AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #1 Skrevet 5. desember 2020 Hei. Er 19+0 i dag. Siden uke 17 har jeg kjent spark. Ikke mye men et par ganger om dagen. I går sov jeg litt på magen og har ikke kjent spark siden da😔 har jeg skadet babyen fordi jeg lå på magen? Anonymkode: b6601...876
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #2 Skrevet 5. desember 2020 Nei. Helt umulig å skade barnet på den måten. Helt vanlig å ikke kjenne daglig liv så tidlig i svangerskapet. Anonymkode: c7894...eee
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #3 Skrevet 5. desember 2020 Er først etter uke 24 at du skal kjenne liv daglig. Fosteret er så lite enda at sannsynligvis har hen snudd seg litt, og dermed sparker en annen vei som gjør det vanskeligere å kjenne. Anonymkode: b395e...c97 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #4 Skrevet 5. desember 2020 Som brukeren over sier har nok fosteret snudd seg og jobber innover mot ryggen din. Da kjenner du det ikke. Om du vil kan du prøve å drikke et glass sterk og/eller veldig kald saft og legge deg på venstre side. Jeg ville ikke stresset så tidlig. Fosteret har god plass og er ikke så sterkt enda. Kjennliv.no er en fin og informativ nettside. Anonymkode: cba8b...deb 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #5 Skrevet 5. desember 2020 Nå er jeg lettet. Takk til alle som svarte ❤❤❤ Ts Anonymkode: b6601...876 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå