gladogvanlig Skrevet 4. desember 2020 #1 Skrevet 4. desember 2020 Jeg lurer nemlig på om svaret er "nei". Hva mener du?
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #2 Skrevet 4. desember 2020 Kanskje vente med gangbang til restriksjonene er over? Anonymkode: 26c87...497 6
SlemUlv Skrevet 4. desember 2020 #3 Skrevet 4. desember 2020 Personlig, ja. Men alle får ta sin egen avgjørelse. 4
Hulderen Skrevet 4. desember 2020 #5 Skrevet 4. desember 2020 Hvordan vet du at den sexen er once-in-a-lifetime? Til sommeren kan vi trolig leve som normalt igjen. Hvorfor skulle du ikke kunne oppleve den sexen da? Skal du ha sex med en som skal i livsvarig fengsel eller dø? Nei, hold deg på matta. Sex er ingen god grunn for å bryte koronnarestriksjoner. 8
gladogvanlig Skrevet 4. desember 2020 Forfatter #6 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Kanskje vente med gangbang til restriksjonene er over? Anonymkode: 26c87...497 Men i julen anbefaler regjeringen en grense på 10. Så kanskje jeg kan bytte ut et selskap med en gangbang.
gladogvanlig Skrevet 4. desember 2020 Forfatter #7 Skrevet 4. desember 2020 Hulderen skrev (7 minutter siden): Hvordan vet du at den sexen er once-in-a-lifetime? Til sommeren kan vi trolig leve som normalt igjen. Hvorfor skulle du ikke kunne oppleve den sexen da? Skal du ha sex med en som skal i livsvarig fengsel eller dø? Nei, hold deg på matta. Sex er ingen god grunn for å bryte koronnarestriksjoner. Du har jo rett, vet ikke om det er once in a lifetime. Men det er en mulighet som jeg blir helt gal av å ikke få realisert. Har du vært stormkåt en gang så vet du hva jeg snakker om...
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #8 Skrevet 5. desember 2020 Single har lov å ha inntil 3 fysisk nære venner i koronatiden.... Anonymkode: 57063...f47 3
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #10 Skrevet 5. desember 2020 Hulderen skrev (33 minutter siden): Hvordan vet du at den sexen er once-in-a-lifetime? Til sommeren kan vi trolig leve som normalt igjen. Hvorfor skulle du ikke kunne oppleve den sexen da? Skal du ha sex med en som skal i livsvarig fengsel eller dø? Nei, hold deg på matta. Sex er ingen god grunn for å bryte koronnarestriksjoner. Så vedkommende som antagelig har pult mer enn en gang siden mars. Nærhet er noe vi trenger! Du vet ingenting om hvor mange disse to omgås til vanlig. Kanskje ingen. Knull i vei TS! Anonymkode: 108b9...1fc 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #11 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Sa vedkommende som antagelig har pult mer enn en gang siden mars. Nærhet er noe vi trenger! Du vet ingenting om hvor mange disse to omgås til vanlig. Kanskje ingen. Knull i vei TS! Anonymkode: 108b9...1fc *rettet så til sa Anonymkode: 108b9...1fc
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #12 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Så vedkommende som antagelig har pult mer enn en gang siden mars. Nærhet er noe vi trenger! Du vet ingenting om hvor mange disse to omgås til vanlig. Kanskje ingen. Knull i vei TS! Anonymkode: 108b9...1fc Nærhet, ja. En klem i ny og ne. Ikke gangbang. Anonymkode: f5092...372
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #13 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nærhet, ja. En klem i ny og ne. Ikke gangbang. Anonymkode: f5092...372 Står ingenting i HI om gangbang. Kun sex. Anonymkode: 108b9...1fc
Katten.2.0 Skrevet 5. desember 2020 #14 Skrevet 5. desember 2020 18 minutter siden, AnonymBruker said: Står ingenting i HI om gangbang. Kun sex. Anonymkode: 108b9...1fc Om du sliter med å passe inn en seksuell greie innenfor tiltakene nå i jula, så snakker du gangbang/orgie. 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #15 Skrevet 5. desember 2020 Ikke faen om jeg risikerer livet, helsen eller å få oksygen i nesa for sex. For kjærlighet: kanskje. Anonymkode: 505f1...0c2 4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #16 Skrevet 5. desember 2020 frk.jus skrev (2 timer siden): Jeg lurer nemlig på om svaret er "nei". Hva mener du? Ja. Anonymkode: d4e90...a31
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #17 Skrevet 5. desember 2020 frk.jus skrev (7 timer siden): Men i julen anbefaler regjeringen en grense på 10. Så kanskje jeg kan bytte ut et selskap med en gangbang. Skal dere ha 1 meter avstand under gruppesexen? Anonymkode: 2a1f7...7c3 5
petterm Skrevet 5. desember 2020 #18 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Står ingenting i HI om gangbang. Kun sex. Anonymkode: 108b9...1fc Står litt under Hi: frk.jus skrev (8 timer siden): Men i julen anbefaler regjeringen en grense på 10. Så kanskje jeg kan bytte ut et selskap med en gangbang. TS: Vil sterkt anbefale å vente til det verste smittepresset gir seg, spesielt hvis du er i et område med mye smitte. Var en historie på nettet om et swingers party i USA med stor smitte. Det dukker sikkert opp muligheter når dette er over. Du kan sikkert ha sex på en tryggere måte så lenge. 1
gladogvanlig Skrevet 5. desember 2020 Forfatter #19 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skal dere ha 1 meter avstand under gruppesexen? Anonymkode: 2a1f7...7c3 Uten å gå nærmere innpå opplegget - ikke aktuelt med en meter avstand nei...
I Grosny Skrevet 5. desember 2020 #20 Skrevet 5. desember 2020 Når du ikke klarer meters avstand så bør antallet gjester reduseres. Er det nok med tre? eller fire?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå