Gå til innhold

hvilken stavmikser anbefaler du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøvd å søke litt,men blir litt forvirret. Trenger bare en stavmikser,ikke kjøkkenmaskin...pris ingen betydning.

Anonymkode: 2da91...a42

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bamix er aller best. 

Min har vært i bruk nærmest daglig i nesten 10 år nå. Lager til og med smoothie og supper med denne, og slipper å skitne til blender da den gjør så god jobb. 

Hilsen ivrig hobbykokk. 

Anonymkode: 4bdbe...c6b

Skrevet

Jeg har Bodum, og den er helt grei, men hvis jeg kunne velge fritt ville jeg hatt Bamix. Kanskje kjøpe den i julegave til meg selv. Hmmm.

Skrevet

Som sagt over, Bamix går for å være den beste, men den fungerte ikke for meg.

Jeg byttet den ut med Braun Multiquick, den passer bedre til mitt behov.

Hva som passer best for deg handler om hvilke oppgaver du vil sette stavmikseren til.

Jeg har ikke stort behov for å knuse is, og å piske skummet melk til "krem", jeg bruker den mest til rører, hakking, supper, melkebaserte smoothies (uten isbiter), piske krem, og da passer min best for meg.

Men det som har vært viktig for meg, i tillegg til at den kan gjøre de oppgavene jeg vil at den skal gjøre, er at stavmikseren er i rustfritt stål, at den ligger godt i hånden, at den kan brukes med en hånd, og at jeg kan justere hastigheten trinnløst.

Anonymkode: 288fc...a7e

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Bamix er aller best. 

Min har vært i bruk nærmest daglig i nesten 10 år nå. Lager til og med smoothie og supper med denne, og slipper å skitne til blender da den gjør så god jobb. 

Hilsen ivrig hobbykokk. 

Anonymkode: 4bdbe...c6b

tusen takk for svar. hvor mange watt? Heiter den Swiss line? TS

Anonymkode: 2da91...a42

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...