Gå til innhold

Sover du naken?

Gjest DEN NAKNE GARTNER

SOVER DU NAKEN ?  

149 stemmer

1. 1. SOVER DU NAKEN ?

• JA
      100
    • NEI
      48

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare sammen med andre. Alene sverger jeg til slitte t-skjorter og truse. 

Anonymkode: 357d1...68e

Skrevet

Naken ja! 

Anonymkode: 18a70...d92

Gjest DEN NAKNE GARTNER
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Da må man jo bytte sengetøy hver dag.

Anonymkode: a5ebe...c37

Hvorfor det? 

Gjest Bamse20
Skrevet

jepp startet  når jeg var rundt 20 eller 23. Klarer ikke og sove med klær på lengre, føler jeg blir for varm, selv bare med boxer.

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor denne ligger på seksualitet, det er jo bare søvn? Iallfall for meg som stort sett sover alene, hehe. 

Sover helst naken. Noen ganger når jeg har sovnet med klær på fordi jeg har vært kald eller noe, så kan jeg våkne midt på natta og måtte rive dem av for og få sove videre. Jeg klarer ikke bretter og folder, og er det stram strikk noe sted så kan det føles som det skjærer inn i huden omtrent etterhvert. Og sånne løse pysjbukser skjønner jeg ikke det går an å sove i, den måten de kryper oppover og krøller seg rundt leggen.. nei, det der er ren tortur for meg, hadde aldri fått sovet 😛 

Siden denne er på seksualitet - med en mann sover jeg alltid naken og liker at han gjør det også.

Anonymkode: 31c15...b2d

• Liker 5
Skrevet

Stort sett naken, synes det er mest komfortabelt. Mannen sover i boxer om sommeren, klær på når det blir kaldere. Jeg foretrekker å ligge mest mulig hud mot hud, men sov også naken som singel.

Anonymkode: 2e8d5...9a1

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg sover alltid naken hjemme. Hvis jeg er frysen eller har feber, tar jeg på meg ullsokker. Dette er uavhengig av om jeg sover alene eller med partner. Kler på meg dersom jeg sover utendørs utenom sommeren, eller sover borte og deler rom med andre enn partner.

Skrevet

Selvfølgelig sover folk på sexforumet nakne!

Gjest Villfisker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Da må man jo bytte sengetøy hver dag.

Det må man da ikke? 

Jeg sover naken hver natt, og bytter ikke oftere enn en gang i uka, med mindre jeg har svettet, eller sølt noe i senga. Pysjbuksa vrenger seg som ei tvangstrøye rundt leggene mine, og holder meg våken om natta.

Gjest Villfisker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Selvfølgelig sover folk på sexforumet nakne!

Tja. For min del klikket jeg overskriften, og anså det mer som et kropp og helse spørsmål.

Skrevet

DET ER SUNT Å SOVE NAKEN!

Anonymkode: a5116...c3a

Skrevet

Ja, jeg sover naken, sover bedre da. Når jeg har mensen og må ha på meg truse eller det er veldig kaldt og jeg har på meg klær, sover jeg dårligere.

Anonymkode: f0830...3ba

Skrevet

Jeg sover ikke naken ene og alene fordi jeg og min samboer hver eneste natt har besøk av opp til 3 barn i senga vår. Men sover enten i truse og t-skjorte, eller bare truse. 

Anonymkode: 908d1...38b

Annonse
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

DET ER SUNT Å SOVE NAKEN!

Anonymkode: a5116...c3a

TULL!!!!

Skrevet

Vi sover nakne, bortsett fra at jeg tar på en t-skjorte når det er kaldest om vinteren (vi har alltid vinduet på gløtt).

Da barna var små kom de inn noen ganger, men alderen deres gjorde at vi aldri hadde mer enn én i sengen om gangen. Da gikk det greit å ikke ha på noe. Faren la seg bare slik at underlivet ikke ble eksponert og det var aldri noe problem. De var også så små at det ikke var noen big deal å stå opp med morgenereksjon. Sex måtte skje på kvelden, før barn kom på besøk.

Skrevet

Det tok noen uker å venne seg til det.

I dag er det behagelig og komfortabelt å sove naken for meg. 

Skrevet

ja så klart. Etter jeg begynte med det for 5-6 år siden kommer jeg aldri til å sove med klær på hvis det ikke er utendørs. 

Skrevet

Som regel truseløs, men må ha noe over skuldrene for å ikke fryse, så har på kort nattkjole. Om det er kaldt, sokker i  tillegg 

Anonymkode: 15c79...9fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...