AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #1 Skrevet 4. desember 2020 Prøver å gå videre og bestemte meg for å melde meg opp på dating app. Jo mer jeg er der jo mer savner jeg eksen min. Sveiper nei på nesten alle av mennene og innser nærmest at ingen kan måle seg med han og at jeg kommer til å være alene for alltid😩 hjelpes er en 28 år gammel kvinne Anonymkode: b2da3...648
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #2 Skrevet 4. desember 2020 Du kommer ikke til å være alene resten av livet. Din x var helt sikkert helt fantastisk, men det er sikkert også grunner for hvorfor det ble slutt. Vent med dating, lag deg et godt liv alene først. Anonymkode: 2bf02...cb8 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #3 Skrevet 5. desember 2020 Det betyr bare at du ikke er klar for en ny. Mange fisk i havet og hvis du avfeier dem alle er det ikke pga at de ikke er bra nok for deg. Du er bare ikke helt i vater for tiden Anonymkode: cafaf...a3c 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #4 Skrevet 5. desember 2020 Da venter du en stund. Reparèr deg selv i en stund først. Det viktigste for både deg selv og fremtidig partner, er rett motivasjon Anonymkode: cb92a...a87 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #5 Skrevet 5. desember 2020 Jeg gikk alltid tilbake til eksen pga jeg hoppet for raskt uti datingen igjen. Savnet ble stort da. Denne gangen holder jeg meg unna dating og lar meg selv få litt tid først, har nå også klart å ikke gå tilbake til han nå som jeg kun fokuserer på meg selv. Anonymkode: 0ad47...683 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå