Gå til innhold

Sover du naken?

Gjest DEN NAKNE GARTNER

SOVER DU NAKEN ?  

149 stemmer

1. 1. SOVER DU NAKEN ?

• JA
      100
    • NEI
      48

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg sover med boxer stort sett. Kan droppe den om sommeren. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope, trives best å sove med klær på

Skrevet

Vi sover begge nakne. Det har vi alltid gjort. Ungene sover kun i boxer, året rundt. Nå har vi kun et barn som av og til kommer inn i senga vår om natten, men nakenhet og barn er da helt uproblematisk, å lenge de selv synes det! Og det har mine et avslappet forhold til - takk og lov, kanskje fordi vi selv har et avslappet forhold til det (uten at vi er nudister!). 

Anonymkode: db3dd...4a1

Gjest DEN NAKNE GARTNER
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.12.2020 den 21.40):

Skjønner ikke hvorfor denne ligger på seksualitet, det er jo bare søvn? Iallfall for meg som stort sett sover alene, hehe. 

Sover helst naken. Noen ganger når jeg har sovnet med klær på fordi jeg har vært kald eller noe, så kan jeg våkne midt på natta og måtte rive dem av for og få sove videre. Jeg klarer ikke bretter og folder, og er det stram strikk noe sted så kan det føles som det skjærer inn i huden omtrent etterhvert. Og sånne løse pysjbukser skjønner jeg ikke det går an å sove i, den måten de kryper oppover og krøller seg rundt leggen.. nei, det der er ren tortur for meg, hadde aldri fått sovet 😛 

Siden denne er på seksualitet - med en mann sover jeg alltid naken og liker at han gjør det også.

Anonymkode: 31c15...b2d

Det var jeg som startet innlegget. Jeg skjønner heller ikke hvorfor denne ligger på seksualitet.  Å sove naken har ingenting med seksualitet å gjøre, ihvertfall i denne diskusjonen😅

Gjest DEN NAKNE GARTNER
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.12.2020 den 14.08):

Det skitner til sengetøyet veldig da.

Anonymkode: a5ebe...c37

Gjør det??? Det må du forklare litt mer om.

Gjest DEN NAKNE GARTNER
Skrevet
FrøkenMånestråle skrev (18 timer siden):

Sov naken når jeg var i forhold :P Men alene så er det liten vits, så da går det i truse og t-skjorte. Eller disse merkverdige myke pysjamasene jeg alltid får til jul. 😄 

Hvorfor er det ikke noe vits? Har nakensoving noe med sex å gjøre hos deg? Helt greit det, men jeg sover når jeg sover .) 

Skrevet
DEN NAKNE GARTNER skrev (33 minutter siden):

hHvorfor er det ikke noe vits? Har nakensoving noe med sex å gjøre hos deg? Helt greit det, men jeg sover når jeg sover .) 

Selv har jeg ikke behov for å ligge naken om jeg ligger alene, helt meningsløst for min del, dessuten så fryser jeg lett og så nei. Gidder ikke å sove naken alene.

Skrevet (endret)

Jeg har sovet naken under dyna i hele mitt voksne liv. Hos meg handler det ikke om sex, men at jeg ikke liker å være påkledd under dyna.

Der skal jeg være fri, og ikke ha noen t-skjorter eller bukser som snurrer seg rundt kroppen når jeg sover. For meg er det helt unaturlig å sove med klær på. 

Og vi har vindu åpent hele vinteren på soverom, selv  om vi bor i Troms.

Må jeg stå opp for et eller annet, så får jeg ta på meg noe. 

Endret av Majott
Skrevet
7 hours ago, DEN NAKNE GARTNER said:

Gjør det??? Det må du forklare litt mer om.

Det skitner til sengetøyet ikke mye som undertøy. Det burde si seg selv.

Skrevet

Helt naken, da erdet varmt! Ellers t-skjorte, tynn shorts og sokker. Om vinteren genser tynn shorts og to par sokker, type tennissokker. Gjerne knelange. 

Anonymkode: c4adf...fee

Skrevet

Ja men det har ganske lite med seksualitet å gjøre 

Anonymkode: 4e92c...ee2

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.12.2020 den 16.06):

Da må man jo bytte sengetøy hver dag.

Seriøst? Hvorfor må man det? 

Anonymkode: faba3...006

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det skitner til sengetøyet ikke mye som undertøy. Det burde si seg selv.

Nei, det sier ikke seg selv. 

Vet ikke hvordan du sover, jeg ligger ikke å gnir rævholet og f**ta ned i lakenet når jeg sover.

Anonymkode: 4acce...cb4

Skrevet

Jeg får ikke sove uten klær. Har på pysjshorts og overdel. Da sover jeg veldig godt. Nå om vinteren har jeg ullshorts og ulltrøye 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...