AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #1 Skrevet 4. desember 2020 Hva hadde du sagt? Anonymkode: 6935a...1c4
Gjest Villfisker Skrevet 4. desember 2020 #2 Skrevet 4. desember 2020 Hadde nok takket nei til å komme. Liker ikke pinnekjøtt, men jeg liker å spise det jeg selv har lyst på
visp Skrevet 4. desember 2020 #3 Skrevet 4. desember 2020 Jeg hadde ikke tatt med egen mat til et selskap. Jeg spiser det som blir servert:) Hadde de gjort et nummer ut av det så hadde jeg sikkert hatt med pølser på termos for å provosere. 29
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 Populært innlegg #4 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva hadde du sagt? Anonymkode: 6935a...1c4 Hvorfor må noen ha med seg annen mat en den som blir servert? Spis pinnekjøtt på en av de andre 364 dagene i året. Jeg synes det er å fornærme vertskapet å ta med egen mat med mindre det handler om allergi som er tatt med for å lette arbeidet til vertskapet. Og det avtaler man på forhånd. Anonymkode: 0c847...167 62
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 Populært innlegg #5 Skrevet 4. desember 2020 Hvis jeg hadde sagt ja til en invitasjon hvor det er uttalt at det skal være vegansk, så hadde jeg absolutt ikke tatt med meg kjøtt. På samme måte som jeg ikke hadde tatt med alkohol hvis det ble sagt at selskapet skulle være alkoholfritt. Anonymkode: 93503...4bd 154
SoWhat? Skrevet 4. desember 2020 #6 Skrevet 4. desember 2020 Julemiddagen forandres ikke nei. Jeg hadde nok takket nei til innbydelsen når de tvinger sin tro på meg. 38
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #7 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva hadde du sagt? Anonymkode: 6935a...1c4 Hadde sagt fuck off Anonymkode: 5bea7...44e 11
amz Skrevet 4. desember 2020 #8 Skrevet 4. desember 2020 De her veganerne, hadde tatt med 2 bøker, selvbiografier av 2 kvinner som var veganere og hvordan vegans diett ødelag deres helse... Verdt å lese for alle veganere... 9
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #9 Skrevet 4. desember 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hvorfor må noen ha med seg annen mat en den som blir servert? Spis pinnekjøtt på en av de andre 364 dagene i året. Jeg synes det er å fornærme vertskapet å ta med egen mat med mindre det handler om allergi som er tatt med for å lette arbeidet til vertskapet. Og det avtaler man på forhånd. Anonymkode: 0c847...167 På grunn av tradisjon og gleden det er å spise god julemat. Men når det er sagt, jeg hadde ikke tatt det opp med vertsskapet - fordi jeg hadde ikke kommet dit. Hadde ikke føltes ut som jul for meg, og hvis vertsskapet ikke hadde respektert at jeg vil ha julemat, så kunne de hatt det så godt. Anonymkode: 6d006...e68 22
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #10 Skrevet 4. desember 2020 Jeg hadde sagt at de ikke trengte å tilrettelegge for meg. Jeg kan ta med litt ribbe og pølser til meg selv. Men fint om jeg får låne ovnen til å varme det opp. 😊 Anonymkode: 46a86...a29 23
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 Populært innlegg #11 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvorfor må noen ha med seg annen mat en den som blir servert? Spis pinnekjøtt på en av de andre 364 dagene i året. Jeg synes det er å fornærme vertskapet å ta med egen mat med mindre det handler om allergi som er tatt med for å lette arbeidet til vertskapet. Og det avtaler man på forhånd. Anonymkode: 0c847...167 Det er jo akkurat det samme som veganere gjør på besøk til andre? Anonymkode: 2de17...d35 66
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #12 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): På grunn av tradisjon og gleden det er å spise god julemat. Men når det er sagt, jeg hadde ikke tatt det opp med vertsskapet - fordi jeg hadde ikke kommet dit. Hadde ikke føltes ut som jul for meg, og hvis vertsskapet ikke hadde respektert at jeg vil ha julemat, så kunne de hatt det så godt. Anonymkode: 6d006...e68 Det hadde nok blitt ribbe og riskrem på meg 1 juledag. Men selv om jeg altså er full av tradisjoner hadde jeg fint klart en julaften med vegansk mat uten å miste julestemningen. Men det er meg. Anonymkode: 0c847...167 39
SoWhat? Skrevet 4. desember 2020 #13 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg hadde sagt at de ikke trengte å tilrettelegge for meg. Jeg kan ta med litt ribbe og pølser til meg selv. Men fint om jeg får låne ovnen til å varme det opp. 😊 Anonymkode: 46a86...a29 Men de ville jo blitt krenket om du tok med egen mat?
frogger Skrevet 4. desember 2020 #14 Skrevet 4. desember 2020 Synes det er frekt å ta med egen mat (så sant det ikke er pga allergi o.l) Når man på forhånd vet hva som skal serveres og man ikke vil ha det, så takker man høffelig nei til å komme 15
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #15 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er jo akkurat det samme som veganere gjør på besøk til andre? Anonymkode: 2de17...d35 Gjør de? Jeg kjenner ingen veganere så jeg vet lite om hva de gjør og ikke gjør. Anonymkode: 0c847...167 3
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #16 Skrevet 4. desember 2020 For meg er kjøtt altfor viktig på julaften, så jeg hadde blitt hjemme 😂 Kjøttfrie dager kan jeg ha andre dager i året; julaften er hellig 😏 Anonymkode: 50272...8a9 37
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #17 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg hadde sagt at de ikke trengte å tilrettelegge for meg. Jeg kan ta med litt ribbe og pølser til meg selv. Men fint om jeg får låne ovnen til å varme det opp. 😊 Anonymkode: 46a86...a29 Dette er gull. Akkurat det de selv kunne gjort om de ble bedt bort, men omvendt er det plutselig ikke greit lengre? Anonymkode: e72ae...49e 28
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #18 Skrevet 4. desember 2020 SoWhat? skrev (Akkurat nå): Men de ville jo blitt krenket om du tok med egen mat? Kanskje kanskje ikke. Hvis de ble det, så hadde jeg sagt takk, men nei takk og laget egen julemiddag eller dratt et annet sted. Ribbe på julaften som tradisjon skal jeg ha! Anonymkode: 46a86...a29 5
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #19 Skrevet 4. desember 2020 Spiser det som blir servert uansett. Pleier ikke å ta med mat om jeg er invitert bort, på lik linje som mine gjester, uavhenging om de er veganere eller ikke, ikke tar med egen mat når jeg inviterer. Anonymkode: d30ac...bb1 9
Djungelvrål Skrevet 4. desember 2020 #20 Skrevet 4. desember 2020 Det virker som om veganere krevet at vertskapet skal lage egen mat til de, da er det vel å forvente at de lager kjøttretter til de som spiser kjøtt? 31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå