AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #1 Skrevet 4. desember 2020 6 uker på vei med nummer 3, har to gutter fra før. Føles helt likt som de to hittil i graviditeten. Kan det være en gutt til eller kan jeg få jente? Ønsker meg helst gutt, faktisk. Anonymkode: 1766d...4d5
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #2 Skrevet 4. desember 2020 Jeg var nesten helt lik nå som i forrige svangerskap. Med første som ble jente, var jeg ikke kvalm og cravet salat, frisk og sterk mat. Sykt irritert på alt og alle. Nå som det blir gutt, var jeg mye kvalmere, men craver det samme og samme dritthumør 😂 Anonymkode: f8667...ae5
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #3 Skrevet 4. desember 2020 Her var det to helt ulike svangerskap. Første var en jente og gikk relativt greit for deg. Kraftigere bekkenløsning og kvalme med nr 2 som ble en gutt 😅 Anonymkode: b4244...b09 1
Blekkulfina Skrevet 4. desember 2020 #4 Skrevet 4. desember 2020 (endret) Har fire jenter og hvert svangerskap har vært litt ulikt de andre. Mer kvalm og verre bekkenløsning med de to første jentene, mens de to siste var greiere. Tviler på at kjønn har noen innvirkning på akkurat dette, skulle likt å vite hvordan det kunne vært mulig rent fysiologisk sett😅 Endret 4. desember 2020 av Blekkulfina
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #5 Skrevet 5. desember 2020 Ekstrem kvalme og oppkast med gutten. Mye kvalme og mindre oppkast med jenta. Anonymkode: 2bcf6...221
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #6 Skrevet 5. desember 2020 Har også 2 gutter fra før, som var 2 veldig ulike svangerskap, men det er også over 10 år i mellom de. Nå er jeg gravid igjen, også med gutt sier de, dette svangerskapet er mer likt første, annet enn at jeg er mer følsom. Tror ikke man kan spå kjønn ut av svangerskap 😊 Anonymkode: 9d8f5...5fb
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #7 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Her var det to helt ulike svangerskap. Første var en jente og gikk relativt greit for deg. Kraftigere bekkenløsning og kvalme med nr 2 som ble en gutt 😅 Anonymkode: b4244...b09 Ja, har også har kraftig kvalme. Med første hadde jeg så mye oppkast at vekten nesten ikke økte og fikk skader på tenner. I tillegg hatt hard bekkenløsning begge gangene. Har også endret smaksløker helt fra hva jeg vanligvis liker. Har hatt det med to svangerskap og ser nå ut til samme runde igjen. Så jeg mistenker jo at da blir det ennå en gutt. Anonymkode: 1766d...4d5
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #8 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har også 2 gutter fra før, som var 2 veldig ulike svangerskap, men det er også over 10 år i mellom de. Nå er jeg gravid igjen, også med gutt sier de, dette svangerskapet er mer likt første, annet enn at jeg er mer følsom. Tror ikke man kan spå kjønn ut av svangerskap 😊 Anonymkode: 9d8f5...5fb På meg så blir det 3 på 5 år 😅 Anonymkode: 1766d...4d5
Gjest Dævendøtte Skrevet 5. desember 2020 #9 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ekstrem kvalme og oppkast med gutten. Mye kvalme og mindre oppkast med jenta. Anonymkode: 2bcf6...221 Akkurat som min mor. Som hun sier, heldigvis ble jeg født først. For hadde hun hatt min brors svangerskap og fødsel før min, hadde hun aldri i livet blitt gravid igjen. Så det var to vidt forskjellige svangerskap.
Månestjerne Skrevet 5. desember 2020 #10 Skrevet 5. desember 2020 Tror ikke kjønn har noe å si. Jeg har jente fra før og får ei jente til, men dette svangerskapet har så langt vært mye tøffere enn det første.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #11 Skrevet 5. desember 2020 Har tre gutter. Siste trodde de var jente på ordinær ul, men ble egentlig ikke overrasket da det viste seg å være enda en gutt😉 Ingen symptomer whatsoever, bortsett fra litt ekstra tissetrang og kul på magen🙂 Ja og så sparking, selvfølgelig 😍 Mulig jeg hadde vært likedan om det hadde vært jente, men det får jeg aldri vite.. Anonymkode: f0c65...010
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #12 Skrevet 5. desember 2020 Jeg har to jenter og like svangerskap selv. Men jeg har hatt like svangerskap som moren, den ene tanten og mormoren min, og de har begge kjønn. Vi har vært veldig plaget av kvalme, oppkast og hodepine fra start til fødsel, men ingen bekkenløsning eller vondter andre steder enn i hodet alle sammen. Anonymkode: 0f92c...39e
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #13 Skrevet 5. desember 2020 Forskjellige svangerskap, men samme kjønn. Har to gutter, og med førstemann hadde jeg ingen plager - ikke kvalm engang. Med andremann var jeg mye kvalm, fikk bekkensmerter og hadde mye kynnere og nedpress tidlig. Anonymkode: 0d6c8...5ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå