AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #1 Del Skrevet 5. desember 2020 Vi har kjøpt fra Søstrene Grene men de er ikke så gode..lurer på om noen har erfaring med Panduro sine? Eller fra andre kjente butikker? Det er til julegaver så jeg får ikke testet dem selv. Anonymkode: 598ec...87f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #2 Del Skrevet 5. desember 2020 De er nok bedre enn fra Søstrene Grene. Hva skal de brukes til? Anonymkode: 073f3...ea1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #3 Del Skrevet 5. desember 2020 Kommer nok an på hva som skal males. Jeg maler bilder på lerret, så til det har jeg kjøpt på fargehandel f.eks. Anonymkode: 62d1e...1b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #4 Del Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): De er nok bedre enn fra Søstrene Grene. Hva skal de brukes til? Anonymkode: 073f3...ea1 Til maling av små lerret og figurer, for ungdom! Anonymkode: 598ec...87f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #5 Del Skrevet 5. desember 2020 Jeg synes de mister bust hele tiden. Anonymkode: 16e54...02a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #6 Del Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Til maling av små lerret og figurer, for ungdom! Anonymkode: 598ec...87f Spørs også om dette er noe de allerede gjør, eller bare skal prøve. For førstnevnte, fargehandel, for sistnevnte, Panduro. Anonymkode: 073f3...ea1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfugl154 Skrevet 6. desember 2020 #7 Del Skrevet 6. desember 2020 Jeg bruker panduro pensler, de fungerer helt supert for meg! Maler stort sett med små/tynne pensler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå