Gå til innhold

Er du og partneren din en astrologsik match?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger hjelp 😩 Jeg har blitt så opphengt i astrologisk kompabilitet at det nesten ødelegger for meg. Alle mine venninner matcher sine partnere godt, og det har stemt med mine tidligere forhold. Jeg ønsker bare å høre om det er noen som har funnet drømmepartneren sin i en som astrologisk sett ikke skulle vært en god match? For jeg tror så mye på det nå jeg gir nesten ikke gutter i feil tegn en sjanse en gang 😂 #help

Anonymkode: 28bae...fbc

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest shash90
Skrevet

Hahaha😅 har også flere venninner som er opptatt av det. Men jeg tror ikke på det. Vi mennesker kommer jo i ulike faser i livet, man er kanskje god match i 20 årene eller 30 årene. Men ikke når man blir 40 osv. Derfor har jeg ikke så mye tro på det. Og det er litt rart å nevne det for en eventuell ny date/kjæreste. 

Skrevet

Jeg og mannen min har vært sammen i 14 år nå, 10 års ekteskap og 3 barn senere er vi fortsatt lykkelige. Vi har våre ulikheter men det gjør oss bare godt. Astrologisk sett skulle vi vært en katastrofe but if it aint broke dont fix it 😄

Anonymkode: b8eb2...221

• Liker 2
Gjest heipådeg91
Skrevet
shash90 skrev (14 minutter siden):

Hahaha😅 har også flere venninner som er opptatt av det. Men jeg tror ikke på det. Vi mennesker kommer jo i ulike faser i livet, man er kanskje god match i 20 årene eller 30 årene. Men ikke når man blir 40 osv. Derfor har jeg ikke så mye tro på det. Og det er litt rart å nevne det for en eventuell ny date/kjæreste. 

Det er sånt jeg trenger å høre 😅 og du har et veeeeldig godt poeng der 🤔

Skrevet

Har ikke peiling. Hva gjør at vi er god match eller ikke? Vi har samme stjernetegn. Han har bursdag dagen etter meg. 

Anonymkode: 78ce0...0be

Gjest heipådeg91
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg og mannen min har vært sammen i 14 år nå, 10 års ekteskap og 3 barn senere er vi fortsatt lykkelige. Vi har våre ulikheter men det gjør oss bare godt. Astrologisk sett skulle vi vært en katastrofe but if it aint broke dont fix it 😄

Anonymkode: b8eb2...221

Sånt er fint å høre 😍 

Gjest heipådeg91
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Har ikke peiling. Hva gjør at vi er god match eller ikke? Vi har samme stjernetegn. Han har bursdag dagen etter meg. 

det er så mange plasser man kan lese om hvilke personlighetstrekk ditt tegn har og hvordan det evt kan kræsje med andre tegn. F.eks du er spontan mens partneren din er en planlegger 😅 osv 

Skrevet
heipådeg91 skrev (9 minutter siden):

det er så mange plasser man kan lese om hvilke personlighetstrekk ditt tegn har og hvordan det evt kan kræsje med andre tegn. F.eks du er spontan mens partneren din er en planlegger 😅 osv 

Ok. Vi er veldig like. Og har samme stjernetegn. Vet ikke om det er tilfeldig, tror nok det 😊

• Liker 1
Skrevet

Ingen aning, men vi er tvilling og kreps, og har vert sammen i 10 år, du kan vel mer om slikt du! 😸

Anonymkode: c61c8...475

Skrevet

Soltegnet er ikke alt i astrologi. 

Anonymkode: a2516...4c0

Skrevet

Er singel men prøver å holde meg unna skorpioner og løver 😅

Anonymkode: a661b...48a

Gjest shash90
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Er singel men prøver å holde meg unna skorpioner og løver 😅

Anonymkode: a661b...48a

Hvorfor ikke skorpioner? De skal være bra i et forhold? Haha jeg som egentlig ikke bryr meg om det 😅🤦🏻‍♀️ Er tvillingene selv. 

Skrevet

Du må se på hele horoskopet ditt. Ikke bare solen din (stjernetegn). 

• Liker 1
Skrevet

Jeg er steinbukken, mens kjæresten min er fiskene.

Snilleste mannen jeg har vært med 🥰 

Anonymkode: b9c7c...72d

Skrevet

Typen er adoptert og har ukjent fødselsdag. Det har gjort meg litt gal til tider at stjernetegnet han har ifølge passet er helt feil og vi har prøvd å gjette oss frem til riktig stjernetegn. 

Anonymkode: 36d8f...fb0

Skrevet

Jeg passer veldig bra med tvillinger. Vannmann. 

Anonymkode: acc6d...407

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg trenger hjelp 😩 Jeg har blitt så opphengt i astrologisk kompabilitet at det nesten ødelegger for meg. Alle mine venninner matcher sine partnere godt, og det har stemt med mine tidligere forhold. Jeg ønsker bare å høre om det er noen som har funnet drømmepartneren sin i en som astrologisk sett ikke skulle vært en god match? For jeg tror så mye på det nå jeg gir nesten ikke gutter i feil tegn en sjanse en gang 😂 #help

Det hjelper ikke bare se på hva slags stjernetegn den du liker har. Siden når det kommer til astrologi så må du finne ut hvilket planet du ble født i, du må finne ut hvor solen stod i ditt stjernetegn, hvor månen stod i ditt stjernetegn, dato, tidspunkt og sted har noe å si for å få det riktig. 

For selvom noen f.eks er løven, så er det stor variasjon mellom løver, de er ikke like, alt avhenger av de detaljene jeg nevnte ovenfor. Jeg er født i Løven, men jeg er IKKE den typiske løven du leser om i horoskopet, helt anderledes. Jeg lurte lenge på hvorfor det var sånn til jeg fordypte meg i slike ting mange år tilbake. Etter å ha funnet ut flere detaljer så stemte horoskopet veldig godt med meg. 

Anonymkode: a354e...f87

Skrevet

Kjæresten og mitt stjernetegn er kompatible. Og vi er en veldig god match i virkeligheten også. Meen, x-mannen min har også samme stjernetegn som kjæresten, og vi var tidenes dårligste match 😂

Anonymkode: 869dd...77c

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Selvfølgelig vil dette ødelegge for deg, for detcer bare tull! Det er like treffsikkert som åsatse på en mrd samme favorittfarge eller sanme Harry Potter-hus.

Skrevet

Ikke en match her heller i følge astreologien. Vært sammen i mange år nå, og føler vi er en fantastisk match. :)

Anonymkode: f55a8...f7f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...