AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #1 Skrevet 5. desember 2020 Det er en jeg ikke klarer å glemme. Det ble slutt for 1,5 år siden. Det var et vondt brudd for oss begge. Jeg vet at han nå er samboer med den forrige damen sin. (Han gikk tilbake til henne fra meg). Jeg lurer på hvordan han har det. Om han er lykkelig. Jeg vil ikke ødelegge noe mellom dem, det er ikke det, men jeg er så egoistisk at hvis han kan fortelle meg at han er lykkelig så er det lettere for meg å slippe taket. Det hadde selvfølgelig vært helt supert om han ved et trylleslag sa at han savnet meg også og angret på bruddet, men jeg er ingen optimist på at det skal skje. Er det fryktelig dumt av meg å sende en mld sånn her: Håper alt står bra til med deg. Ville bare ønske deg en riktig god jul. Anonymkode: b8cfc...305 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #2 Skrevet 5. desember 2020 patetisk jeg er i din situasjon og aldri i verden om han skal få gleden å vite at jeg fortsatt tenker på han Anonymkode: e695c...18b 8
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #3 Skrevet 5. desember 2020 Du, vet du.. Ikke gjør det. Han har gått videre. Du vil ikke være en sånn som er opphengt i eksen 1,5 år etter. Gjør ting som er bra for deg! Dans, tren, gå tur, møte venninner, flørt med noen nye, gå på mannejakt bare for å kikke, finn deg en hobby, reis en vei, løp, hopp, sprett, hør musikk. Dette er ikke bra for deg. Hvis du absolutt må skrive til han, skriv et fysisk brev. Når du er ferdig så brenner du det og gir slipp. Anonymkode: 1f889...0c4 13
Gjest Dævendøtte Skrevet 5. desember 2020 #4 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Er det fryktelig dumt av meg å sende en mld sånn her: Håper alt står bra til med deg. Ville bare ønske deg en riktig god jul. Ja, ikke gjør det! Han gikk fra deg og tilbake til henne, ingen tvil om hvem han vil være sammen med. Du kommer garantert til å angre på den meldingen. Glem ham og gå videre!
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #5 Skrevet 5. desember 2020 Fortell dagboka i stedet. Anonymkode: 69157...e7e 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #6 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Det er en jeg ikke klarer å glemme. Det ble slutt for 1,5 år siden. Det var et vondt brudd for oss begge. Jeg vet at han nå er samboer med den forrige damen sin. (Han gikk tilbake til henne fra meg). Jeg lurer på hvordan han har det. Om han er lykkelig. Jeg vil ikke ødelegge noe mellom dem, det er ikke det, men jeg er så egoistisk at hvis han kan fortelle meg at han er lykkelig så er det lettere for meg å slippe taket. Det hadde selvfølgelig vært helt supert om han ved et trylleslag sa at han savnet meg også og angret på bruddet, men jeg er ingen optimist på at det skal skje. Er det fryktelig dumt av meg å sende en mld sånn her: Håper alt står bra til med deg. Ville bare ønske deg en riktig god jul. Anonymkode: b8cfc...305 Hadde han savnet deg og angret på bruddet, så hadde han kontaktet deg. Anonymkode: a249d...1aa 5
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #7 Skrevet 5. desember 2020 Du vil ikke høre at han er lykkelig. Du vil at en melding skal åpne døren mellom dere to slik at dere på sikt kan bli et par. Men den båten har seilt Anonymkode: d7c09...f7d 7
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #8 Skrevet 5. desember 2020 Ikke kontakt han. Han valgte henne, om han skulle endre mening, hører du nok fra han. Du skal ikke kontakte han. Det vil trolig ende dårlig. Anonymkode: 888ad...7d6 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #9 Skrevet 5. desember 2020 Jeg anbefaler deg å skrive et brev for hånd, med alt du tenker på. Deretter skal du brenne eller rive opp brevet. Dette er anbefalt av psykologer for å få sagt ting og føle seg ferdig med det, uten faktisk å si det. Anonymkode: 9e993...c6e 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #10 Skrevet 5. desember 2020 Jeg tenker at når det er han som er i et forhold, så er også ballen hos ham. Om han savner deg så er det jo mer naturlig for ham å ta kontakt med deg, som tross alt er singel. Når han ikke har gitt lyd fra seg og grepet sjansen mens du ennå er ledig på markedet, vitner det om at han er fornøyd der han er. Jeg tror du må regne med at du ikke vil få det svaret du ønsker. Og at sjansen er stor for at han informerer sin nåværende dame om denne korrespondansen fra deg, og at du blir tenkt på som hun "stakkars eksen" som fisker forgjeves etter napp og ikke har kommet seg videre. Anonymkode: 8361a...659 3
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #11 Skrevet 5. desember 2020 Anbefaler deg ikke å ta kontakt. Min samboer hadde noen da det var slutt, men de var ikke kjærester.. Hun valgte å gjøre dette og jeg syns ikke det var ok fordi jeg var hormonell, vi ventet barn og jeg var såret av tiden det ble slutt.. og han følte bare hat mot henne fordi jeg var gravid og det ødela veldig mye mellom oss fordi vi jobbet med tilliten. Det er rett og slett av egoistiske grunner du ønsker å ta kontakt, du ønsker han skal angre og gå fra henne! La de være og finn noen som ikke er i et forhold. Vet ikke deres situasjon og den var sikkert ulik min, men utifra det du skriver blir det virkelig bare feil. Han er vel ikke med noen som gjør han ulykkelig, han valgte henne og hadde han angret hadde HAN tatt kontakt med deg. Anonymkode: 7dc2e...566 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #12 Skrevet 5. desember 2020 Det er greit å sende en melding hvor du ønsker ham god jul om målet er å ønske ham god jul. Om du vil spørre ham om han er lykkelig, så spør du om det på en ordentlig måte og forbereder deg på at både "ja" og at meldingen blir totalt ignorert betyr at du ikke skal ta noe mer kontakt med håp om å få i gang et forhold igjen. Anonymkode: 07d52...4ea 1
Kokeshi Skrevet 5. desember 2020 #13 Skrevet 5. desember 2020 La det være. Han har gått videre, og har valgt en annen. 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #14 Skrevet 5. desember 2020 Ikke gi han dette. Han kommer ikke til å velge deg nå heller så alt du gjør er smøre hans ego. Anonymkode: 82fd7...a81 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #15 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Det er en jeg ikke klarer å glemme. Det ble slutt for 1,5 år siden. Det var et vondt brudd for oss begge. Jeg vet at han nå er samboer med den forrige damen sin. (Han gikk tilbake til henne fra meg). Jeg lurer på hvordan han har det. Om han er lykkelig. Jeg vil ikke ødelegge noe mellom dem, det er ikke det, men jeg er så egoistisk at hvis han kan fortelle meg at han er lykkelig så er det lettere for meg å slippe taket. Det hadde selvfølgelig vært helt supert om han ved et trylleslag sa at han savnet meg også og angret på bruddet, men jeg er ingen optimist på at det skal skje. Er det fryktelig dumt av meg å sende en mld sånn her: Håper alt står bra til med deg. Ville bare ønske deg en riktig god jul. Anonymkode: b8cfc...305 Det er en veldig dum ide. La fortid være fortid og prøv å gå videre uten å se deg tilbake. Anonymkode: 2fc4e...375 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #16 Skrevet 6. desember 2020 Vært i samme situasjon. Ett år etter bruddet, tenkte jeg fortsatt på ham. Han hadde gått tilbake til sin tidligere kone. Jeg klarte ikke glemme han og sendte han en slik melding, omtrent som det du skriver. Han svarte meg...han savnet meg, klarte ikke slutte å tenke på meg, men hadde bevisst holdt avstand for å ikke såre meg mer enn han allerede hadde gjort. Så ringte han meg og vi pratet i timesvis. Saken er den, at nå har jeg blokkert han, nettopp fordi det er det samme som før. Han vil så gjerne ha meg, men han kan bare ikke få seg til å gi helt slipp på (eks-)konen, som han har barn med. Ingen tvil om at den konen har et ekstremt grep om sin mann, men det er en annen sak av historien. Det ble fint å gjenoppta kontakt, en stund, fint å få bekreftet alle hans følelser, men det endte likevel så vondt iom at han ikke ville bli min....Så, hadde han ikke vært i et forhold ville jeg sagt "ja gjør det!", men når han er i et forhold, så er jeg redd du kan bli såret, slik som jeg ble. Jeg orker ikke mer, og beskytter hjertet mitt på den måten at jeg blokkerte han. Dramatisk, jeg vet, men jeg orker ikke mer. Nå må jeg videre. Jeg ønsker deg lykke til. Er overbevist om at det venter en ny og bedre mann til deg der fremme. Anonymkode: e3f5c...584 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå