AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #1 Skrevet 5. desember 2020 Hei, alle sammen! Jeg har lenge tenkt på å starte min egen bedrift, men har ikke kommet videre siden jeg sliter med navnet. Markedsplan og strategi er på plass, men får ikke gjort noe uten navn 🙈 Kanskje jeg er heldig og møter på noen kreative hoder her inne. Kort om bedriften min: Skal hjelpe små og mellomstore bedrifter med digital markedsføring. Kommer til å dele kunnskap om markedsføring og bedriftsstyring gjennom artikler og videoer. Dette er gratis, men mine tjenester om hjelp kan kjøpes. Jeg spesialiserer meg ikke innen en nisjebransje, siden jeg bor i en mellomstor by. Kunden skal få økonomisk gevinst, eller hva det er målet hans er, ved hjelp av mine tjenester. Min ekspertise: Jeg er utdannet markedsfører, med spesialisering på det digitale. Jeg kan "litt av alt", men er veldig god på markedsføringsprinsippene, SEO, segmentering, sporing og måling, analysering, programmatisk annonsering, merkevarebygging, sosiale medier og innholdsmarkedsføring. Hvilket navn jeg ønsker: Det må være kort Lett å stave Gjerne "rime" litt eller være morsomt Vil ikke ha bokstavene æ, ø eller å i navnet Jeg vil ikke bruke navnet mitt eller byen jeg holder til i Har lett både på nett og i mine bøker etter business- og markedsføringsord med "schwung i", så kunne gjerne tenkt med det Tar gjerne et dyr med i navnet, men her må det være litt symbolikk Litt kreativt, ikke "marketing help" eller "markedsføringsbyrået", liksom Ikke noe klisjé Navn på eksisterende bedrifter jeg liker: Monday, Big Picture, Frank & Dick, TikTok, Odd Dog Media... Takk for alle forslag 🌻🌻 Anonymkode: 6adbe...192
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå