AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #1 Skrevet 5. desember 2020 Har holdt på med en i 3 mnd i en setting har han møtt sønnen på 3 også.. Nå dro han til en kamerat på fylla og brått får jeg snap av han og kompisen i bokser med 2 jenter.. Kjente jeg ble såra... Og nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.. Han har vært kjempe søt mot meg og tatt meg med på hytteturer og middager ute og jeg har møtt familien hans.. Nå vet jeg ikke hva jeg skal tru.. Anonymkode: 0731d...281
Gjest Chroma Skrevet 5. desember 2020 #2 Skrevet 5. desember 2020 Spør han hva greia er? Høres rart ut.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #3 Skrevet 5. desember 2020 I bokser? Anonymkode: 0f76b...f60 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #4 Skrevet 5. desember 2020 Du vet jo hva du skal tru!!? Du bare vil ikke tru det. Han er i trusa med to damer. Det holder det. Anonymkode: 79552...bb6 3
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #5 Skrevet 5. desember 2020 Men hvorfor sende deg den snapen? Anonymkode: 1ee32...a3c 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #6 Skrevet 5. desember 2020 Å velge mann med alkohol problem og holdning sier jo sitt, hvorfor ikke velge en som ikke har de holdningene? Du ble såret fordi han har alkhol problem og holdning, at han er der med to jenter er jo flisespikkeri. Anonymkode: 8721f...a4b 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #7 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har holdt på med en i 3 mnd i en setting har han møtt sønnen på 3 også.. Nå dro han til en kamerat på fylla og brått får jeg snap av han og kompisen i bokser med 2 jenter.. Kjente jeg ble såra... Og nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.. Han har vært kjempe søt mot meg og tatt meg med på hytteturer og middager ute og jeg har møtt familien hans.. Nå vet jeg ikke hva jeg skal tru.. Anonymkode: 0731d...281 Hvor gamle er dere egentlig? Han drar til en kamerat på fylla? Her ville jeg tenkt at han var uaktuell bare ut fra det. Det er jo sånt ungdommer gjør, men du skriver jo at han har møtt barnet ditt. Og så fester disse mennene med noen damer og så sender han snap av det til deg? Det er et megastort rødt flagg. Ikke lag noe drama, bare trekk deg unna han. Hvis han vil forklare seg, så får han gjøre det, men var jeg deg hadde jeg tenkt at han her ikke er noe å spare på. Anonymkode: 49cd0...bfe 4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #8 Skrevet 5. desember 2020 Men det er jo litt tidlig å møte barnet ditt etter bare 3 mnd dating? Han virker jo helt idiot, men altså. Det med å møte ungen må du ta på egen kappe. Hva sitter man i boxer for? 🙄😳 Anonymkode: 5cea0...3d6 4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #9 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): I bokser? Anonymkode: 0f76b...f60 Boxershorts Anonymkode: 0731d...281
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #10 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Men det er jo litt tidlig å møte barnet ditt etter bare 3 mnd dating? Han virker jo helt idiot, men altså. Det med å møte ungen må du ta på egen kappe. Hva sitter man i boxer for? 🙄😳 Anonymkode: 5cea0...3d6 Han har bada i boblebad.. Ja var egentlig familien som sa at er det ikke bedre at de møtes nå så ser du hvordan han er med guttungen.. Introduserte han bare som en venn Anonymkode: 0731d...281
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #11 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvor gamle er dere egentlig? Han drar til en kamerat på fylla? Her ville jeg tenkt at han var uaktuell bare ut fra det. Det er jo sånt ungdommer gjør, men du skriver jo at han har møtt barnet ditt. Og så fester disse mennene med noen damer og så sender han snap av det til deg? Det er et megastort rødt flagg. Ikke lag noe drama, bare trekk deg unna han. Hvis han vil forklare seg, så får han gjøre det, men var jeg deg hadde jeg tenkt at han her ikke er noe å spare på. Anonymkode: 49cd0...bfe Ja det jeg mener også.. Han er 26 og jeg er 24 med en sønn på 3 år.. Han sa kameraten slet så han skulle dit og være med han.. Vel ja.. Anonymkode: 0731d...281
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #12 Skrevet 5. desember 2020 Chroma skrev (3 timer siden): Spør han hva greia er? Høres rart ut. Skrev til han godt han viste hvordan han var før det ble "seriøst" mellom oss.. Anonymkode: 0731d...281 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #13 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du vet jo hva du skal tru!!? Du bare vil ikke tru det. Han er i trusa med to damer. Det holder det. Anonymkode: 79552...bb6 Ja trudde jeg var heldig liksom, har meg selv å skylde for dette... Anonymkode: 0731d...281
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #14 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Men hvorfor sende deg den snapen? Anonymkode: 1ee32...a3c Jeg vet ikke.. Såre meg vel... Anonymkode: 0731d...281
GrønnNellik68 Skrevet 6. desember 2020 #15 Skrevet 6. desember 2020 Åssen gikk det? Var han offeret eller ?? det er i hvertfall typisk. Man klikker jo på at barn snur ting til sin egen fordel bestandig, men jaggu er vi godt voksne flinke på det og syns jeg da. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå