AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #1 Skrevet 4. desember 2020 Jeg passet tante ungene mine mens de sov. Da søsteren min og svoger kom hjem ble jeg sittende å se ferdig filmen jeg så på sammen med dem og svoger tok seg noen øl. Søsteren min fikk en krise telefon fra ei veninne og måtte avgårde. Det var ikke lenge igjen av filmen så jeg skulle bare se den ferdig og gå etter det. Han satt seg nærmere meg i sofaen, jeg fulgte bare med på filmen, så kjenner jeg at han tok meg på låret. Jeg tenkte at han kom borti meg fordi han hadde drukket litt. Han tok frem telefonen og viste meg et bilde fra kvelden dems, bilde av min søster på restaurant. Jeg sa jo selvfølgelig at det var et fint bilde av søsteren min, da sier han "like fin som deg". Jeg ble sjokkert. Jeg så på han og tenkte hørte jeg riktig nå! Jeg ble bare helt stum! Før jeg vet ordet av det kysser han meg. Jeg ble så sint. Jeg klapset til han og dro hjem. Hva skal jeg gjøre??? Jeg er så sint og lei meg samtidig. Jeg er kjempe glad i søsteren min og tante ungene mine, jeg vil ikke såre henne eller ødelegge familien. Jeg har lyst til å unngå han lenge, har ikke lyst til å feire jul sammen med han nå. Hva skal jeg gjøre??? Håper noen kan svare meg. Tusen takk!! Anonymkode: 6bde8...b43
Silva Pluvialis Skrevet 5. desember 2020 #2 Skrevet 5. desember 2020 Jeg synes du skal være ærlig med søsteren din. Dette er ikke din skyld, og det er nok bedre for søsteren din å høre det fra deg enn at hun oppdager det i etterkant og finner ut at begge har løyet til henne. 12
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #3 Skrevet 5. desember 2020 Har opplevd liknende i min bekjentskapskrets. I det tilfellet valgte søsteren å tro på mannen sin som benektet alt, søstrene ble uvenner og har ikke kontakt lenger. Jeg vet sannelig ikke hva jeg skal råde deg til. Men du kjenner søsteren din best og har kanskje en idé om hvordan hun kan komme til å reagere? Anonymkode: fd5c3...fd7 3 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #4 Skrevet 5. desember 2020 Hvis han aldri har vært ubehagelig eller gjort noe sånt før tror jeg at jeg hadde sendt han en sint melding i morgen, der du skriver at om noe sånt noen gang skjer igjen så vil du fortelle det til søsteren din. Men at han får denne ene sjansen. Hvis han da leker uviten kan det være jeg hadde sagt noe uansett for da tar han ikke ansvar for feilene sine. Anonymkode: 2d679...4b2 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #5 Skrevet 5. desember 2020 Skjønner virkelig ikke at det er noe å lure på en gang. Søsteren min er min bestevenninne og hadde hennes kjæreste kysset meg så hadde jeg selvfølgelig sagt det til henne MED EN GANG, rett etter at det skjedde! Hvis hun hadde valgt å ikke tro på meg så hadde det knust meg selvfølgelig, men jeg kunne aldri i livet levd med å ikke fortalt. Æsj æsj æsj Anonymkode: e7d02...c6a 4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #6 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvis han aldri har vært ubehagelig eller gjort noe sånt før tror jeg at jeg hadde sendt han en sint melding i morgen, der du skriver at om noe sånt noen gang skjer igjen så vil du fortelle det til søsteren din. Men at han får denne ene sjansen. Hvis han da leker uviten kan det være jeg hadde sagt noe uansett for da tar han ikke ansvar for feilene sine. Anonymkode: 2d679...4b2 Enig! Og hold fast på dokumentasjonen, dvs. lagre samtalen. Helst bør du få han til å skrive på en måte som innrømmer at han skysset deg, i tilfelle søsteren din får høre det og dermed unngå at hun tror på ham og ikke deg. Anonymkode: 1ac59...2cb 1
Frøkensina Skrevet 5. desember 2020 #7 Skrevet 5. desember 2020 For en dust!! Og æsj! Håper du har et godt forhold til søsteren din og at du kan fortelle henne det uten at det kommer mellom dere to. Hun vil vel merke det på deg at noe er annerledes tenker jeg? Men skjønner godt at du ikke vil såre henne også, vanskelig! Drittmann, utrolig hva noen kan finne på. 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #8 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Enig! Og hold fast på dokumentasjonen, dvs. lagre samtalen. Helst bør du få han til å skrive på en måte som innrømmer at han skysset deg, i tilfelle søsteren din får høre det og dermed unngå at hun tror på ham og ikke deg. Anonymkode: 1ac59...2cb Å skysse henne er da bare snilt gjort? Det var jo selnt? Så slapp hun å gå hjem. Å kysse henne er derimot ikke greit. Anonymkode: dfa69...626 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #9 Skrevet 5. desember 2020 Uatskillelig skrev (10 timer siden): Jeg synes du skal være ærlig med søsteren din. Dette er ikke din skyld, og det er nok bedre for søsteren din å høre det fra deg enn at hun oppdager det i etterkant og finner ut at begge har løyet til henne. Enig. Syns forresten du reagerte helt riktig ts. Hadde smelt til ham jeg også. Anonymkode: 47e26...f56 1
Gjest førstedamen Skrevet 5. desember 2020 #10 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Har opplevd liknende i min bekjentskapskrets. I det tilfellet valgte søsteren å tro på mannen sin som benektet alt, søstrene ble uvenner og har ikke kontakt lenger. Jeg vet sannelig ikke hva jeg skal råde deg til. Men du kjenner søsteren din best og har kanskje en idé om hvordan hun kan komme til å reagere? Anonymkode: fd5c3...fd7 For å unngå dette som er beskrevet over kan du snakke med mannen først. Alene, ansikt til ansikt. Ha på opptak på telefonen. Spørr han rett ut hva faen han tenkte. Hva trodde han egentlig du ble å gjøre? Hvorfor gjorde han det? Har han kysset andre mens han var sammen med din søster? Etter samtale kan du vurdere om du vil dele med din søster eller ikke. Og da har du opptak, så da nytter det ikke å lyve til kona heller.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #11 Skrevet 5. desember 2020 Si det til søsteren din. Så får hun selv ta valget om hva hun vil gjøre med denne mannen... 😳 Anonymkode: 134ed...1eb
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #12 Skrevet 5. desember 2020 Har opplevd det samme, på en måte, da jeg var 16 år. Fortalte ikke der og da, men de gjorde det slutt noen måneder senere, og da brøt jeg sammen. Hun trodde på meg, og det var jo han som gjorde det slutt sånn sett.. Men uansett, 15 år etter; angrer på at jeg ikke fortalte det med en gang. og ar vi ikke fortalte til foreldrene våre, for nå må jeg møte overgriperen pga deres felles barn til konfirmasjoner osv. Det er uansett ikke du som har ødelagt en damn shit. Det er han! Og det er nok noe der som ulmer uansett, når han gjør noe sånt. Han har selv ødelagt. Har ingen tro på de som sier man ikke skal si noe. Anonymkode: 9b3cc...b59
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå