AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #1 Skrevet 4. desember 2020 Det er nok forskjellig fra person til person.. Bare lurer. Anonymkode: ea6d3...8c0
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #2 Skrevet 4. desember 2020 Jeg fikk høre at jeg hadde vært en dårlig venn, når jeg virkelig virkelig ikke følte det selv. Følte virkelig jeg hadde gjort det jeg kunne som venn i den situasjonen/relasjonen, men det var tydeligvis ikke nok for hen. Og kritikken kom på et tidspunkt hvor jeg selv var sårbar og ikke hadde så mye å gi (blant annet pga småbarnsperioden, men andre ting også), og hvor jeg selv hadde trengt noen å lene meg på. Det var tungt, for jeg har alltid satt det høyt å være en god venn. Anonymkode: f05bb...447 5
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #3 Skrevet 4. desember 2020 Å bli sett på som «dum» måtte nok vært det verste for min del. Anonymkode: 8093b...474 18
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #5 Skrevet 4. desember 2020 "Manipulerende". Husker barnevernet og barnevernsinstitusjonen var veldig glad i å kalle meg det da jeg var under deres omsorg, hver gang jeg protesterte på noe som helst. Den stakk, gitt. Anonymkode: 75ccd...e75 12
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #6 Skrevet 4. desember 2020 Har blitt anklaget for å stjele en gang. Det stakk dypt. Jeg har aldri noen sikke stjålet noe i hele mitt liv. Ikke en gang den gangen noen stjal noe fra me, klarte jeg å stjele det tilbake, for stjeling er feil. Anonymkode: 9a71d...8fa 6
Mæn40 Skrevet 4. desember 2020 #7 Skrevet 4. desember 2020 Jeg har en vedvarende frykt for å bli sett på som dum, så vil nok si at det er det verste. 11
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #8 Skrevet 4. desember 2020 Slitsom, intens, snakker for mye.... Anonymkode: 787f9...21d 9
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #9 Skrevet 4. desember 2020 Jeg ble fikk sparken med mistanke om å ha tatt penger fra kassen et sted jeg hadde jobbet i flere år. Dette var en bedrift som nylig hadde skiftet eier, der anklagene kom fra nye eiere. Det var oppspinn og ekstremt provoserende anklager da det er svært fjernt for min person. Jeg var bare 20 år og ante ingenting om rettigheter. Men jeg jeg antar at det var en ulovlig oppsigelse. Anonymkode: ed7b3...36a 14
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #10 Skrevet 4. desember 2020 Ikke morsomt å få høre at man er overfølsom..... Anonymkode: 0713b...e49 5
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #11 Skrevet 4. desember 2020 Det verste må vel være å få høre at man mangler empati? Heldigvis har jeg ikke opplevd det. Anonymkode: a6ad7...ce8 7
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #13 Skrevet 4. desember 2020 Kald, emosjonelt avstumpet. Det som såret var at det er sant, medisinene mine gjør meg slik. Men heller det enn alternativet Anonymkode: 24abd...1e8 1
Snop Skrevet 5. desember 2020 #14 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det verste må vel være å få høre at man mangler empati? Heldigvis har jeg ikke opplevd det. Anonymkode: a6ad7...ce8 Enig! Jeg hadde nok også slitt med å høre at jeg var kjedelig - for uansett hvor langt nede jeg har vært i livet har jeg alltid tenkt «jeg er i hvert fall ikke kjedelig» 😅😂 På en god tredjeplass er å høre at jeg er lat. Det får meg til å føle meg helt grusom. Og så er det ekstra vanskelig hvis jeg blir kalt lat når jeg faktisk bare har et pust i bakken fordi jeg ellers har stått sånn på. 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #15 Skrevet 5. desember 2020 Det som man innerst inne vet er sant, men som man ikke er klar for å innrømme overfor seg selv. Anonymkode: f41ce...262 21
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #16 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er nok forskjellig fra person til person.. Bare lurer. Anonymkode: ea6d3...8c0 Det må vel være den tingen som du selv føler betyr aller mest for deg selv. F.eks en del av din personlighet som du føler definerer endel hvem du selv er. Hvorfor lurer du på det skal du såre noen? Anonymkode: a5690...b8f
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #17 Skrevet 5. desember 2020 At jeg bare tenker på meg selv/er ego. Tror ikke noen hadde kalt meg det og selv om jeg vet det ikke er sant hadde nok det gjort vondt. For jeg setter alle jeg elsker så utrolig langt forbi meg selv! Hadde også blitt utrolig fornærmet om noen oppriktig mente jeg var dum. Anonymkode: ee2ae...05f 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #18 Skrevet 5. desember 2020 Sjefete falsk ego manipulerende gullunge. Særlig når de treffer spikeren på hodet. Anonymkode: 4dc8d...f46 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #19 Skrevet 5. desember 2020 Dum. Jeg ble kalt dum og enkelt av enkelte, da jeg aldri fullførte vgs. Satte en jævel i meg, så jeg tok vgs i voksen alder. Av 120 elever, avsluttet jeg med nest best resultat (6'eren glapp i siste del av termin to i et fag, pga nerver og tullefeil). Fikk 5, og resten av fagene 6. Ikke at jeg selv mener at jeg er noe voldsomt mye mer intelligent nå, enn da. Men fikk i alle fall stoppa kjeften på de som slet seg gjennom vgs med 3 i snitt. Dog vet jeg ikke helt hva jeg vil med karakterene nå da, gikk jo overraskende bra Men vurderer eller juss, virker som spennende fag (jobber i butikk fra før av) Anonymkode: 4dcac...7d2 3
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #20 Skrevet 5. desember 2020 Snek seg inn noen feil. Vurderer ingeniør eller juss, skulle det stå Anonymkode: 4dcac...7d2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå