Gå til innhold

Bifile jenter/kvinner

Anbefalte innlegg

Skrevet

I det siste har jeg tenkt på hvor mange bifile jenter jeg kjenner som egentlig aldri går etter jenter og hvis en jenter prøver seg på dem så har man null sjangs. Selv er jeg bifil og jeg kjenner veldig mange som er det selv. Jeg vet ikke om det er en rar tanke og kanskje jeg tar feil, men det bare føles veldig ut som det...

Anonymkode: ee0d3...6c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv om man er bifil, så kan man være selektiv.  Takker jo ikke ja til alle tilbud kun fordi de kommer fra en annen jente/kvinne. 

• Liker 4
Skrevet

Er selv bifil men har kun vært forelsket i ei jente. Jeg blir generelt mest tiltrukket av menn så om jeg skulle gradere det måtte det blitt 80/20.

Anonymkode: d8e49...e90

• Liker 2
Skrevet

Mitt inntrykk er at mange blander bifil med biseksuell. 

• Liker 4
Skrevet

Man er da ikke interessert i alt med en fitte mellom beina selv om man liker damer. Som lesbisk har jeg sagt nei takk til flere damer. Særlig binysgjerrige som tror at lesbiske er som menn og sjekker opp damer som menn, altså sender bilder av puppene og fitta si blant annet. Mulig det funker på menn, men det funker ikke på damer flest. Det er i så fall kun i et forhold. 

Anonymkode: de41f...8ae

• Liker 1
Skrevet
Hannah80 skrev (13 timer siden):

Selv om man er bifil, så kan man være selektiv.  Takker jo ikke ja til alle tilbud kun fordi de kommer fra en annen jente/kvinne. 

Bifil, kan man tenke at man likestiller menn og kvinner 100%? Som kjæreste eller sexpartner.

Jeg er selv jente, som kan like å ha sex med jenter. Men har ikke behov for å gi meg en merkelapp for det. 

Anonymkode: e0e87...18c

• Liker 1
Skrevet

Er det forventning at biseksuelle jenter er mindre selektive enn heterofile?

Anonymkode: 16b63...394

Skrevet
Jordbærkake34532 skrev (19 timer siden):

Mitt inntrykk er at mange blander bifil med biseksuell. 

dette er jeg ganske enig i. tror det er mange som ikke vet forskjellen.

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Man er da ikke interessert i alt med en fitte mellom beina selv om man liker damer. Som lesbisk har jeg sagt nei takk til flere damer. Særlig binysgjerrige som tror at lesbiske er som menn og sjekker opp damer som menn, altså sender bilder av puppene og fitta si blant annet. Mulig det funker på menn, men det funker ikke på damer flest. Det er i så fall kun i et forhold. 

Anonymkode: de41f...8ae

det jeg kanskje mente var at mange sier de er bifil selvom de egentlig er biseksuelle... 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...