Gå til innhold

Ikke råd til julegvaer? Så? Ingen MÅ ha en julegave.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir helt matt av alle oppslag i media med folk som har dårlig råd, kan ikke kjøpe julemat OG julegaver. Patetisk!! Skal være glad du klarer deg, råd til mat og å bo.

Faens folk, ingen MÅ ha en julegave. Du får masse brukt på finn.no, slutt å sammenlign dere med andre som har god råd. Slik vil det alltid være.

https://www.tv2.no/nyheter/11815191/

Anonymkode: 74ca4...1ef

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sympatisk menneske du

Anonymkode: a0281...f9b

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Sympatisk menneske du

Handler ikke som sympati! Handler om fornuft!!

Stakkars-meg mennesker er til å spy av. Går inn i offerrollen.

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ærlig talt, skjerp deg! Du vet ingenting om personene og hvordan de har det. Tenker de allerede føler seg som en dritt, du trenger ikke gni det inn, og til dere som legger ut annonser på Finn (av de som virkelig trenger det), det krever mye mot ❤️ PS! Ha litt nestekjærlighet, så kommer du langt ☺️

Anonymkode: f8947...ede

• Liker 10
Skrevet

Jeg føler ikke at jeg har mye til overs til gaver, men hvordan skal jeg si det til tantebarna mine på 3 og 5 og også foreldrene mine? De ville alle blitt skuffa over meg, så man gjør så godt man kan. Hadde vært mest skamfull å la være å gi synes synes jeg. Vil ikke framstå som egoistisk. 

Anonymkode: 2294e...8ae

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg føler ikke at jeg har mye til overs til gaver, men hvordan skal jeg si det til tantebarna mine på 3 og 5 og også foreldrene mine? De ville alle blitt skuffa over meg, så man gjør så godt man kan. Hadde vært mest skamfull å la være å gi synes synes jeg. Vil ikke framstå som egoistisk. 

Anonymkode: 2294e...8ae

Da gir man noe gratis. Husvask, barnepass, hjemmelaget barnebok, hjemmelaget dørkrans. 

Anonymkode: 005ec...68f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Blir helt matt av alle oppslag i media med folk som har dårlig råd, kan ikke kjøpe julemat OG julegaver. Patetisk!! Skal være glad du klarer deg, råd til mat og å bo.

Faens folk, ingen MÅ ha en julegave. Du får masse brukt på finn.no, slutt å sammenlign dere med andre som har god råd. Slik vil det alltid være.

Skjerp deg! Ikke spark noen som ligger nede. En dag er det plutselig deg som ligger i den rennesteinen. Håper menneskene i artikkelen får en flott jul, og masse fine gaver. Jeg har ihvertfall bidratt til saken! 

Anonymkode: 21f51...d44

• Liker 7
Skrevet

Og du er da patetisk som skriver dette som anonym da,eller🤔

• Liker 4
Skrevet

Jo det handler om sympati og empati , det mangler du

• Liker 6
Skrevet

Du skjønner vel at det er uhyre trist å ikke få noe til jul?? Greit, det er ikke det jula handler om, men å se et juletre helt nakent nedentil fordi du ikke har råd til gaver er veldig trist. Spesielt for barn! 

Anonymkode: c82f8...ce8

• Liker 4
Skrevet

Du skjønner vel at det er uhyre trist å ikke få noe til jul?? Greit, det er ikke det jula handler om, men å se et juletre helt nakent nedentil fordi du ikke har råd til gaver er veldig trist. Spesielt for barn! 

Så falsk og overfladisk du er.

Skrevet

Vær litt oppfinnsom og kreativ. Bruk fantasien. Man kan f.eks. pakke inn ting man ville kjøpt uansett, som matvarer eller sjampo, så får barna gleden av å åpne pakker. Det er faktisk opp til oss selv å gjøre det beste ut av situasjonen. 
Jeg har lite til overs for folk som setter seg ned ved første lille dump i veien, og så bare gir de opp livet og krever at alle andre skal ordne opp for dem.  

Anonymkode: aeb04...7ae

• Liker 2
Skrevet

Du selv da ,TS? Hvordan er økonomien?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...