AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #1 Skrevet 4. desember 2020 Skjønner ikke. Ene sekundet føler jeg at jeg koker og andre sekundet får jeg frysninger og føler meg kald og guffen, og er varm og kald på samme tid? Hvordan går d an? Anonymkode: bda5d...180
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #2 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Skjønner ikke. Ene sekundet føler jeg at jeg koker og andre sekundet får jeg frysninger og føler meg kald og guffen, og er varm og kald på samme tid? Hvordan går d an? Anonymkode: bda5d...180 Feber, eller overgangsalder kanskje. Sjekk tempen uansett alder Anonymkode: 8805f...89a 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #3 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Skjønner ikke. Ene sekundet føler jeg at jeg koker og andre sekundet får jeg frysninger og føler meg kald og guffen, og er varm og kald på samme tid? Hvordan går d an? Anonymkode: bda5d...180 Høres ut som feber som er på vei ut av kroppen. Eller overgangsalder. Anonymkode: fce17...e06 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #4 Skrevet 4. desember 2020 Jeg har det på samme måte. Men er da ikke vanlig med overgangsalder når man er 30?😳 Jeg har egentlig hatt det sånn siden jeg fikk barn.. Føles som om hormonene kom i ubalanse i ettertid og aldri helt stabiliseres seg. Anonymkode: 41fa1...aa4
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #5 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg har det på samme måte. Men er da ikke vanlig med overgangsalder når man er 30?😳 Jeg har egentlig hatt det sånn siden jeg fikk barn.. Føles som om hormonene kom i ubalanse i ettertid og aldri helt stabiliseres seg. Anonymkode: 41fa1...aa4 Det er ikke det som er normalt, men 1/1000 kvinner kommer allerede i overgangsalderen i 20 årene: https://www.betterhealth.vic.gov.au/health/conditionsandtreatments/premature-and-early-menopause Men er ikke helt uvanlig å få hetetokter etter en graviditet, men det skal stabilisere seg. Ellers ville jeg kontaktet lege og spurt om å sjekke for hormonell ubalanse. Anonymkode: fce17...e06
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #6 Skrevet 4. desember 2020 Jeg hadde det sånn da jeg fikk på p-piller. Hvis du går på hormonell prevensjon kan det fucke med deg. Anonymkode: 9cf3e...ef0
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #7 Skrevet 5. desember 2020 Dersom det er noe du plutselig opplever så er det jo klassisk feber. Mål tempen da vel. Anonymkode: a3d1d...d2a 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #8 Skrevet 5. desember 2020 Åhhhh her inne er alt overgangsalder eller kreft. 😏 Ts, det er vanlig at hormonene tukler litt innimellom. Trenger ikke bety at noe er galt. Anonymkode: 27630...9b4
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #9 Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Åhhhh her inne er alt overgangsalder eller kreft Eller corona Anonymkode: eee19...5e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå