 5. desember 2020 Usikker på den. Vakre idioter skjønner ikke hva de går glipp av, i tillegg er som regel mindre intelligente folk mer utadvendte og spontane = bra liv i en periode, til de blir gamle og fæle som resten og lever i fortids total fornektelse og blir en parodi på seg selv. Stygge genier vet inderlig godt hva de mangler, i tillegg er høy IQ = høy inhibisjon = bitter incel rage for livet. Dog er de smarte nok kan de tjene seg rike på ymse prosjekter som krever hjernekapasitet, og med penger kommer mye annet godt. Konklusjon = Uavgjort. 4
SoWhat? Skrevet 5. desember 2020 #11 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Kanskje dum. Har allerede adhd, er ikke dum men føler meg ikke alltid flink nok. Synes uansett ikke man skal se ned på folk som er litt dummere. De kan være snillere enn de smarteste uansett. Anonymkode: c8df0...759 Vi tenker kanskje "dum" på ulike måter? Det er jo mulig. Men jeg tenker dum som ikke reflekterer og som bare ikke tenker selv ett sekund. Jeg kjenner folk med ADHD, og de er ikke akkurat der 🙂
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #12 Skrevet 5. desember 2020 Høy og kjekk, siden jeg er uaktuell for de fleste kvinner som mer enn en venn som lav og med gjennomsnittlig utseende. Anonymkode: a6bb7...cdd
Jdz Skrevet 5. desember 2020 #13 Skrevet 5. desember 2020 Helt klart stygg. Jeg takler dårlig dumme mennesker.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #14 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis du ble født på nytt, og måtte velge mellom å være dum eller stygg, hva ville du valgt? Anonymkode: cfb36...1d7 Stygg. Dumme mennesker lever kortere og det «livet» de lever har elendig livskvalitet. Hjelper heller ikke å være pen - det er du i maks 40 år av livet. Så er du «gammel og dum» de siste 50 årene en dum person kan forventes å maks overleve. Anonymkode: 2f69c...016
herzeleid Skrevet 5. desember 2020 #15 Skrevet 5. desember 2020 Vanskelig å si, men jeg regner med at en som dum ikke vet hva en går glipp av og sånn sett er noenlunde fornøyd med situasjonen. Kanskje er det ganske kjønnsavhengig også. En pen og snill kvinne har gode sjanser for å finne en smart og vellykket mann og får gjerne en del "gratis" i livet, så det kan sikkert være en ok tilværelse. En pen og snill mann tror jeg vil slite betraktelig mer da status og karriære er såpass mye viktigere for menns attraktivitet, og sjansene for å finne en kvinne som på toppen av alt annet kan gi ham et materielt sett bedre liv tror jeg er veldig mye dårligere.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #16 Skrevet 5. desember 2020 Altså, dette er vanskelig å ta stilling til uten å ha en skala å forholde seg til. Så stygg at småbarn gråter når de ser deg, eller bare stygg nok til at alle ville sveipe venstre på en datingapp? Så dum at man ikke vil kunne leve selvstendig og bo for seg selv, eller bare så dum at folk ofte facepalmer når man tror man har hatt en god idé? Jeg tror nok jeg uansett vil helle mot å bli født stygg. Anonymkode: 3cc89...a3b
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #18 Skrevet 5. desember 2020 Dersom du så nrk programmet med mennesker som har deformert utseende, brannskader osv, så klarer mange av de seg bra psykisk. De er nok sterkere mentalt enn noen som får en skade i ansiktet som har vært "normal" hele livet. Menneskene på det programmet tåler nok generelt mer psykisk enn gjennomsnittspersonen Anonymkode: 6d688...e27 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #19 Skrevet 18. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 5.12.2020 den 14.05): Hvis du ble født på nytt, og måtte velge mellom å være dum eller stygg, hva ville du valgt? Anonymkode: cfb36...1d7 Ville valgt å være stygg. Synes ikke det er noen fordeler ved å ha utseendet med seg som alle liker å påstå. Man får mye oppmerksomhet, men ofte av feil og dårlige menn og folk har ofte feile intensjoner og man blir ofte utnyttet. Stygge damer finner lettere kjærligheten og slipper masse slitsom oppmerksomhet, finner lettere en mann som ser de for den de er og som ikke forveksler betatthet av det ytre med dypere forelskelse. Man får også mye hat og sjalusi av sine medsøstre. Man blir sett på som et ligg framfor konemateriell. Når det gjelder karriere og andre ting, så må man være god til å snakke for seg, være frampå, selvsikker og utadvendt for å lykkes. Nytter ikke å være modellpen og deprimert introvert og tro at jobber og alt i livet faller i fanget på en som alle tror 😬 Anonymkode: 674ba...295 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå