Gå til innhold

Fun light julebrus, 3000 kroner for en flaske på Finn.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den dyrest efun light julebrusen på Finn.no skulle selgeren ha 3000 kroner for, det var noen til 2000, 300 ( den var også åpen og tatt litt av ) og varierende men høye priser.

Noen som skal kjøpe en slik dyr saft? Hva får mennesker til å selge e stoffer med julebrussmak til stive priser? de burde ikke heller dele i juletiden?

Anonymkode: ddc7e...de5

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smakte jo ikke spesielt godt heller... 

• Liker 3
Skrevet
LeneXCII skrev (2 minutter siden):

Smakte jo ikke spesielt godt heller... 

Greit å vite, rakk aldri å kjøpe den.

• Liker 1
Skrevet

Tilbud / etterspørsel er vel nøkkelen. 

Jeg ville aldri kjøpt det selv nei. 

Anonymkode: b8260...8ef

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Greit å vite, rakk aldri å kjøpe den.

Hvorfor ikke kjøpe julebrus hvis man vil smake julebrus?! Saften smakte jo bare som doven brus..

Endret av LeneXCII
  • Liker 7
Skrevet

Saft som skal etterligne brus er sjelden suksess, hadde aldri kjøpt saft til den prisen. 

• Liker 3
Skrevet

Eneste grunnen til å kjøpe den er om man vil ha sukkerfritt  men ikke tåler aspartam... Har ikke smakt den, er ingen fan av julebrus/saft. Og hadde uansett ikke betalt i dyre dommer for den...

Anonymkode: 13a4c...697

• Liker 2
Skrevet
LeneXCII skrev (4 minutter siden):

Hvorfor ikke kjøpe julebrus hvis man vil smake julebrus?! Saften smakte jo bare som doven brus..

usj, like greit jeg ikke fikk tak i en.

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Tilbud / etterspørsel er vel nøkkelen. 

Jeg ville aldri kjøpt det selv nei. 

Anonymkode: b8260...8ef

En annen nøkkel er håpefulle selgere - man kan legge ut til hvilken pris man ønsker på finn, men prisen alene sier ingenting om det faktisk blir solgt eller ei.

Anonymkode: 6ac9e...4e8

• Liker 5
Skrevet

Herregud! Og jeg som synes den allerede er alt for dyr til 40 kr.. 🙈

• Liker 8
Skrevet

Syntes den heller ikke var spesielt god, men ungene liker den. Bruker den med soda stream så smaker den som julebrus, dog den billigere varianten .Har 3 flasker som er uåpnet, kjøpte 4 når jeg så den i butikken 

Anonymkode: d281d...d76

• Liker 3
Gjest Mumlehumle
Skrevet

Blir saften solgt på finn for den prisen? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Syntes den heller ikke var spesielt god, men ungene liker den. Bruker den med soda stream så smaker den som julebrus, dog den billigere varianten .Har 3 flasker som er uåpnet, kjøpte 4 når jeg så den i butikken 

Anonymkode: d281d...d76

Aiaiai, du sitter på en gullgruve da :fnise: 

Selg de på Finn til den «rimelige» prisen på 1000 kr. flaska, og kjøp vanlig julebrus til barna. Win win. 

Anonymkode: dd658...eb8

• Liker 4
Skrevet

og så? ingen som trenger å kjøpe den

Anonymkode: 68e4c...6bc

Skrevet

Er vel en gimmic også da 

Anonymkode: af88d...5a4

• Liker 2
Skrevet

Synes saften var god, brukte den også til sodastream 😍

Anonymkode: dd326...86e

Skrevet

Jeg var den første til å kjøpe denne på min nærbutikk. Det var akkurat satt ut en pakning, jeg var den som poppet plasten og forsynte meg først. Det var helt tilfeldig, da. Jeg bare så en ny smak og ble nysgjerrig. Jeg er ikke spesielt glad i julebrus en gang. 😅   Jeg bruker den til sodastreamen og drikker av og til for variasjonens skyld, men jeg kan konkludere med at jeg ikke liker julebrussaft noe bedre enn vanlig julebrus.

Anonymkode: f544c...1d4

Skrevet

Beklager min evt. uvitenhet, men har den gått ut av prodksjon, siden den blir lagt ut på finn i utgangspunktet, og til en sånn hårreisende pris?

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hva får mennesker til å selge e stoffer med julebrussmak til stive priser?

Spørsmålet er vel heller hvem som faktisk kjøper det...

• Liker 2
Skrevet

Jeg venter med glede til neste år med å smake! Bruker ikke pengene mine på de griske folkene som kjøpte store mengder av julesaft så andre ikke fikk. Håper de sitter igjen med et lass av fun light julesaft for å være ærlig. 

Anonymkode: f980e...09f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...