Gå til innhold

Lagerkrigen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Artig program syntes jeg, med mange raringer.

Min favoritt er Barry.

Og Brandy er jo bra eye candy da, med bra hyller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må være noe av det dårligste programmet jeg ser på TV, er nå mitt syn. Så ufattelig rigga og produsert at det finnes ikke moro, scripta hele veien. 

Barry må være den ene der som har fått meg til å trekke litt på smilebåndet de gangene jeg har sett det. 

Anonymkode: c07d5...f9e

• Liker 6
Skrevet

Veldig teit og overdrevent og fantasiløst program. 

Anonymkode: b07b7...82d

• Liker 3
Skrevet

Artighetene går jo litt på veldig overdreven egensatt verdi på det de har kjøpt inne i disse lagrene..

Det vi ser er skrap vi ikke ville gitt en tier for en gang, verdsetter de til 100 dollar fex.

Litt krangling hører med, Dave er hata av alle, og med rette,  han fremstår som en arrogant drittsekk 

• Liker 2
Gjest _Crocs_
Skrevet

Får helt fnatt når han yeeep fyren kommer frem. Så utrolig cringe. 

Skrevet

Det er helt ufattelig idiotisk og overdrevet. 

Anonymkode: 7b585...c27

• Liker 1
Skrevet

Jeg gidder i alle fall aldri å følge med på slikt SØPPEL altså...            

Anonymkode: 74970...e2a

• Liker 3
Skrevet
_Crocs_ skrev (1 time siden):

Får helt fnatt når han yeeep fyren kommer frem. Så utrolig cringe. 

Ene gangen greide fyren å provosere frem slosskamp mellom han og han auksjonariusen.

Og en gang var han frekk i mot kona hans og ble kasta ut og sendt hjem.

Dave er ufordragelig fyr, høy på seg selv og frekk 

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Det må være noe av det dårligste programmet jeg ser på TV, er nå mitt syn. Så ufattelig rigga og produsert at det finnes ikke moro, scripta hele veien. 

Barry må være den ene der som har fått meg til å trekke litt på smilebåndet de gangene jeg har sett det. 

Første ses er ikke rigget. Men så gikk det til helsike.

Anonymkode: 4b9db...8a3

• Liker 2
Skrevet

Fantastisk program, koser oss hele familien 😊

Anonymkode: d1693...54d

Skrevet

Jeg tipper verdifulle gjenstander ofte er plantet av TV teamet, for å lage litt ekstra spenning.

Det er liksom veldig få personer i virkeligheten, som lagrer en "Ming vase verdt 5000 dollar" på samme sted som en hullete sofa og noen ødelagte dekk.. 😄 

• Liker 3
Skrevet
12 hours ago, lsklars said:

Ene gangen greide fyren å provosere frem slosskamp mellom han og han auksjonariusen.

Og en gang var han frekk i mot kona hans og ble kasta ut og sendt hjem.

Dave er ufordragelig fyr, høy på seg selv og frekk 

Det står i manus, alt sammen. Da kunne de like greit laget en sitcom-aktig serie av det, fordi programmet lurer svært få.

• Liker 2
Skrevet

Typisk hjernedødt underholdningsprogram som er ment for amerikanske seere som ikke skjønner at det er rigget, det kom jo frem ganske tidlig at produsentene kjøpte opp lagre på forhånd og fordelte innholdet på enheter som liksom ble auksjonert bort foran kamera.

Ser det har kommet flere programmer av samme type på norske kanaler de siste årene, fordummende programmer som er kjøpt opp fra amerikanske produsenter for en billig penge.   

Anonymkode: 60079...9da

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...