Gå til innhold

Gave venninne til oppmuntring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 2 venninner, ikke de næreste, som har hatt det ekstremt tøft i 2020. Som har mistet nære og kjære i tillegg til oppsigelse på jobb, isolasjon alene, alvorlig egensykdom osv. Har så lyst å sende dem noe i posten, etter gammelt, for å vise at jeg bryr meg og at 2021 blir bedre! Noen som har ide om hva jeg kan sende? Ting, bare skrive brev etc. Opplevelser er ikke så lett å gi dem, da de er i situasjoner hvor det ikke er så lett å komme fra (redd for å si for mye), men i hovedtrekk; noe å sende i posten som viser at vi bryr oss, gir håp og glede ❤ 

Anonymkode: 21c50...eba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt god sjokolade pleier de fleste jenter å like 😊

Skrevet

Melkehjerter!

Anonymkode: 45073...130

Skrevet

Veldig koselig av deg, du høres ut som en kjempegod venninne. Jeg vil tro bare det at du har tatt deg tid til å tenke på dem og gå på posten og sende dem noe, vil gjøre at de føler på den kjærligheten og omtanken du gjerne vil gi dem. Tror ikke det har så veldig mye å si nøyaktig hva du sender. Men et hyggelig kort setter de nok pris på, kanskje du kan skrive noe om noe moro dere skal gjøre neste år (eller lenger frem i fremtiden) som dere gleder dere til?

Anonymkode: cbd58...db2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...