gladogvanlig Skrevet 5. desember 2020 #1 Skrevet 5. desember 2020 Regjeringen mener jo de kan styre hva som helst tydeligvis så lenge det er til alles beste. Derfor tenker jeg; hva med et krav om at alle må sove nakne? Tror du ikke at det hadde blitt mye mer sex da? 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #2 Skrevet 5. desember 2020 1 minutt siden, frk.jus said: Regjeringen mener jo de kan styre hva som helst tydeligvis så lenge det er til alles beste. 🙄 Anonymkode: 5388a...4cd 36
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #3 Skrevet 5. desember 2020 frk.jus skrev (56 minutter siden): Regjeringen mener jo de kan styre hva som helst tydeligvis så lenge det er til alles beste. Derfor tenker jeg; hva med et krav om at alle må sove nakne? Tror du ikke at det hadde blitt mye mer sex da? Siden jeg er aleneboer og singel, så ...neppe. Anonymkode: 400a7...f99 20
gladogvanlig Skrevet 5. desember 2020 Forfatter #4 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Siden jeg er aleneboer og singel, så ...neppe. Anonymkode: 400a7...f99 Men du hadde vel onanert oftere? 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #5 Skrevet 5. desember 2020 Tror du har rett. Når jeg ligger naken kan jeg våkne av at samboeren har begynt å ha sex med meg. Ikke alltid det passer meg like bra da, men da forsøker jeg bare å ligge i sovestilling inntil han er ferdig og så sovner jeg igjen. Men om vinteren har jeg helst noe på meg for ikke å fryse. Anonymkode: 65733...605 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #6 Skrevet 5. desember 2020 Hva skal det være godt for når det gjelder single som sover alene? Sikkert topp for par som er forelsket.. Anonymkode: d55a6...acc 1
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 5. desember 2020 #7 Skrevet 5. desember 2020 frk.jus skrev (3 timer siden): Regjeringen mener jo de kan styre hva som helst tydeligvis så lenge det er til alles beste. Derfor tenker jeg; hva med et krav om at alle må sove nakne? Tror du ikke at det hadde blitt mye mer sex da? Trodde de fleste menensker sov naken....
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #8 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tror du har rett. Når jeg ligger naken kan jeg våkne av at samboeren har begynt å ha sex med meg. Ikke alltid det passer meg like bra da, men da forsøker jeg bare å ligge i sovestilling inntil han er ferdig og så sovner jeg igjen. Men om vinteren har jeg helst noe på meg for ikke å fryse. Anonymkode: 65733...605 Dett er voldtekt Anonymkode: 642c5...306 27
Gjest Alterego666 Skrevet 5. desember 2020 #9 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dett er voldtekt Anonymkode: 642c5...306 Ikke dersom det er avtalt samtykke.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #10 Skrevet 5. desember 2020 3 hours ago, frk.jus said: Regjeringen mener jo de kan styre hva som helst tydeligvis så lenge det er til alles beste. Derfor tenker jeg; hva med et krav om at alle må sove nakne? Tror du ikke at det hadde blitt mye mer sex da? Hvordan skulle vi kontrollere det, da? Offentlige kontrollører som kommer og løfter på dynen? Da kan det godt være det blir mer sex, men ikke nødvendigvis av den frivillige typen. Hvordan skal man sanksjonere mot de som bruker pysjamas og lignende? Straffepuling? Anonymkode: 494aa...052 4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #11 Skrevet 5. desember 2020 Det hadde ikke betydd noe for min - sover allerede naken. Anonymkode: a8070...f20 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #12 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det hadde ikke betydd noe for min - sover allerede naken. Anonymkode: a8070...f20 Min del Anonymkode: a8070...f20
- Brian Skrevet 5. desember 2020 #13 Skrevet 5. desember 2020 3 hours ago, frk.jus said: Regjeringen mener jo de kan styre hva som helst tydeligvis så lenge det er til alles beste. Derfor tenker jeg; hva med et krav om at alle må sove nakne? Tror du ikke at det hadde blitt mye mer sex da? Hvorfor ikke like gjerne kjøre løpet fullt ut, og forby all slags klær, slik at det ble påbudt å gå rundt i Adams og Evas drakt ...? Da hadde man løst tre problemer - for det første ville det ikke lenger vært flaut om det lå nakenbilder av deg ute på nettet, for det andre ville det ha styrket den norske økonomien da de aller fleste klesplagg (kanskje med unntak av bunad) likevel produseres i utlandet og folk ville hatt mer penger å rutte med, og for det tredje hører man jo om hvor skadelig for miljøet produksjon av klær er, så Norge hadde helt på egen hånd reddet regnskogen, og - forutsatt at det var de som satt i regjering og innførte forbudet mot klær - ville MDG vært en soleklar favoritt til Nobels fredspris. I samme slengen kunne man forby deLillos "Tøff i pysjamas", da det kunne hende at sangen inspirerte svake sjeler til å bryte loven, og i nattens mulm og mørke forsøke å omgå forbudet ved å ta på seg en forbudt pysjamas; en høyst ulovlig smuglervare kjøpt i Sverige. For at forbudet mot klær skulle være effektivt, måtte man naturligvis også holde øye med hvem som kjøper symaskiner, stoff, strikkepinner og garn; hvem vet - kanskje de som fortalte at de ville strikke et skjerf til familiens hund, egentlig satset på å strikke andre unevnelige ting til bruk for mennesker. Er det noen som ikke ønsker å redde miljøet ved å gjennomføre dette ...? 6
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #14 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Dett er voldtekt Neida. Jeg har sagt at dersom han absolutt må kan han bare forsyne seg, men da må han godta at det blir enslags runk. For hvis jeg er trøtt vil jeg sove og da blir det énveis, ikke toveis. Helt greit sånn. Anonymkode: 65733...605 16
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #15 Skrevet 5. desember 2020 3 hours ago, frk.jus said: Men du hadde vel onanert oftere? Av å se meg selv naken? Nei. Anonymkode: a8349...1f3 7
Gjest Alterego666 Skrevet 5. desember 2020 #16 Skrevet 5. desember 2020 Jeg sover naken uansett. Kan ikke husle at jeg har sovet med klær etter at jeg var guttunge.
Pingvinen Skrevet 5. desember 2020 #17 Skrevet 5. desember 2020 Jeg får ikke sove dersom jeg er naken. Må ha truse og trøye 6
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #18 Skrevet 5. desember 2020 frk.jus skrev (14 timer siden): Men du hadde vel onanert oftere? Ikke avhengig av å være naken for det. Anonymkode: 89d9b...54a 6
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #19 Skrevet 6. desember 2020 Synes regjeringen bør prioritere å få ilagt en skatt på alle som står i vann før de begynner å innføre tullete lover og regler. Anonymkode: 691a3...9c3 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #20 Skrevet 18. desember 2020 frk.jus skrev (På 5.12.2020 den 9.44): Regjeringen mener jo de kan styre hva som helst tydeligvis så lenge det er til alles beste. Derfor tenker jeg; hva med et krav om at alle må sove nakne? Tror du ikke at det hadde blitt mye mer sex da? Det er nå en uke i mnd der kvinner ikke bør sove naken, ellers blir det vask og rens av sengtøy og madrass hver eneste dag 🩸🩸 Anonymkode: 8e265...64e 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå