Gå til innhold

Flere som har gjenoppdaget favoritter fra barndommen/ungdommen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ryddet på loftet her om dagen og fant en pose med kassetter (ja, jeg er så gammel), der fant jeg en kassett som jeg fikk av min musikklærer på ungdomsskolen med konsertversjonen av Which Witch. Måtte jo høre på den, og ble like «forhekset» 😂 nå som for nesten 30 år siden. Så har vi jo YouTube i dag, der fant jeg jo både konsertversjonen og teateroppsetningen fra London, fantastisk 😀.

Flere som i voksen alder har gjenoppdaget musikk, filmer eller tv-serier de var glad i som barn/ungdom og oppdaget at de fortsatt elsker de som voksen?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, den husker jeg😍 Var faktisk på utendørs kveldsoppsetning av den, det var fantastisk 😀 Skjønner ikke at den gikk så dårlig i England egentlig..

Anonymkode: 9091e...353

• Liker 2
Skrevet

Å ja, Which witch var fantastisk! Ellers har jeg akkurat sett Anne with an E, nyversonen av Anne fra Bjørkely. Utrolig koselig og spennende historie😊

Anonymkode: f47ca...bc4

• Liker 1
Skrevet

Så igjen "forelska 87" og "Furuhaugen blues" som var serier i Midt i smørøyet for litt siden. Nostalgi av en annen tid :hjerte: :Nikke:

Anonymkode: 4d78b...338

• Liker 1
Skrevet
Bolla2 skrev (På 4.12.2020 den 23.30):

Så har vi jo YouTube i dag, der fant jeg jo både konsertversjonen og teateroppsetningen fra London, fantastisk 😀.

Det er noe av hva jeg elsker med YouTube.  Er svært mye man husker fra  barndommen og ungdommen som ligger der. 

Anonymkode: eb5f7...839

• Liker 1
Skrevet

Hadde meg en runde på YouTube, inspirert av denne tråden😊 Shagma og Maika-jenta fra verdensrommet var noe av det jeg så da jeg var barn, fant begge deler🥰 Elsket musikken i Shagma💕

Anonymkode: 9091e...353

• Liker 2
Skrevet

En del barnebøker kan være interessante å lese igjen som voksen. Selv om man likte bøkene som barn så kan det være at man ser mye mer av historien som voksen. Ikke alle temaer i en barnebok som et barn forstår og legger merke til på samme måte som en voksen. 

Anonymkode: eb5f7...839

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...