AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #1 Skrevet 5. desember 2020 Ei som er både lengre, kraftigere, sterkere, stort skonummer o.s.v. Det er ikke så ofte jeg ser slike par, men jeg gjorde det i går. Han var gjennomsnittlig vanlig i kroppen og rakk henne til skulderen, de leide og så smilende forelsket på hverandre gjennom gågata. Det var så flott å se på. Gode eksempler til etterfølgelse. Hvis du ikke kunne ha tenkt deg det, hvorfor ikke? Hadde kameraters og venners negative syn stoppet deg, eller har du ingen hangup`s med størrelse? Kjærligheten blomstrer der det er gode vekstforhold uansett og du bryr deg ikke om hva andre mener? Anonymkode: 5d31e...fa7 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #2 Skrevet 5. desember 2020 jeg er 168, og synes damer som er176 høye er veldig sexy. Anonymkode: df15c...271
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #3 Skrevet 5. desember 2020 Google Floor Jansen, så har du svaret. Anonymkode: ce39f...2e7
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #4 Skrevet 5. desember 2020 Jeg er den høye dama og hadde slitt med en lav mann. Ikke fordi det er noe galt med mannen, men fordi jeg hadde følt meg som en kjempe, og synes jeg føler meg stor nok fra før. Anonymkode: 1cebe...864
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #5 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Google Floor Jansen, så har du svaret. Anonymkode: ce39f...2e7 Syns at svaret ditt godt kan brukes noen flere ord på. Har du selv personlig erfaring på området? Hun er en litt spesiell type dame. God til å synge og posere, men ikke ei for hvermannsen. Hun er en artist å drømme om på avstand, men ingen man blir sammen med. Jeg snakker om ordentlige, levende damer i hverdagen. Ei stor dame som tar plass og er stolt av det. Ei som strekker ut sine lange ben og ikke gjemmer bort størrelse 47 av frykt for blikking. Personlig syns jeg det er flott å se alle som stikker seg ut og er fornøyd med seg selv. Anonymkode: 5d31e...fa7
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #6 Skrevet 5. desember 2020 Hadde det vært helt uproblematisk? Nei det hadde det nok ikke. Jeg foretrekker jo slanke og lave damer hvis man ser på størrelse isolert sett. Anonymkode: c73e0...238
Visjon Skrevet 5. desember 2020 #7 Skrevet 5. desember 2020 (endret) Ja, det kunne jeg absolutt. Er ikke så opptatt av å være "størst og sterkest" eller andre barnslige maskuline komplekser. Og flotte damer kommer i alle varianter. Endret 5. desember 2020 av Visjon 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #8 Skrevet 5. desember 2020 Jeg var to ganger på rad den høyere og sterkere dama til en mann. Nå orker jeg ikke det mer, dessverre. Jeg må være realistisk i forhold til hvilke typer forhold som har sjans til å vare. Anonymkode: 01cec...7c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå