Gå til innhold

Bør « Her kommer Vinteren» av Jokke fjerne siden den krenker overdreven positive folk og peanøtthjerneforbundet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva mener du?

Anonymkode: 042d6...21c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du tuller ikke sant?!

• Liker 1
Skrevet

En smule krenket over politisk korrekthet, er vi?

Anonymkode: 086fd...ab8

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.12.2020 den 13.31):

Hva mener du?

Anonymkode: 042d6...21c

Ja. Tenk på alle som blir krenka. Sparer mye på psykiatriske innleggelser, vil jeg tro??? Hva tenker du? 

jeg skal ta nøye lærdom av det og skal passe på å ikke være så positiv. Tusen takk, takket være deg slipper jeg å drite meg ut. Maks rørt. 

Anonymkode: 858d1...fc5

Skrevet

De bør gjøre sånn som de gjorde her: øve det inn med fjerdeklassebarna og servere det som underholdning til foreldrene. Jeg måtte spørre 9-åringen min om hen skjønte hva "sitte inne å pimpe når sola skinner" innebar, og det kunne hen (heldigvis?) klart redegjøre for.

Anonymkode: 21ae0...ac8

Skrevet

Jeg synes at det meste er krenkende og bør forbys.

Anonymkode: f2d23...61a

Skrevet

Det er iallefall krenkende mot sangen at den brukes til å reklamere for vintersportsprogrammer :opplyser:

• Liker 1
Skrevet
Frøkensina skrev (2 minutter siden):

Det er iallefall krenkende mot sangen at den brukes til å reklamere for vintersportsprogrammer :opplyser:

Dét har jeg faktisk tenkt mer enn en gang.

Anonymkode: 21ae0...ac8

• Liker 1
Skrevet
30 minutter siden, Frøkensina said:

"Er du av typen som er svak for sport, men bare på skjermen og bare når vi vinner". Da er denne sangen også til deg.

Hadde det vært krenkende mot sangen at den blir brukt som reklame for nettopp "sport på skjermen", så hadde Joachims bror Christopher sørget for å få stanset det.

Anonymkode: 15f30...610

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...