AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #1 Skrevet 5. desember 2020 Kjæresten og meg har vært sammen i 1 år, og jeg sliter veldig med sjalusi. Dette har over tiden bedret seg, men i kveld har han vært med en jente til langt på natt. Han spurte meg om det var greit og at det ikke skulle være lenge, men de skulle kjøre noen til et sted. Sitter nå og overtenker om det faktisk er greit at han er med denne jenta alene så lenge og hvorfor på natta? Er dette greit? Hadde dere godtatt det? Tips? Anonymkode: bbe56...b28
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #2 Skrevet 5. desember 2020 For hvilken grunn henger han med henne? Jeg hadde ikke giddi det der. Du kan skylde på deg selv for sjalusien din, men mange ganger har man en grunn til å være sjalu, da må du slutte å skylde deg selv og heller innse sannheten. Anonymkode: f95ab...173 6
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #3 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): For hvilken grunn henger han med henne? Jeg hadde ikke giddi det der. Du kan skylde på deg selv for sjalusien din, men mange ganger har man en grunn til å være sjalu, da må du slutte å skylde deg selv og heller innse sannheten. Anonymkode: f95ab...173 Jeg vet de er venner, og grunnen er jeg usikker på. Ja sjalusien kommer nok av usikkerhet ovenfor meg selv, men samtidig så er det merkelig å være med en jente på natten. Tror ikke han er utro, men synes vell kanskje det ikke var greit likevell. Kan heller ikke stoppe det sosiale livet hans heller, så vet ikke hva jeg kan si til han for at han forstår mitt synspunkt. Anonymkode: bbe56...b28
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #4 Skrevet 5. desember 2020 Du godtar det selv om du ikke synes det er greit også skylder du på deg selv 🤷♀️ du veit ikke hva han gjør men synes han har rett til privatliv. Du sier du ikke tror han er utro, noe jeg ikke tror deg på. Det er vanskelig å ta tak i, ja, men du burde likevel sette noen grenser her. Anonymkode: f95ab...173 3
Rant Skrevet 5. desember 2020 #5 Skrevet 5. desember 2020 De er sammen på natten fordi begge er nattugler? Jeg skjønner ikke. Det høres rart ut. Greit nok at partner har venninner men henge sammen hele natten... altså de sover sammen? Det er nokså spesielt - hadde absolutt mistenkt det var noe annet på gang. Selv om de selvfølgelig kunne hatt sex på dagen også, om de ønsket. 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #6 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Du godtar det selv om du ikke synes det er greit også skylder du på deg selv 🤷♀️ du veit ikke hva han gjør men synes han har rett til privatliv. Du sier du ikke tror han er utro, noe jeg ikke tror deg på. Det er vanskelig å ta tak i, ja, men du burde likevel sette noen grenser her. Anonymkode: f95ab...173 Godtar at han skal ha veninner, trodde ikke de skulle henge sammen så lenge. Og nei jeg tror ikke han er utro, men jeg får en dårlig feeling når de har snakket mye sammen og plutselig skal henge midt på natta. Anonymkode: bbe56...b28 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #7 Skrevet 5. desember 2020 Rant skrev (9 minutter siden): De er sammen på natten fordi begge er nattugler? Jeg skjønner ikke. Det høres rart ut. Greit nok at partner har venninner men henge sammen hele natten... altså de sover sammen? Det er nokså spesielt - hadde absolutt mistenkt det var noe annet på gang. Selv om de selvfølgelig kunne hatt sex på dagen også, om de ønsket. De sover ikke sammen, de var ute å kjørte bil. Det et ofte det vi to pleier å gjøre, så føler meg litt bytta ut iom at de har snakket mye sammen i det siste. Er avstandsforhold forresten. Anonymkode: bbe56...b28 1
Gjest shash90 Skrevet 5. desember 2020 #8 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Godtar at han skal ha veninner, trodde ikke de skulle henge sammen så lenge. Og nei jeg tror ikke han er utro, men jeg får en dårlig feeling når de har snakket mye sammen og plutselig skal henge midt på natta. Anonymkode: bbe56...b28 Tar han hensyn til dine følelser? Vet han at du blir sjalu av sånt?
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #9 Skrevet 5. desember 2020 shash90 skrev (Akkurat nå): Tar han hensyn til dine følelser? Vet han at du blir sjalu av sånt? Ja han vet at jeg blir sjalu. Om han tar hensyn til følelsene mine, som regel så gjør han det ja Anonymkode: bbe56...b28 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #10 Skrevet 5. desember 2020 Er ikke ute etter kritikk på meg som godtar at han har venner osv, spør bare om dere hadde godtatt at deres kjæreste er med en jente på kveld/nattestid eller om jeg kanskje bør ha en strengere grense på hva som er greit og ikke. Anonymkode: bbe56...b28 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #11 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): De sover ikke sammen, de var ute å kjørte bil. Det et ofte det vi to pleier å gjøre, så føler meg litt bytta ut iom at de har snakket mye sammen i det siste. Er avstandsforhold forresten. Anonymkode: bbe56...b28 Si at du føler at du blir bytta ut! Da må han tenke litt mer over valgene sine. Anonymkode: f95ab...173 4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #12 Skrevet 5. desember 2020 It’s a no from me Anonymkode: 4ed43...211 1
Gjest shash90 Skrevet 5. desember 2020 #13 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja han vet at jeg blir sjalu. Om han tar hensyn til følelsene mine, som regel så gjør han det ja Anonymkode: bbe56...b28 Men bare ikke i natt? Er det noe grunn til at du føler på sjalusi? Erfaring fra tidligere forhold eller noe med han som får deg til å få de tankene? husk at sjalusi kommer av en grunn. Bare at du skriver tråd her på natta sier mye om hvor lite tillit du har til han.
Gjest shash90 Skrevet 5. desember 2020 #14 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er ikke ute etter kritikk på meg som godtar at han har venner osv, spør bare om dere hadde godtatt at deres kjæreste er med en jente på kveld/nattestid eller om jeg kanskje bør ha en strengere grense på hva som er greit og ikke. Anonymkode: bbe56...b28 Det er ikke noe vits å sette grenser. Du sier at han vet at du blir sjalu, da burde han ikke gjøre deg sjalu. Han vet jo allerede at dette ikke er greit. Hvor mange grenser skal du sette? Aldri fortell til en mann hvordan han skal behandle deg, handlingene sier alt. Du ser jo det.
petterm Skrevet 5. desember 2020 #15 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 timer siden): De sover ikke sammen, de var ute å kjørte bil. Det et ofte det vi to pleier å gjøre, så føler meg litt bytta ut iom at de har snakket mye sammen i det siste. Er avstandsforhold forresten. Anonymkode: bbe56...b28 Skjønner ikke helt.. Er han på besøk hos deg, men velger å kjøre tur med en venninne til langt på natt? Eller bor han et godt stykke unna, og kjører tur med henne. Hvis han er på helgebesøk hos deg, men velger å tilbringe kvelden og halve natta med henne så er det en merkelig prioritering. Er man på helgebesøk hos kjæresten, så er det naturlige at man tilbringer nesten all tiden sammen, og i alle fall ikke sammen med en venninne. Spesielt ikke i disse smittetider.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #16 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 timer siden): De sover ikke sammen, de var ute å kjørte bil. Det et ofte det vi to pleier å gjøre, så føler meg litt bytta ut iom at de har snakket mye sammen i det siste. Er avstandsforhold forresten. Anonymkode: bbe56...b28 Så dere bor ikke i samme by, og du er sur fordi han har venner han gjør coronavennlige ting med? Anonymkode: 75a73...89c 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #17 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er ikke ute etter kritikk på meg som godtar at han har venner osv, spør bare om dere hadde godtatt at deres kjæreste er med en jente på kveld/nattestid eller om jeg kanskje bør ha en strengere grense på hva som er greit og ikke. Anonymkode: bbe56...b28 Hadde aldri godtatt det. Du kan heller ikke lage grenser for ham, han gjør det jo fordi han vil det selv (og vet i tillegg at du blir sjalu). Finn deg heller en som ikke tilbringer nettene med andre jenter Anonymkode: 0c2fd...f06 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #18 Skrevet 5. desember 2020 Hvis det mest romantiske du gjør med typen er å kjøre bil, er det kanskje på tide å gå videre uansett. Med mindre dere er rånere som nesten bor i bilen. Anonymkode: 75a73...89c 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #19 Skrevet 5. desember 2020 Han er utro. Anonymkode: 95a5b...748
McMary Skrevet 5. desember 2020 #20 Skrevet 5. desember 2020 Kontekst er alfa omega her. Hvis dere er unge og han bor på bygda, så er vel dette en vanlig måte å henge med hverandre på? De to skulle sammen kjøre en annen til et sted, så fikk han/hun selskap hjem igjen også. At det var natta har vel med en fest å gjøre? Jeg har kjørt mye bil med kompiser til eventer, det er veldig hyggelig å skravle med dem i bilen og absolutt ikke romantisk. Men så skriver du at de har snakket mye sammen i det siste, så dette har vel gjort at du har fått en dårlig magefølelse? Hvis han begynner å være mere sammen henne og skrive / snakke mere med henne, kan det hende han er betatt. Er han like mye med andre jente og guttevenner, ville jeg ikke tenkt så mye over det selv om det var natt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå