Gå til innhold

Hvor deilig synes du kåt-følelsen er?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...på en skala fra 1-6, der 6 er mest deilig. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
frk.jus skrev (29 minutter siden):

...på en skala fra 1-6, der 6 er mest deilig. 

Karakter 6, orgasmene mine er best, 10

Anonymkode: 7cbb3...770

• Liker 1
Skrevet

6

Skrevet

6, orgasme er 100 😍

Anonymkode: 3a500...463

Skrevet

6, men nå husker jeg nesten ikke hvordan det føles. :(

Anonymkode: ca161...616

• Liker 1
Skrevet

+6 om det er med partner. 

-6 om jeg er alene. 

Orgasmer har en egen skala og kan ikke sammenliknes med kåthet!

Anonymkode: 0ea6d...c54

• Liker 1
Skrevet

Følelsen er 6 når jeg har utsikter til å få tilfredsstilt den innen rimelig tid, 1 når tilfredsstillelsen er langt unna.

Anonymkode: ec88e...1d0

Skrevet

Sammen med en jeg har følelser for og tenner maksimalt på, 6 helt klart! Da kan jeg bare ligge å kose lenge for å kjenne på den følelsen. Om jeg blir kåt alene, så er det vell sånn 3-4.

Anonymkode: 643da...550

• 2 uker senere...
Skrevet

Nice

Skrevet

6 på den... best synes jeg når han blir i vippehumør, fra den ene til den andre siden, jo mere precum jo mere klasklyder blir det mot magen... Føles best når han vokser og det trykket man får i prostataen, det er jo tross alt nesten 400 gram kuk som skal opp i været...

Jeg har så sterk prostata av flere års kegeltrening, at jeg burde vært med på melskespann-holding🙈

Skrevet
Bamseklemmer skrev (På 17.12.2020 den 5.05):

6 på den... best synes jeg når han blir i vippehumør, fra den ene til den andre siden, jo mere precum jo mere klasklyder blir det mot magen... Føles best når han vokser og det trykket man får i prostataen, det er jo tross alt nesten 400 gram kuk som skal opp i været...

Jeg har så sterk prostata av flere års kegeltrening, at jeg burde vært med på melskespann-holding🙈

Høres stort ut. 

Skrevet
frk.jus skrev (3 minutter siden):

Høres stort ut. 

Høres stort ut kanskje ja... men den synlige delen er jo ikke så stor😂

Gjest PunkCouture
Skrevet

Jeg har et litt blandet forhold til det å være kåt og, jeg. Det kan godt være deilig, særlig hvis situasjonen er sånn at man kan gjøre noe med det. Hvis ikke, kan det være litt plagsomt, og, på en måte. Jeg har også bipolar lidelse, og i blant kan jeg oppleve å være kåt, eller å ha erigert klitoris, i timesvis. Det bare vedvarer, og det holder ikke å ha sex eller stimulere, eller å ha flere orgasmer. Det kan føles ganske frustrerende. Særlig hvis humøret er skikkelig dårlig samtidig. 🐼

Skrevet

Litt isvann herfra he he. liker ikke være kåt så : en.

Anonymkode: 2ebb7...d26

Skrevet

For det meste er det 6, helt klart, en følelse jeg ikke ville ha vært foruten. :) 

Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg liker kåt-rushet meda bedre enn utløsningen. Klar sekser her. 
Utløsningen -enda så deilig som den er- innbefatter en tilbaketrekning fra all den fortrolige intimiteten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...