AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #1 Skrevet 5. desember 2020 Er det mulig? Er 36 uker og hatt vondt i ryggen i natt .. nå gjør det vondt i ryggen som det strammer seg med jevne mellomrom. Og litt press når jeg går nederst i magen men kan være kynnere? Er ca 4-5 minutter mellom. Føler meg så teit å ringe føden og spørre. Gjør ikke så veldig vondt heller Anonymkode: 800ee...3c0
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #2 Skrevet 5. desember 2020 Jeg har født to ganger og begge gangene har jeg kun hatt smerter i ryggen ved rier. Anonymkode: f1e04...069
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #3 Skrevet 5. desember 2020 5 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har født to ganger og begge gangene har jeg kun hatt smerter i ryggen ved rier. Anonymkode: f1e04...069 Føler det mer om jeg går .. Anonymkode: 800ee...3c0
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #4 Skrevet 5. desember 2020 Jeg er sengeliggende hjemme pga kynnere som påvirker livmorhalsen og fått streng beskjed om å ringe føden og komme inn hvis jeg begynner å få vondt i ryggen. Har du ringt? Hvis ikke gjør det heller en gang for mye enn for lite!! Anonymkode: 73aec...256
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #5 Skrevet 5. desember 2020 Kun rier at jeg har hatt smerter i ryggen. Trodde det var kynnere siden jeg var i uke 30, men hadde regelmessige rier i nesten ei uke da. Det gikk heldigvis over. Anonymkode: 748ba...c26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå