AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #1 Skrevet 5. desember 2020 De er de mest utro, usympatiske og egoistene av menn jeg har blitt kjent med. De nøyer seg ikke med den dama de er sammen med, og takker ja til all oppmerksomhet de får fra hvem som helst og knuller hva som helst. De trenger ofte for mye oppmerksomhet og de må passes på hele tiden og forholdet må pleies jevnlig. Mens en ordentlig kjekk mann er mer sikker på seg selv og er mer kresen på hvem han vil ha som dame. En gjennomsnittsmann er ofte i forhold for jevnlig sex og er utro så fort en annen dame legger an på han. Anonymkode: 833ee...5b2 5
Rant Skrevet 5. desember 2020 #2 Skrevet 5. desember 2020 Kanskje i ung alder, men med livserfaring trenger det ikke være sånn. 2
Donnie Darco Skrevet 5. desember 2020 #3 Skrevet 5. desember 2020 Kjipt å henge med uattraktive menn i utgangspunktet da? 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #4 Skrevet 5. desember 2020 Rant skrev (1 minutt siden): Kanskje i ung alder, men med livserfaring trenger det ikke være sånn. Dessverre så har jeg sett det i alle aldre. Generaliserer veldig, er klar over det. Anonymkode: 833ee...5b2 3
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #5 Skrevet 5. desember 2020 Donnie Darco skrev (4 minutter siden): Kjipt å henge med uattraktive menn i utgangspunktet da? Prøver å bli kjent, utseende er ikke alt for meg. Kan bli sammen med kjekke menn, heldigvis har jeg utseendet med meg. Har kun positive opplevelser med kjekke menn. Dette ser jeg også blant venninner og deres partnere og andre jeg kjenner. Mange uattraktive menn har fine damer, men de blir utro likevel. Anonymkode: 833ee...5b2 1
Donnie Darco Skrevet 5. desember 2020 #6 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Prøver å bli kjent, utseende er ikke alt for meg. Kan bli sammen med kjekke menn, heldigvis har jeg utseendet med meg. Har kun positive opplevelser med kjekke menn. Dette ser jeg også blant venninner og deres partnere og andre jeg kjenner. Mange uattraktive menn har fine damer, men de blir utro likevel. Anonymkode: 833ee...5b2 Du høres ung ut? Aldri hengi deg 100% til kjæresten din. Hold på noe mystikk og behold noe av deg selv fra han. Da blir det ikke kjedelig, og han jakter til evig tid. Det burde funke inntil du har fått bundet han på hender og føtter. Jeg forguder kona mi etter over 10 år sammen, men så er jeg ikke schtøgg heller da😂😂😂 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #7 Skrevet 5. desember 2020 Donnie Darco skrev (3 minutter siden): Du høres ung ut? Aldri hengi deg 100% til kjæresten din. Hold på noe mystikk og behold noe av deg selv fra han. Da blir det ikke kjedelig, og han jakter til evig tid. Det burde funke inntil du har fått bundet han på hender og føtter. Jeg forguder kona mi etter over 10 år sammen, men så er jeg ikke schtøgg heller da😂😂😂 Er ikke ung. Det spillet for å holde interessen hans oppe til evig tid orker jeg ikke (utseendet vil jeg uansett ikke ha med meg til evig tid heller, jeg vil eldes og endre meg), en ordentlig bra mann burde vite hva valgene hans vil føre til. Anonymkode: 833ee...5b2 3
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #8 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Prøver å bli kjent, utseende er ikke alt for meg. Kan bli sammen med kjekke menn, heldigvis har jeg utseendet med meg. Har kun positive opplevelser med kjekke menn. Dette ser jeg også blant venninner og deres partnere og andre jeg kjenner. Mange uattraktive menn har fine damer, men de blir utro likevel. Anonymkode: 833ee...5b2 Jeg tror greia er at hvis du tar til takke med menn du synes er mindre attraktive kanskje i håp om at de skal være bedre mot deg så har du lavere toleranse for ting fordi du ikke liker de så godt i utgangspunktet uansett. Man har høyere toleranse om det er noen man liker på ekte. Anonymkode: d85f6...094
Rant Skrevet 5. desember 2020 #9 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Dessverre så har jeg sett det i alle aldre. Generaliserer veldig, er klar over det. Anonymkode: 833ee...5b2 Noen har uflaks. 3
Donnie Darco Skrevet 5. desember 2020 #10 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er ikke ung. Det spillet for å holde interessen hans oppe til evig tid orker jeg ikke (utseendet vil jeg uansett ikke ha med meg til evig tid heller, jeg vil eldes og endre meg), en ordentlig bra mann burde vite hva valgene hans vil føre til. Anonymkode: 833ee...5b2 Alle eldes, men du kan eldes med respekt for deg selv. Hvis du er pen, inside and out, så blir ikke det borte btw. Du trenger jo ikke spille til evig tid, bare litt i starten 👍 Og som andre skriver her, du har hatt litt uflaks evt er du en asshole magnet.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #11 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tror greia er at hvis du tar til takke med menn du synes er mindre attraktive kanskje i håp om at de skal være bedre mot deg så har du lavere toleranse for ting fordi du ikke liker de så godt i utgangspunktet uansett. Man har høyere toleranse om det er noen man liker på ekte. Anonymkode: d85f6...094 Og når man dater kjekke så blir man kritisert for å være kravstor og ikke gi noe sjanse til de mindre kjekke. Nå er jeg lei de uattraktive, har avvist så mange kjekke fordi jeg har tenkt at de er fuckboys. Anonymkode: 833ee...5b2 3
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #12 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og når man dater kjekke så blir man kritisert for å være kravstor og ikke gi noe sjanse til de mindre kjekke. Nå er jeg lei de uattraktive, har avvist så mange kjekke fordi jeg har tenkt at de er fuckboys. Anonymkode: 833ee...5b2 Du må være ærlig med deg selv. Hjelper ikke å høre på hva bittre menn sier på KG. Det er deg som skal liker fyren liksom... Anonymkode: d85f6...094 1
Aliquis Skrevet 5. desember 2020 #13 Skrevet 5. desember 2020 Kan bekrefte dette. Prøver alltid å være å flere forhold samtidig, sånn at uansett hvem jeg har sex med, så er jeg utro mot noen. Det er en kunst. 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #14 Skrevet 5. desember 2020 Aliquis skrev (1 minutt siden): Kan bekrefte dette. Prøver alltid å være å flere forhold samtidig, sånn at uansett hvem jeg har sex med, så er jeg utro mot noen. Det er en kunst. Det er ikke kunst. Men lav selvtillit. Anonymkode: 833ee...5b2 2
Aliquis Skrevet 5. desember 2020 #15 Skrevet 5. desember 2020 (endret) 5 minutter siden, AnonymBruker said: Det er ikke kunst. Men lav selvtillit. Anonymkode: 833ee...5b2 Kunst er subjektivt, så du kan ikke fortelle meg at dette ikke er det. Endret 5. desember 2020 av Aliquis
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #16 Skrevet 5. desember 2020 Aliquis skrev (28 minutter siden): Kunst er subjektivt, så du kan ikke fortelle meg at dette ikke er det. Da får du nøye deg med å kalle lav selvtillit for kunst. Er jo kunst å ha lav selvtillit når man fyller 35 eller 40. Kun kunstnere får det til. Mange kjente kunstnere har også en eller annen form for psykiske lidelser. Anonymkode: 833ee...5b2 1
herzeleid Skrevet 5. desember 2020 #17 Skrevet 5. desember 2020 Dette høres mest av alt ut som noen som er i forhold uten at de riktige følelsene er der.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #18 Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 5.12.2020 den 6.47): Og når man dater kjekke så blir man kritisert for å være kravstor og ikke gi noe sjanse til de mindre kjekke. Nå er jeg lei de uattraktive, har avvist så mange kjekke fordi jeg har tenkt at de er fuckboys. Anonymkode: 833ee...5b2 100% enig Anonymkode: 30a60...8c7 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #19 Skrevet 8. desember 2020 Det er ikke noe som heter uattrakiv. Det heter lite attraktiv. Anonymkode: 7e148...671
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #20 Skrevet 8. desember 2020 Det er akkurat det samme med uattraktive damer faktisk. De er like uattraktive på innsida. Pene damer er langt mer sympatiske og snille Anonymkode: 5ead1...e54 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå