AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #1 Del Skrevet 5. desember 2020 Som du vet alltid slår bra an hos gjester og som du ofte ender opp med å lage? Anonymkode: 6a60f...32d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 5. desember 2020 #2 Del Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Som du vet alltid slår bra an hos gjester og som du ofte ender opp med å lage? Anonymkode: 6a60f...32d Jeg har flere Lasagne, biff stroganoff og boef bourguignon. Om sommeren serverer jeg gjerne fiskesuppe. Alle fire er populære blant gjestene mine. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 5. desember 2020 #3 Del Skrevet 5. desember 2020 Lasagne eller Chicken Tikka Masala pleier å slå bra an her. Jeg er også god på lapskaus 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kågebruker Skrevet 5. desember 2020 #4 Del Skrevet 5. desember 2020 Grandiosa 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #5 Del Skrevet 6. desember 2020 Chilli con carne. Til hverdags brukes karbonadedeig. Til mer ordentlig besøk langtidskokes oksekjøtt. Kan også lages vegetar. Kan serveres med ris, salat, tortillachips, avokado/guacamole, ost, mais, ekstra chilli, hvitløksbaguetter, godt brød, rømme, jalapenos, Anonymkode: 86398...e8b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heihola Skrevet 6. desember 2020 #6 Del Skrevet 6. desember 2020 Minestronesuppe! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #7 Del Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Chilli con carne. Til hverdags brukes karbonadedeig. Til mer ordentlig besøk langtidskokes oksekjøtt. Kan også lages vegetar. Kan serveres med ris, salat, tortillachips, avokado/guacamole, ost, mais, ekstra chilli, hvitløksbaguetter, godt brød, rømme, jalapenos, Anonymkode: 86398...e8b Chili con carne kan vel ikke lages vegetar da "con carne" betyr "med kjøtt" Vegetarvarianten må i så fall bli "Chili sin carne". Anonymkode: 173c9...264 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittDiva Skrevet 6. desember 2020 #8 Del Skrevet 6. desember 2020 Oksegryte med rotgrønnsaker, bo ssam, en ordentlig feit dal, lasagne, svinestek med tilbehør. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 6. desember 2020 #9 Del Skrevet 6. desember 2020 borscht, med div småretter, hot pot, eller et utvalg av koreanske retter. Vi bor i korea, så ikke alltid lett å få tak i matvarer som vi har i Norge. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #10 Del Skrevet 6. desember 2020 Langtids kokt koteletter i saus med tilbehøret , får alltid mye skryt. Blåkjell kylling og cashew (asiatisk) kinesisk pepperbiff Anonymkode: ab5c7...ab2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #11 Del Skrevet 6. desember 2020 Pasta med hjemmelaget saus. Aldri fått ner skryt enn da jeg lager den 😅 gammel familieoppskrift 😊 Anonymkode: 461ad...4e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #12 Del Skrevet 6. desember 2020 Jeg er god på lasagne, carbonara og vårruller. Anonymkode: 242f0...58c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #13 Del Skrevet 6. desember 2020 -En veldig god vegetarlasagne med ricotta, server med en lett sidesalat og hvitløksbrød -Quiche med karammelisert løk og sopp, serverer også med en lett sidesalat -En curry med aubergine peanøttsmør Anonymkode: 04731...677 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #14 Del Skrevet 7. desember 2020 Får alltid mye skryt av helstekt indrefilet med soppstuing og aspargesbønner 🤤🤤 Er også veldig dreven på stroganoff 😍 Anonymkode: 67493...0c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #15 Del Skrevet 7. desember 2020 Ja, white chicken chili. Alle liker visst det selv om de aldri har smakt det før ☺ Anonymkode: 9c0bc...7ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brødfjølvarianten Skrevet 7. desember 2020 #16 Del Skrevet 7. desember 2020 Lager en nydelig god og stor linsegryte med bønner, hakkede tomater, gode grønnsaker og krydder. Selv om den er vegansk, ber alltid mine kjøtt-etende gjester om å få med seg rester hjem. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #17 Del Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Chili con carne kan vel ikke lages vegetar da "con carne" betyr "med kjøtt" Vegetarvarianten må i så fall bli "Chili sin carne". Anonymkode: 173c9...264 Ok. Men du hadde problemer med å forstå poenget. Hvis det er så viktig å kalle vegetarmat det "riktige", så burde vel "veggisburgere" osv het noe annet som ikke sikter til kjøtt... Anonymkode: 86398...e8b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #18 Del Skrevet 7. desember 2020 Kylling i mango chutney og fløte Anonymkode: 50da6...962 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #19 Del Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ok. Men du hadde problemer med å forstå poenget. Hvis det er så viktig å kalle vegetarmat det "riktige", så burde vel "veggisburgere" osv het noe annet som ikke sikter til kjøtt... Anonymkode: 86398...e8b Du tuller nå sant? Anonymkode: a773a...e28 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #20 Del Skrevet 7. desember 2020 Jeg er ikke en mesterkokk, men det er mye torsk(og annen fisk) her jeg bor så serverer ofte retter med fersk fisk. Godt med fisk og liker å servere fisk jeg har fisket selv. Anonymkode: 061e6...4ad 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå