Gå til innhold

Naturlig Donor

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hva tenker dere om donor? Legger ut for en bekjent som hadde fått spørsmålet om å være anonym donor for ei dame i et par. Og til slutt gikk med på å møtes for å gjøre det på "gamle" måten. Anonymt for å unngå sjalusi og drama. Han har besluttet å hjelpe andre og ba meg legge ut her. Er dette noe som er akseptabelt? Han fikk en engangs "avgift". Innafor å hjelpe enslige og evt par? Har lovet Han å formidle kontakt dersom noen vil snakke med han videre.

Endret av nighttrain
Forandring
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er for sjalu til sånt, men har heller ikke vært i situasjonen hvor jeg ikke kan få barn og det er det jeg ønsker meg mest i hele verden.

Vet de at det er mannen og sædkvaliteten som er problemet? Har de sjekket at han skyter blankskudd?

Mye billigere enn å betale tusenvis på fertilitetsklinikk antar jeg. 
Vet om flere som har betalt over 100 000 på fertilitetsklinikker og som fortsatt ikke har fått barn. 

Anonymkode: 46204...2b7

Skrevet
nighttrain skrev (28 minutter siden):

Hva tenker dere om donor? Legger ut for en bekjent som hadde fått spørsmålet om å være anonym donor for ei dame i et par. Og til slutt gikk med på å møtes for å gjøre det på "gamle" måten. Anonymt for å unngå sjalusi og drama. Han har besluttet å hjelpe andre og ba meg legge ut her. Er dette noe som er akseptabelt? Han fikk en engangs "avgift". Innafor å hjelpe enslige og evt par? Har lovet Han å formidle kontakt dersom noen vil snakke med han videre.

Tviler på at det er aktuelt for mange.  Håper de er nøye med å undersøke at han ikke har kjønnssykdommer. 

• Liker 2
Skrevet

Luring han, vil ha betalt for sex uten kondom🤣 

Anonymkode: 83b1e...51a

• Liker 1
Skrevet

Har folk som planlegger barn faktisk ikke skjønt at man ikke trenger å ha samleie for å få sæden inn i skjeden? 😂

Anonymkode: d96dc...554

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...