Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Er en mann ja. 

Men, der er ikke det som er greia, for jeg lurer litt på om noen her inne har gode tips til string med litt god plass foran.

Men det aller viktigste , 

Jeg har hatt et par stringtruser opp igjennom med skikkelig bred string.

Dette er noe jeg har savnet kjenner jeg.

Noen som har noen gode tips?

Helst kjedebutikker 🙂

Endret av Nysg
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig glad i Kappahl sine Creem-truser. De er bred string, men usikker på om det er god plass foran på de. De er ganske stretchy, så vil kanskje tro det :)

Skrevet
heletv skrev (6 minutter siden):

Jeg er veldig glad i Kappahl sine Creem-truser. De er bred string, men usikker på om det er god plass foran på de. De er ganske stretchy, så vil kanskje tro det :)

Takktakk! Må uansett på kjøpesenteret i dag og handle litt småtteri er, så passer jo greit det 🙂

tilfeldigvis mulig å spørre om du har en god tights å anbefale? Liker typisk slikt Nike stoff, foretrekker kvinnemoddeler der og pga hvordan rumpa gnager inn som en bokser.

før bedreviterne kommer hit nå og kaller meg troll og homo.

nei, hetrofil, forlovet med en fantastisk dame.

Skrevet
Nysg skrev (3 minutter siden):

Takktakk! Må uansett på kjøpesenteret i dag og handle litt småtteri er, så passer jo greit det 🙂

tilfeldigvis mulig å spørre om du har en god tights å anbefale? Liker typisk slikt Nike stoff, foretrekker kvinnemoddeler der og pga hvordan rumpa gnager inn som en bokser.

før bedreviterne kommer hit nå og kaller meg troll og homo.

nei, hetrofil, forlovet med en fantastisk dame.

Ikke noe problem :)

Har enda tilgode å finne en god tights i kjedebutikker. Ny favoritt er famme seamless vortex leggings, kjøpt på nett. Sitter godt på, sklir ikke ned og strammer heller ikke. Har også funnet en nettside som heter LSKD der tightsene ser ut som er utrolig behagelige, men har ikke prøvd de enda så kan ikke si for sikkert :) 

Skrevet
heletv skrev (28 minutter siden):

Ikke noe problem :)

Har enda tilgode å finne en god tights i kjedebutikker. Ny favoritt er famme seamless vortex leggings, kjøpt på nett. Sitter godt på, sklir ikke ned og strammer heller ikke. Har også funnet en nettside som heter LSKD der tightsene ser ut som er utrolig behagelige, men har ikke prøvd de enda så kan ikke si for sikkert :) 

Du er god du!

Men har lenge vært på tankene om å skaffe oss slike til jul, altså en til hver. 

Kan ikke akkurat si at fjorårets gymshark var noen suksess

• Liker 1
Skrevet
Nysg skrev (2 minutter siden):

Du er god du!

Men har lenge vært på tankene om å skaffe oss slike til jul, altså en til hver. 

Kan ikke akkurat si at fjorårets gymshark var noen suksess

😊 ville hvert fall ikkje kjøpt fra kjedebutikk, men gått for noe over 5-600 kr på nett. Har også hørt Aim'n er veldig bra. Det jeg derimot likte veldig godt med LSKD sine er at de er med lommer! Så går til innkjøp av de snart og håper de er like gode som reviewsene tilsier.

Skrevet
Nysg skrev (3 timer siden):

2xu, ingen sitter bedre! 

Anonymkode: 5be39...32e

Gjest Dævendøtte
Skrevet
heletv skrev (2 timer siden):

Det jeg derimot likte veldig godt med LSKD sine er at de er med lommer! Så går til innkjøp av de snart og håper de er like gode som reviewsene tilsier.

Takk for tips! Jeg elsker klærne på LSKD sine sider, ikke minst tightsene og "dresses". Blir å bestille litt i helga. Behagelige farger :) 

Da blir det julegaver på a mor 😍

Skrevet

Hva er grunnen til at menn vil bruke plagg som dette? :klo:

Anonymkode: ff7e1...49f

Skrevet
Nysg skrev (3 timer siden):

Hei!

Er en mann ja. 

Men, der er ikke det som er greia, for jeg lurer litt på om noen her inne har gode tips til string med litt god plass foran.

Men det aller viktigste , 

Jeg har hatt et par stringtruser opp igjennom med skikkelig bred string.

Dette er noe jeg har savnet kjenner jeg.

Noen som har noen gode tips?

Helst kjedebutikker 🙂

Lindex har oppdatert hele undertøys avdelingen sin i alle butikker, jeg ELSKER alt de har fått inn. 
Strintrusene er i alle varianter og utrolig fine. 

Men siden du er mann, tenker du å bruke disse selv? Mulig du må på typ kondomeriet etc for å få kjøpt dette til deg selv. De selger jo ikke stringtruser til menn i vanlige butikker.

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Skjønner han godt jeg. String er jo hundre ganger mer behagelig en store boxere og truser hbir stoffet glir og klumoer seg.

Disse liker jeg til hverdags, er bredei skrittet og har masse stretch:

https://cubus.com/no/p/debbie-stringtruse-hvit-undertoy-briefs-dame/7247550_F900

Gå opp iallfall 1 str.

Anonymkode: 0ec7f...136

• Liker 1
Skrevet

Hankypanky kan muligens passe.

Anonymkode: e3a0c...b6c

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Fordi man må vaske buksa veldig ofte om man ikke har undertøy under. Bruker ikke du tanga selv? Hvorfor?

Skrevet

Jeg liker cubus sine string truser som en over her nevner, god passform og stretch og ikke for smal " midtdeler" Aim`n  tightsene er de beste jeg har prøvd :) (tights.no) 

Anonymkode: f2579...c58

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...