AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #1 Skrevet 4. desember 2020 Ser på du det som noe hyggelig samtidig som at du holder deg unna? Tør du innrømme at det føltes godt? Anonymkode: b4a10...892
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #3 Skrevet 4. desember 2020 Var betatt av min nåværende samboer mens jeg var sammen med eksen. Eksen var en regelrett kuk og ting gikk som det måtte gå, og jeg gikk fra et møkkaforhold med utroskap, løgner og psykisk vold, til et forhold med en snill, god og fantastisk mann. Veldig fornøyd med det! Anonymkode: 78a4d...1ad 3
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #4 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ser på du det som noe hyggelig samtidig som at du holder deg unna? Tør du innrømme at det føltes godt? Anonymkode: b4a10...892 Det skal stå noen andre enn kjæresten i tittelen! Anonymkode: b4a10...892
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #5 Skrevet 4. desember 2020 La merke til kjekke menn og ble smått fnisete av oppmerksomheten da forholdet var bra, men prøvde de noe mer var det foten ned og nei, da døde det vekk for min del. Men da eksen trakk seg vekk fra meg og nærmest behandlet meg som en usynlig over lang tid, opplevde jeg å bli besatt av en mann som ga meg intens oppmerksomhet. Ble ikke bare forelsket, rett og slett en besettelse. Var utro med han og slo opp med eksen dagen etter. Etter den verste kjærlighetssorgen var over og han jeg var utro med tok kontakt innså jeg at jeg egentlig syns han var ganske uattraktiv. Unngikk han og ble kvalm av han. Det er jeg fremdeles flere år senere. Anonymkode: e72d7...7c6
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #6 Skrevet 4. desember 2020 Slo av muligheten til å se hvem som var online, og oppsøkte ikke personen mer enn nødvendig. Gøy i starten, men ble litt redd for å få følelser og at det hele bare skulle bli frustrerende eller skape drama. Anonymkode: b38a1...09a
Gjest andysowhat Skrevet 4. desember 2020 #7 Skrevet 4. desember 2020 Tja, kan ha både følelser å være forelsket i andre mens jeg har vært i forhold med noen. Jeg må si jeg gir litt bang for å være ærlig. Greit, så har en dårlig periode og følelsene flyter litt. Men jeg akter nå ikke på de. Om de er deilig? Rart å kalle tegn på at forholdet er dårlig eller at kroppen min er litt vandrende som deilig eller godt for den saks skyld. Ser det ikke som et problem. Det bare er der som en eller annen fantasi. Men så er det bare det det er.... en fantasi. Ser ikke grunn å ta meg til å friste eller være utro, har nå et ekteskapsløfte som er langt viktigere enn teite vandrende tanker.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #8 Skrevet 4. desember 2020 Sitter stille i båten og lar det gå forbi. Anonymkode: 39ede...1d5 3
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #9 Skrevet 4. desember 2020 Jeg holder meg for god til slikt. Anonymkode: 086f7...f94 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #10 Skrevet 5. desember 2020 andysowhat skrev (4 timer siden): Tja, kan ha både følelser å være forelsket i andre mens jeg har vært i forhold med noen. Jeg må si jeg gir litt bang for å være ærlig. Greit, så har en dårlig periode og følelsene flyter litt. Men jeg akter nå ikke på de. Om de er deilig? Rart å kalle tegn på at forholdet er dårlig eller at kroppen min er litt vandrende som deilig eller godt for den saks skyld. Ser det ikke som et problem. Det bare er der som en eller annen fantasi. Men så er det bare det det er.... en fantasi. Ser ikke grunn å ta meg til å friste eller være utro, har nå et ekteskapsløfte som er langt viktigere enn teite vandrende tanker. Skulle ønske alle menn tenkte slik 😭 Anonymkode: 58e23...98f
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #11 Skrevet 5. desember 2020 Prøver å sitte helt stille til det går over... Er av uforståelig grunn bettatt av sjefen min som er langt dårligere parti enn mannen min, så satser på det går over 🙈 Anonymkode: 81284...556 2
Gjest Alterego666 Skrevet 5. desember 2020 #12 Skrevet 5. desember 2020 Jeg blir lett betatt, og kan gjerne nyte dette. Er i et veldig varmt og godt forhold, og partner ser og er inneforstått med at jeg kan nyte slike flyktige følelser. Det er ikke galt i å være menneskelig.
Hippogriff Skrevet 5. desember 2020 #13 Skrevet 5. desember 2020 Blir sjelden betatt av andre når jeg er i et forhold. Har opplevd det et par ganger, og da var det ett av mange tegn på at det var noe veldig galt med forholdet, selv om jeg riktignok ikke agerte på følelsene.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #14 Skrevet 5. desember 2020 Jeg har vært litt småbetatt av en gift kollega, selv om jeg var i et godt ekteskap. Jeg håndterte det ved å holde avstand i perioder, så følelsene rakk å kjølne til et nivå der de ble uskyldig krydder i hverdagen i stedet for et et problem. Jeg holdt det selvsagt også helt for meg selv. Betattheten var uansett ikke i nærheten av følelsene jeg hadde for mannen min. Og om kollegaen skulle funnet på å vise interesse for meg hadde nok min interesse kjølnet ganske kjapt, jfr. "gift". Anonymkode: f382f...0ea 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå