iviking Skrevet 6. august 2005 #1 Skrevet 6. august 2005 Summerland er et velkomment tilbud på lørdagskvelden, jeg har blitt helt hekta, noen andre som synes det er en bra serie
Gjest uri Skrevet 6. august 2005 #2 Skrevet 6. august 2005 Heelt hekta ja.. Kunne godt vært på skjermen hver dag for min del Og så er der jo et par lekkre mannebein og stirre på og
monja Skrevet 6. august 2005 #3 Skrevet 6. august 2005 Jupp, Summerland er en viktig del av lørdagskvelden
Armonia Skrevet 7. august 2005 #4 Skrevet 7. august 2005 Hun som spiller Ava(?) hvor har jeg henne fra??? har irritert meg grønn over at jeg ikke husker???
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2005 #5 Skrevet 7. august 2005 Ava spilte i "Under samme tak". Der spiller hun konen til Jessie (er det det han heter..?)
Armonia Skrevet 7. august 2005 #6 Skrevet 7. august 2005 Ava spilte i "Under samme tak". Der spiller hun konen til Jessie (er det det han heter..?) ← Takk, nå kan jeg sove godt
iviking Skrevet 7. august 2005 Forfatter #7 Skrevet 7. august 2005 blir desverre bare 2 sesonger av summerland
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå