nighttrain Skrevet 5. desember 2020 #1 Del Skrevet 5. desember 2020 som hadde fått spørsmålet om å være anonym donor for ei dame i et par. Og til slutt gikk med på å møtes for å gjøre det på "gamle" måten. Anonymt for å unngå sjalusi og drama. Han har besluttet å hjelpe andre og ba meg legge ut her. Er dette noe som er akseptabelt? Han fikk en engangs "avgift". Innafor å hjelpe enslige og evt par? Har lovet Han å formidle kontakt dersom noen vil snakke med han videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #2 Del Skrevet 7. desember 2020 Hei . Jeg er i den situasjon som gjør at jeg prøver å få mitt eget barn ved hjelp av privat donor . Jeg har aldri bet dem men har møtt dem på avtalt sted og vi har satt inn sæd etter klar avtale hvor begge blir respektert . Jeg sliter med avstand og få ting til på rette dagen for eggløsning . Så interessert å bli kjent med flere donorer . Hilsen kvinne 37 Anonymkode: 4e565...51a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nighttrain Skrevet 8. desember 2020 Forfatter #3 Del Skrevet 8. desember 2020 Du kan sende meg en melding så skal du få kontakt informasjonen. Så får resten bli opp til dere om dere får til en avtale . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå