AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #1 Skrevet 5. desember 2020 Jeg trenger litt råd, ikke bare fordømming men gjerne litt refleksjoner. Mannen min er forelsket og i et forhold med en gift dame. Dette er ganske nytt så det er ikke tatt noen avgjørelse om fraflytting eller ekteskapsbrudd på noen kant. I mellomtiden har de et praktisk problem for de har ikke noe fast møtested. Hennes mann jobber hjemme alle dager nå i koronatiden. Min mann mener at hun kan komme hit de dagene jeg må dra på jobb, for dette er hans hus også. Så "jobber" de sammen her. Dette føler jeg meg lite komfortabel med og jeg mener gangsynet hans (deres) har totalt sviktet i forhold til meg og mine følelser etter et langt og ganske greit samliv. Hvilke argumenter kan jeg komme med ovenfor han som gjør at han forstår at dette er en dårlig ide. Jeg har nok vært dum, for jeg ga mitt "samtykke" før jeg forsto hva jeg gjorde mot meg selv. Jeg antar at dette ender i skilsmisse. I den boblen han er i nå opplever jeg han som en helt annen person enn "min mann". Så kan han plutselig snappe tilbake når vi diskuterer denne situasjonen og det er et vennskap mellom oss som jeg ønsker å beholde, uansett hva fremtiden bringer. Men altså, det er dette praktiske problemet deres som jeg først og fremst ønsker refleksjoner rundt. Anonymkode: 18f9a...d6a
UteTilLunch Skrevet 5. desember 2020 #2 Skrevet 5. desember 2020 Du sier bare at du ikke er komfortabel med at hun kommer til ditt hjem. Det skulle bare mangle at det ikke respekteres. Merkelig at han i det hele tatt kom med det forslaget, og for så vidt også at elskerinna synes det er greit. Du virker bemerkelsesverdig rasjonell midt oppe i det hele. 13
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #3 Skrevet 5. desember 2020 Det er vel deres problem å finne ut av, enten de leier et rom for natta eller han leier leilighet. Du skal ihverfall ikke sponse økonomisk at han vil ha andre. Anonymkode: 37664...b6e 7
Cuntzilla Skrevet 5. desember 2020 #4 Skrevet 5. desember 2020 Det er jo helt sinnsykt av han bare å foreslå. Og henne å tenke også. I hvilken grad har du samtykket her, har du samtykket til hele forholdet, gitt han lov? Uansett så er dette ganske spesielt spør du meg. Du trenger vel ikke noen argumenter for at din ektemann ikke skal ligge med elskerinnen i deres ekteseng når du er på jobb. Fyren virker jo helt ekstremt ufølsom. Du trenger ikke et "rasjonelt" argument her i min mening, du kan bare si at det er ditt hus også, og det føles ikke bra. Begge er emosjonelt tilbakestående om de ikke skjønner det. De får faktisk leie hotellrom eller en leilighet eller bare klare seg uten sex i denne fasen her før dere skilles/flytter fra hverandre. 10
Dominas leketøy Skrevet 5. desember 2020 #5 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg trenger litt råd, ikke bare fordømming men gjerne litt refleksjoner. Mannen min er forelsket og i et forhold med en gift dame. Dette er ganske nytt så det er ikke tatt noen avgjørelse om fraflytting eller ekteskapsbrudd på noen kant. I mellomtiden har de et praktisk problem for de har ikke noe fast møtested. Hennes mann jobber hjemme alle dager nå i koronatiden. Min mann mener at hun kan komme hit de dagene jeg må dra på jobb, for dette er hans hus også. Så "jobber" de sammen her. Dette føler jeg meg lite komfortabel med og jeg mener gangsynet hans (deres) har totalt sviktet i forhold til meg og mine følelser etter et langt og ganske greit samliv. Hvilke argumenter kan jeg komme med ovenfor han som gjør at han forstår at dette er en dårlig ide. Jeg har nok vært dum, for jeg ga mitt "samtykke" før jeg forsto hva jeg gjorde mot meg selv. Jeg antar at dette ender i skilsmisse. I den boblen han er i nå opplever jeg han som en helt annen person enn "min mann". Så kan han plutselig snappe tilbake når vi diskuterer denne situasjonen og det er et vennskap mellom oss som jeg ønsker å beholde, uansett hva fremtiden bringer. Men altså, det er dette praktiske problemet deres som jeg først og fremst ønsker refleksjoner rundt. Anonymkode: 18f9a...d6a Jeg tror jeg hadde bedt han ta inn på hotell og tipset han om et hotell som gir bonus poeng .. ( så hadde jeg pakket sakene hans og satt de på trapp og byttet lås ) 5
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #6 Skrevet 5. desember 2020 Altså..... Dette er over alle vidder og vel så det. Helt uakseptabelt, finnes ingen rasjonelle råd. De må tenke ut hvor de skal pule selv? Så kan de ligge i all fremtid i felles bolig etterhvert? Hvorfor tar han dette opp med DEG? Anonymkode: e6442...f31 4
jabx Skrevet 5. desember 2020 #7 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg trenger litt råd, ikke bare fordømming men gjerne litt refleksjoner. Mannen min er forelsket og i et forhold med en gift dame. Dette er ganske nytt så det er ikke tatt noen avgjørelse om fraflytting eller ekteskapsbrudd på noen kant. I mellomtiden har de et praktisk problem for de har ikke noe fast møtested. Hennes mann jobber hjemme alle dager nå i koronatiden. Min mann mener at hun kan komme hit de dagene jeg må dra på jobb, for dette er hans hus også. Så "jobber" de sammen her. Dette føler jeg meg lite komfortabel med og jeg mener gangsynet hans (deres) har totalt sviktet i forhold til meg og mine følelser etter et langt og ganske greit samliv. Hvilke argumenter kan jeg komme med ovenfor han som gjør at han forstår at dette er en dårlig ide. Jeg har nok vært dum, for jeg ga mitt "samtykke" før jeg forsto hva jeg gjorde mot meg selv. Jeg antar at dette ender i skilsmisse. I den boblen han er i nå opplever jeg han som en helt annen person enn "min mann". Så kan han plutselig snappe tilbake når vi diskuterer denne situasjonen og det er et vennskap mellom oss som jeg ønsker å beholde, uansett hva fremtiden bringer. Men altså, det er dette praktiske problemet deres som jeg først og fremst ønsker refleksjoner rundt. Anonymkode: 18f9a...d6a Vent, vent... hva?! Han er/var utro mot deg, men du er opptatt av å beholde et vennskap med ham? 8
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #8 Skrevet 5. desember 2020 Hva feiler det folk? At han har "the nerve" til å spørre!!!! Frekk og forferdelig ufølsom fyr spør du meg. At de ikke har noe sted å ha seg er f.. meg ikke ditt problem. Du har blitt lurt og tråkket på, og oppi det her skjønner jeg ikke dette med vennskap. Venner gjør ikke slik..og iaf ikke samboer/mann. Høres ut som det er like greit å komme seg videre, du fortjener bedre enn det her. Synes du skal skaffe deg litt ryggrad og sette ned foten!! Er det slik at hans behov skal gå foran alt annet? Hvorfor er det så mange ego personer? Blir skuffet over menneskeheten noen ganger. Masse lykke til og ønsker deg alt det beste videre!💕 Anonymkode: e57fa...c66 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #9 Skrevet 5. desember 2020 "Glem det, du drar ikke andre damer inn i vårt felles hjem. Flytt ut, eller betal for hotell." Personlig ville jeg satt punktum etter flytt ut og fatter ikke hva du driver med. Anonymkode: 8ce9f...b9a 3
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #10 Skrevet 5. desember 2020 Får sikkert hat for denne, men jeg er selv elskerinne. Det ville uansett ALDRI falt meg inn å tråkke inn i hans og hennes felles hjem! Altså, ingen av de kan være riktig skrudd sammen?! Vettu, et sted de kan henge får de finne seg uten hjelp fra deg. Anonymkode: c466f...a4b 3
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #11 Skrevet 5. desember 2020 Når du er på jobb, så klarer du ikke å styre hvem han har på besøk. Tydeligvis. Da må du ta en avgjørelse på om det er greit at kan puler henne i deres seng, eller om du må flytte ut. Skjønner at han ikke er interessert i å bruke penger på hotell. Han gir totalt faen i deg og kommer til å ha hennes hos seg uansett hva du sier. Anonymkode: eca43...6b6 1
visp Skrevet 5. desember 2020 #12 Skrevet 5. desember 2020 Nei Gud!? Finn din indre kriger for faen! Bli sint. Hva er du sitter og tar imot? 3
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #13 Skrevet 5. desember 2020 Ps: De er ikke utro lengre. Anonymkode: eca43...6b6
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #15 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Når du er på jobb, så klarer du ikke å styre hvem han har på besøk. Tydeligvis. Da må du ta en avgjørelse på om det er greit at kan puler henne i deres seng, eller om du må flytte ut. Skjønner at han ikke er interessert i å bruke penger på hotell. Han gir totalt faen i deg og kommer til å ha hennes hos seg uansett hva du sier. Anonymkode: eca43...6b6 Enig i denne. Ts må nesten ta initiativ til separasjon og at de flytter fra hverandre. Sånn tvinger hun ham til å betale for festen sjøl, og slipper å dele seng med elskerinna. Anonymkode: 37664...b6e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå